Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، علیرضا زاکانی در دیدار معاونان فرهنگی و روسای کمیسیون‌های فرهنگی و اجتماعی شهرداری‌ها و شوراهای اسلامی کلان‌شهرهای کشور با آیت الله علم‌الهدی نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: گفتمان این دوره از مدیریت شهری گفتمان خدمت و پیشرفت است و آنچه برای تحقق اهداف انقلاب اسلامی نیاز است در کنار این گفتمان، حضور و میدان‌داری مردم است موضوعی که انقلاب اسلامی و رهبر معظم انقلاب نیز بر آن تأکید دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: برای افزایش مشارکت و میدان‌داری مردم به چیزی جز خدمت صادقانه و بی‌منت به مردم نیاز نیست که در همین راستا می‌توان به خدمات صادقانه و بی‌منت به محدوده کم برخوردار و پیرامونی شهر مشهد مقدس که با توجه ویژه نماینده محترم ولی‌فقیه رقم خورده و طی 8 سال گذشته کام مردم را شیرین کرده است به‌عنوان نمونه اشاره‌ کرد و آن را مورد توجه قرار داد.

شهردار تهران گفت: برای تحرک در روح شهر و ایجاد شرایطی که فرهنگ در آن توسعه پیدا کند نیز باید از حضور و مشارکت مردمی بهره گرفت که توجه مدیریت شهری به این موضوع در شهرهای مختلف بسیار مهم است‌.

زاکانی اضافه کرد: تبعیت از مقام معظم رهبری و استفاده از ظرفیت‌های متن جامعه و خدمت بی‌منت به مردم برای نشان دادن کارآمدی نظام که دشمن آن را با ناجوانمردی نشانه گرفته است در این مسیر بسیار ضروری است.

انتهای پیام/ع

منبع: فارس

کلیدواژه: شهردار تهران مقام معظم رهبری خدمت مدیریت شهری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی

دریافت 6 MB

به گزارش همشهری آنلاین، علیرضا زاکانی در حاشیه جلسه روز چهارشنبه هیئت دولت در جمع خبرنگاران درباره واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی گفت: «این کار شرایط خاص خودش را دارد. شهرداری تهران برای تنظیم بازار و ایجاد ثبات خدمت گذاری بهتر، هم میادین تره بار و هم فرشگاه شهروند را دارد تا بتواند از تنش‌های حوزه بازار جلوگیری و خدمات را توسعه دهد.»

شهردار تهران در ادامه تاکید کرد: «اکنون بیش از ۵۵ درصد میوه و تره بار تهران توسط میادین تره بار توزیع می‌شود و اگر کوچکترین اتفاقی در این میادین رخ دهد عملا معیشت مردم آسیب می‌بیند.»

او در خصوص قرار داد واگن های چینی هم گفت که کارها در حال پیگیری و انجام هستند.

در حال تکمیل است...

کد خبر 846908 منبع: همشهری آنلاین برچسب‌ها شهردارى تهران سازمان میادین میوه و تره‌بار تهران

دیگر خبرها

  • سمنان در تعریف پیوست فرهنگی الگوی کشور شود
  • ساماندهی لندفیل سراوان ۸۴ درصد پیشرفت دارد/ضرورت مدیریت زباله تر خانگی
  • ساخت و ساز غیرمجاز خط قرمز مدیریت شهری مشکین‌دشت
  • عجیب اما واقعی؛ پرسپولیس به زاکانی رسید
  • پیوست فرهنگی برای پیشرفت شهری در سمنان تدوین شود
  • واکنش زاکانی به واگذاری فروشگاه شهروند به بخش خصوصی
  • پروژه‌های طرح میثاق رشت پیشرفت قابل قبولی دارد
  • جای خالی آموزش‌های شهروندی در تهران | ۴۰۰ مسجد در طرح فرهنگی آرمان ۱ و ۲ فعالیت کردند
  • بی‌توجهی مدیریت شهری گذشته به گرامیداشت آیین‌های مذهبی
  • معاون شهردار تهران: دوره قبل مدیریت شهری زیست شبانه و نگهداری از حیوانات خانگی را ترویج می‌داد