Web Analytics Made Easy - Statcounter

زین العابدین خرّم روز دوشنبه در جمع دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران، اظهار کرد: مسائل فرهنگی و قومی یکی از مسائلی است که اگر توجه مناسبی به آن شود، یک فرصت برای توسعه و پیشرفت استان است.

وی افزود: تاکید رهبر معظم انقلاب بر دلبستگی و غیرت مردم آذربایجان به اسلام و ایران، یک راهبرد و راهنما برای ماست و تمام برنامه‌های خود را مبتنی بر این موضوع تنظیم کرده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خرّم با اشاره به رویکرد وحدت‌آفرین نماینده ولی فقیه در آذربایجان شرقی، گفت: دغدغه و اهتمام ما برای ایجاد وفاق و همدلی در سطح استان است و تلاش می‌کنیم تا مسائل قومی و فرهنگی، محل برداشت‌های سوء از طرف دشمن قرار نگیرد.

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه مهم‌ترین ظرفیت استان، تاریخ و تمدن آن است، افزود: مردم آذربایجان و تبریز در طول تاریخ، حرکت‌های تاثیرگذاری داشته‌اند و نقش آنان در مقاطعی مانند انقلاب مشروطه، انقلاب اسلامی و دفاع مقدس، بی‌بدیل است.

وی با تبریک سالروز آزادسازی خرمشهر، گفت: عملیات بیت‌المقدس نشان داد که اگر وحدت کلمه داشته باشیم، خداوند متعال گشایش‌هایی ایجاد می‌کند که قابل محاسبه نیست.

خرّم با گرامی‌داشت یاد و خاطره شهدای عملیات بیت‌المقدس، خاطرنشان کرد: رهبر معظم انقلاب تاکید کرده‌اند که در گام دوم انقلاب، خرمشهرها در پیش داریم و اعتقاد ما این است که اگر هر کس، جایگاه خود را به‌عنوان نقطه ثقل انجام وظیفه بداند، خرمشهرها را فتح خواهیم کرد.

استاندار آذربایجان شرقی همچنین با تبیین ضرورت‌ها و آثار طرح مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه‌ها، اقدامات، سیاست‌ها و برنامه‌های استان را در حوزه تولید و تامین کالاهای اساسی و همچنین توسعه اقتصاد دانش‌بنیان، ایجاد اشتغال و رونق تولید خوب توصیف کرد.

فرمانده لشکر ۲۱ حمزه آذربایجان هم در این نشست، با اشاره به حضور دانشجویان دانشگاه فرماندهی و ستاد ارتش جمهوری اسلامی ایران در استان آذربایجان شرقی برای طی دوره‌های آموزشی، گفت: هدف از این نشست، بهره‌مندی از تجربیات و شیوه‌های مدیریتی است.

امیر "امیرحسین شفیعی" تاکید کرد: رسالت‌های ارتش جمهوری اسلامی ایران براساس منویات رهبر معظم انقلاب تعیین می‌شوند و ما در این مسیر، هرگز نخواهیم هراسید و زانوان ما هرگز نخواهد لرزید.

برچسب‌ها سالروز فتح خرمشهر زین العابدین خرم رضوی ارتش جمهوری اسلامی ایران

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سالروز فتح خرمشهر ارتش جمهوری اسلامی ایران سالروز فتح خرمشهر ارتش جمهوری اسلامی ایران ارتش جمهوری اسلامی ایران آذربایجان شرقی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد

جام جم آنلاین آذربایجان شرقی: محمد آئینی که با هدف شرکت در ستاد بازآفرینی شهری پایدار آذربایجان‌شرقی به این استان سفر کرده است در این سفر از آخرین وضعیت پروژه‌های بازآفرینی شهر تبریز نیز بازدید کرد.

وی در این بازدیدها خاطرنشان کرد: تبریز و استان آذربایجان شرقی در حوزه بازآفرینی شهری از استان های سرآمد کشور بوده و می تواند الگویی برای سایر کلانشهرها محسوب شود.

او یادآور شد: موفقیت طرح‌های بازآفرینی شهری همچون مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب به مدد همراهی و همدلی مدیران شهری و استانی امکان پذیر شده است.

بازدید از پروژه بازآفرینی شهری در شهرک جوانان، احیای میدان تاریخی صاحب آباد، سکونتگاه غیررسمی حاشیه اتوبان پاسداران و همچنین پروژه‌های نوسازی مردمی و پروژه‌های بازآفرینی پیرامون مسجد کبود و میدان شهید بهشتی شهر تبریز از جمله برنامه‌های معاون وزیر راه و شهرسازی در این سفر یک روزه به استان آذربایجان شرقی بود.

محمد عزتی معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز نیز که در این بازدیدها معاون وزیر راه و شهرسازی را همراهی می کرد در خصوص آخرین وضعیت پروژه مسیرگشایی ۴۵ متری انقلاب اظهار کرد: طول مسیرگشایی هزار و ۸۰۰ متر بود و در مجموع ۷۵۰ ملک در این پروژه نیازمند تملک است.

وی از پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی این پروژه مهم شهری خبر داد و افزود: بر اساس برنامه ریزی های انجام یافته مقرر شده این پروژه امسال به اتمام رسیده و به مسیر ایده لو متصل شود.

معاون شهرسازی و معماری شهردار تبریز همچنین اظهار کرد: این پروژه در حوزه منطقه ۱۰ تبریز توسط شهرداری منطقه یک در حال اجرا بوده و تا کنون ۱۰هزار میلیارد ریال برای تملک در این پروژه هزینه شده است.

وی ادامه داد: پروژه بزرگ مسیرگشایی خیابان ۴۵ متری انقلاب موسوم به پروژه ملی طرح نجات تبریز با هدف بازگشایی، تعریض معابر و تسهیل تردد عبوری ساکنان و رفع ترافیک شهری در سه فاز به طور همزمان اجرا می شود.

عزتی اجرای پروژه‌های مسیرگشایی در بافت‌های حاشیه‌نشین و فرسوده شهر را از اولویت‌های شهرداری تبریز عنوان کرد و گفت: با همراهی شورای اسلامی شهر و نهادهای قضایی و همچنین تلاش‌های شهردار تبریز در حوزه بازآفرینی شهری اقدامات مهمی در این خصوص انجام یافته است.

 

دیگر خبرها

  • ماموستا فخری در تبیین حقایق انقلاب از علمای پیشتاز بود
  • تامین زمین ویلایی در روستاها برای متقاضیان نهضت ملی مسکن شهرها 
  • حفاران تونل در کوه برای کشف عتیقه در عجب شیر دستگیر شدند
  • پیام تسلیت امام‌جمعه و استاندار کرمانشاه در پی درگذشت امام جمعه سابق جوانرود
  • رهبر انقلاب در دیدار کارگران سراسر کشور: تحریم ها ملت ایران را از پا در نمی‌آورد
  • مسیرگشایی خیابان انقلاب تبریز جزو پروژه‌های شاخص کشور اعلام شد
  • تدوین برنامه راهبردی و عملیاتی جهش تولید در استان
  • ایران بیشترین دیپلماسی فرهنگی را در منطقه دارد
  • داشتن عزم راسخ برای دفاع از آرمان‌ها ویژگی نیروهای مسلح است
  • خیالمان از مرزهای شرقی راحت باشد؟!