Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش همشهری آنلاین، صلاح در اظهار نظری که به مذاق رئالی‌ها خوش نیامده، گفته است که ترجیح خودش هم این بوده که تیمش در فینال، با رئال مادرید بازی کند. بسیاری این صحبت را اینطور تفسیر کرده‌اند که از نظر ستاره مسلمان سرخ‌ها، رئال مادرید تیم ضعیف‌تری از سیتی است. صلاح این صحبت‌ها را بعد از پیروزی تیمش در بازی نیمه نهایی برابر ویارئال مطرح کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یک شب بعد اما رئال مادرید در یکی از بهترین کامبک‌های تاریخ لیگ قهرمانان، سیتی را در دیگر بازی لیگ قهرمانان شکست داد و خودش را به فینال شنبه پیش رو در پاریس رساند.

فدریکو والورده هافبک رئال مادرید، ‌صحبت‌های صلاح را بی‌احترامی به نشان رئال مادرید و بازیکنان باشگاه خوانده گفته است و این صحبت‌ها، انگیزه رئالی‌های برای پیروزی برابر لیورپول را بیشتر می‌کنند.

صلاح،‌خاطره خوبی از تقابل با رئالی‌ها ندارد. او در فینال سال ۲۰۱۸ در کی‌یف اوکراین، برخورد بسیار سختی با سرخیو راموس مدافع وقت رئال مادرید داشت و به خاطر دررفتگی کتفش، بازی را از دست داد. سرخ‌ها این بازی را ۳ بر یک باختند. همان موقع گفته می‌شد که راموس از قصد صلاح را که در اوج آمادگی بود مصدوم کرد و سرخ‌ها کینه آن بازی را به دل گرفته‌اند.

حالا به نظر می‌رسد با این صحبت‌های صلاح، دشمنی دو طرف وارد مرحله جدیدی خواهد شد.

کد خبر 678493 برچسب‌ها تیم لیورپول خبر مهم تیم رئال مادرید

منبع: همشهری آنلاین

کلیدواژه: تیم لیورپول خبر مهم تیم رئال مادرید رئال مادرید صحبت ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.hamshahrionline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «همشهری آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۵۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)

ستاره فرانسوی برای سکونت در مادرید به اندازه «خرید 15 آپارتمان در تهران هزینه کرد».

به گزارش فارس، کیلیان امباپه، ستاره فرانسوی خانه مجلل سرخیو راموس، کاپیتان سابق رئال را در شهر مادرید به ارزش 18.5 میلیون یورو(بیش از 1200میلیارد تومان) خریداری کرد.

گران ترین فوتبالیست دنیا با ارزش 180 میلیون یورو برای خرید این قصر مجلل به اندازه خرید 15 آپارتمان 100 متری در داخل تهران(با میانگین متری 81 میلیون تومان) هزینه کرد.

کیلیان امباپه زمستان گذشته تمام توافقات لازم با مدیران باشگاه رئال را انجام داده تا در تابستان پیش رو به عنوان بازیکن آزاد راهی رئال شود.

قرارداد بهترین گلزن تاریخ باشگاه پاری سن ژرمن با رئال مادرید 5 ساله خواهد بود و دستمزد کاپیتان تیم ملی فرانسه در برنابئو سالیانه 20 میلیون یورو است.

بر اساس گزارش نشریه مارکا، امباپه برای خرید این خانه مجلل با سرخیو راموس همبازی اش ماه ها مذاکره کرد و در نهایت به توافق نهایی رسیدند و این قصر «جزو 10 خانه گران قیمت شهر مادرید» به شمار می آید.

رسانه مادریدی گزارش می‌دهد که این قصر بزرگ مجهز به زمین تمرین، استخر و تمام امکانات ورزشی و موقعیتی نزدیک به زمین تمرین رئال قرار دارد تا ستاره فرانسوی به راحتی در تمرینات حضور پیدا کند.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • خانه‌ای به قیمت 15 آپارتمان در تهران! امباپه عمارت مجلل راموس را در مادرید خرید (+عکس)
  • جلسه ویژه برای ستاره ناراضی رئال: بمانم یا بروم
  • پاداش درخشش ستاره رئال: دوباره فیکس
  • (عکس) تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش
  • تشکر رونالدو از ستاره رئال برای انتخابش (عکس)
  • پیشنهاد رسمی تمدید به ستاره رئال رسید
  • امباپه در آستانه خرید خانه راموس در مادرید
  • صلاح خودخواه‌ترین بازیکنی است که دیده‌ام!
  • قرمز‌ها دل نگران خروج ستاره‌ها در دوران «پسا کلوپ»؛ آیا محمد صلاح و فان دایک از لیورپول می‌روند؟
  • بایرن ستاره مورد علاقه رئال را از دست نمی‌دهد!