Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایران اکونومیست»
2024-05-06@16:12:10 GMT

پرسپولیسی‌ها دوش گرفتند و نیامدند

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۰۷۱۱

پرسپولیسی‌ها دوش گرفتند و نیامدند

سرمربی تراکتور به محرومیت تماشاگران تیمش واکنش نشان داد.

به گزارش ایران اکونومیست، تراکتور و فجر سپاسی فردا(سه‌شنبه) در چارچوب هفته بیست و نهم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند. ارتوئرول سائلام، سرمربی تراکتور در نشست خبری قبل بازی با فجر شهید سپاسی شیراز اظهار کرد: از اتفاقات رخ داده در بازی با پرسپولیس ناراحت هستم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

برای این که چنین اتفاقاتی تکرار نشود، کلاه‌مان را قاضی کرده و موضوع را تحلیل می‌کنیم. کسی که تراکتور را دوست دارد، تحت هیچ شرایطی به داخل زمین اشیاء پرتاب نمی‌کند. اتفاقات رخ داده را می‌توان از چند جنبه بررسی کرد. این بازی نیمه تمام ماند و این شرایط از جنبه دو تیم قابل بررسی است.

او ادامه داد: ‌فدراسیون فوتبال باید اتفاقات را از تمامی ابعاد و لحظه به لحظه بررسی کرده و رأی صادر کند. تصمیم فدراسیون می‌تواند برای آینده فوتبال ایران تأثیرگذار باشد.

سائلام ادامه داد: از رامین رضاییان به خاطر رفتارش در طول بازی و شخصیتی که نشان داد، تشکر می‌کنم. این بازیکن با خونسردی و برای کنترل جو بازی خیلی تلاش کرد. اما سه بازیکن پرسپولیس در وقوع این اتفاقات تأثیرگذار بودند. یکی از بازیکنان پرسپولیس با بوسیدن لوگو، یکی دیگر با پرتاب سنگ به سکوها و دیگری با حرکت دست، جو ورزشگاه را متشنج کردند. پس از توقف بازی، نیروی انتظامی سریعا جو ورزشگاه را آرام کرده و به داور بازی گفتند که می‌توانید بازی را ادامه دهید. داور نیز تیم پرسپولیس را به زمین دعوت کرد اما آنان گفتند ما دوش گرفتیم، غذا می‌خوریم و نمی‌خواهیم بازی کنیم.

سرمربی تراکتور افزود: با این وضعیت، همه‌ی تیم‌ها با استفاده از سه بازیکن می‌توانند در تمامی ورزشگاه‌های دنیا جو را برهم زده و هواداران را به داخل زمین بکشانند. هم‌چنین می‌توانند بعد از خراب کردن جو، تیم را بیرون کشیده و به بهانه‌های مختلف از دستور داور سرپیچی کرده و بازی نکنند. پس بازهم تأکید می‌کنم که فدراسیون فوتبال ایران باید قضایا را بررسی کرده و تصمیم درستی اتخاذ کند؛ چرا که این تصمیم در آینده نیز تاثیر گذار است. هم‌چنین این اتفاقات برای ما درس شده تا در صورت رخ دادن این وقایع، هواداران‌مان با خونسردی رفتار کنند.

سائلام در خصوص تاثیر این اتفاقات در تیمش گفت: نیمه تمام ماندن بازی همه‌ی ما را ناراحت کرد؛ چرا که حاکم بر زمین بوده و موقعیت گلزنی داشتیم، نیمه تمام ماندن بازی‌ای که می‌توانستیم در آن پیروز شویم، ناراحت‌مان کرده است. ما طی پنج بازی اخیر عملکرد خوبی داشتیم و روز به روز بهتر کار کرده‌ایم. می‌خواهیم عملکرد خوب و روند رو به رشد را در بازی با فجر و نساجی هم حفظ کنیم.

او درباره انگیزه بازیکنانش برای بازی‌های باقی مانده گفت: اجازه نخواهیم داد بازیکنان بی‌انگیزه شوند. مدت‌ها نتوانسته بودیم به پیروزی دست یابیم و حالا که در روند پیروزی قرار داریم، می‌خواهیم لذت کسب سه امتیاز را در دو بازی پایانی نیز تجربه کنیم.

سائلام درباره محرومان و مصدومان تیمش، گفت: محمد مسلمی‌پور از بازی فردا محروم است و مشکل دیگری نداریم.

او درباره حضور نداشتن هواداران در بازی با فجر، توضیح داد: ما از بازی در حضور طرفداران‌مان خیلی لذت برده و با کمک آنان چند بازی پیروز شده‌ایم. دوست داشتیم با حضور آنان پرسپولیس را شکست داده و بازی با فجر را نیز در حضور هواداران برگزار کنیم. اما در این مقطع نمی‌توانیم کار خاصی انجام دهیم و به هر حال در نبود هواداران هم برای کسب سه امتیاز تلاش خواهیم کرد.

سرمربی تراکتور در پایان بیان کرد: ‌ما خطر سقوط را احساس نمی‌کنیم، اما با توجه به رقابت بین نفت مسجد سلیمان و فجر شهید سپاسی و برای این که حرف و حدیثی پیش نیاید، هم‌چون بازی‌های قبلی با جدیت و انگیزه بالا بازی خواهیم.

 

منبع: خبرگزاری ایسنا برچسب ها: تیم فوتبال تراکتور ، تیم فوتبال فجر سپاسی ، استانی ورزشی

منبع: ایران اکونومیست

کلیدواژه: تیم فوتبال تراکتور تیم فوتبال فجر سپاسی استانی ورزشی سرمربی تراکتور بازی با فجر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت iraneconomist.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران اکونومیست» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۷۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند

سامان آقازمانی بازیکن سابق تیم فوتبال پرسپولیس  در گفت و گو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران جوان درباره اتفاقات رخ داده در بازی سرخپوشان برابر تیم ملوان اظهار کرد: به نظرم این رفتار‌ها برای هر ۲ تیم زشت است. زمانی که تیمی مقابل باشگاه پرسپولیس قرار می‌گیرد خودش را گم می‌کند و می‌خواهند عرض اندام کنند و از خود بیخود می‌شوند. یکسری حرکات و رفتار‌هایی می‌کنند که متاسفانه  در شان هیچ کدام از ایرانی‌ها نیست.

او افزود: هوادار خاطی سپاهان اول به خانواده اش توهین کرده  و این از شان و شخصیتش است. البته ما نباید به این حاشیه‌ها دامن بزنیم و زرنگ باشیم و تیم را نباید به حاشیه ببریم و ۵ بازی مهم داریم و هدفمان قهرمانی است و با دیدن این افراد و تیم‌ها باید قدرت خود را دوچندان کنیم که بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.

او درباره اینکه تیم پرسپولیس باید به مصاف تیم نساجی برود، گفت: تیم‌های پایین جدول در هفته‌های آخر برابر تیم‌های بزرگ گردن کلفت‌تر بازی می‌کنند به خاطر اینکه می‌خواهند امتیازات به دست آورند و از خطر سقوط رها شوند و بتوانند در جدول رده بندی بمانند. تیم نساجی امسال از اول فصل با مهدی رحمتی شروع کرد و نتایج خوبی نگرفت، اما هیچ چیزی از ارزش‌های رحمتی کم نمی‌کند و مربی خوب و با دانشی هست. نساجی جایگاهی دارد که می‌آید تا از پرسپولیس امتیاز بگیرد و ما باید زرنگ باشیم و بتوانیم جلوی نساجی بتوانیم بهترین بازی خود را انجام بدهیم. نساجی احتمالا روی ضد حملات برنامه دارد و ما نباید اسیر این ضدحملات شویم و بتوانیم در همان دقایق اولیه کار را به اتمام برسانیم.

آقازمانی درباره برگ برنده این بازی گفت: غیرت بازیکنان برگ برنده این بازی هست. ما باید تمرکز در بازی‌ها داشته باشم. مطمئن باشید ما می‌توانیم با همتی که بازیکنان ما داشتند و تمرکزی که روی زمین به دست آوردند بتوانند ۳ امتیاز این بازی را بگیرند. البته باید در ۵ بازی باقی مانده بهتر عمل کنیم. موقعیت‌ها را از دست ندهیم و گل‌های زیادی را بتوانیم بزنیم و ۳ امتیاز بازی را بگیریم.

بازیکن سابق پرسپولیس درباره اینکه بازی  ال کلاسیکو ایرانی کیفیت نداشت، گفت: بازی پرسپولیس و سپاهان همیشه جذابیت خودش را دارد. تیم سپاهان یکی از تیم‌های بزرگ هست که بازیکنان خوبی گرفت، اما اسیر حاشیه‌ها شد و نتوانست نتیجه لازم را بگیرد. به هر حال سپاهان تیم کمی نیست. به هر حال بازی  پرسپولیس و استقلال هم خوب از آب در نیامد و این بازی هم با بازی‌های دیگر فرقی ندارد و حساسیت بازی زیاد است و این موضوع باعث می‌شود که روی  روند بازی بازیکنان تاثیربگذارد و نتوانیم آن بازی که در نظر داریم رخ بدهد. تیم سپاهان برای گل نخوردن به زمین مسابقه آمده  و همه راه‌ها را بسته بود؛ و پرسپولیس هم نتواست از موقعیت به دست آورده استفاده کند.

او درباره اینکه شانس پرسپولیس و  سپاهان را در بازی چطور  می‌بیند، گفت: ما محکوم هستیم که به بازی‌های خودمان برسیم و ۵ بازی را ببریم و امتیاز از دست ندهیم و اینکه باعث می‌شود که استقلال در این بازی‌ها به گیر بیفتد و نتواند بازی کند و لغزش داشته باشد. ما باید به کمین بنشینیم تا امتیازات خود را جمع کنیم.

آقازمانی گفت: به نظرم تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به برتری می‌رسد.

 

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • ارونوف خیال پرسپولیسی ها را راحت کرد!
  • آقا زمانی: پرسپولیسی ها نباید اسیر ضد حملات نساجی شوند
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود
  • این پرسپولیسی پایان فصل جدا می‌شود!
  • طبیعت ۷۴ - ۶۸ ذوب آهن/ شاگردان حاتمی در یک قدمی فینال قرار گرفتند
  • یک پرسپولیسی دیگر هم با تراکتور قرارداد بست | حالا فقط مانده خود یحیی
  • اتفاق خوشحال کننده برای ستاره پرسپولیسی در امارات
  • لبخند یک پرسپولیسی به ناکامی ستاره تراکتور
  • نوراللهی و رفقا جام را از العین گرفتند(عکس)
  • قهرمانی یک پرسپولیسی در لیگ کاپ امارات