Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، صادق خلیلیان عصر امروز دوشنبه در گفت‌وگویی رسانه‌ای گفت: در پی نخستین ساعات اطلاع از حادثه ساختمان متروپل آبادان در محل حاضر شدیم و هم اکنون گروه‌های امداد و نجات مشغول کار هستند.

استاندار خوزستان یکی از علت‌های ریزش ساختمان متروپل را عدم رعایت استانداردهای لازم در سازه این ساختمان بیان کرد و افزود: در بررسی‌های اولیه برخی اشکالاتی در استانداردهای مورد نیاز سازه دیده شد؛ لذا از رئیس دادگستری استان و قوه قضائیه درخواست کردیم تا با عوامل این حادثه برخورد کند و بر همین اساس تاکنون ۲ نفر دستگیر شدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

خلیلیان با بیان اینکه گروه‌های امدادرسانی در محل حادثه به صورت جدی فعال شده‌اند، تصریح کرد: چندین نفر از هموطنان‌مان در ساختمان گیر افتاده‌اند و عملیات جست‌وجو برای یافتن آنها در جریان است؛ ضمن اینکه ۲۵ نفر دیگر از زیر آوار خارج شده‌اند.

وی تاکید کرد: در چنین حوادثی عوامل مختلف اثرگذار مورد بررسی قرار خواهد گرفت که به طور حتم با مسببان حادثه به شدیدترین شکل ممکن برخورد می‌شود.

استاندار خوزستان در خصوص تأمین هزینه‌های درمانی برای مصدومان حادثه گفت: در چنین حوادثی مصدومان تحت بیمه‌های درمانی قرار می‌گیرند و مشکل خاصی نخواهند داشت.

کد خبر 5497542

منبع: مهر

کلیدواژه: صادق خلیلیان استاندار خوزستان آبادان ریزش آوار ریزش ساختمان بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک خراسان رضوی آمار کرونا آلودگی هوا احتکار اردبیل سیدابراهیم رئیسی سوم خرداد فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد

جلال علمدار مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد در مورد این حادثه گفت: حادثه نشت آب بر اثر ترکیدگی لوله اصلی در خیابان مهدی در ساعت ۱۰ و ۳۴ دقیقه به سامانه ۱۲۲ اطلاع داده شد و پرسنل عملیاتی اتفاقات آبفا پس از ۱۵ دقیقه به محل مراجعه و اقدام به قطع آب نمودند.

او افزود: با حضور و تلاش تیم‌های عملیاتی اتفاقات این شرکت، حادثه در کمترین زمان ممکن و حداقل میزان خسارت به ابنیه مجاور در ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه مهار و ایمن سازی لوله آب شکسته شده انجام شد.
 
مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان یزد یکی از علل شکستگی لوله را نشست بستر لوله در اثر بارندگی اخیر عنوان کرد و ادامه داد: سایر عوامل موثر در این حادثه در دست بررسی است.

علمدار به حضور و مشارکت فعال مدیریت بحران استانداری، شهرداری منطقه تاریخی، آتش نشانی، نیرو‌های امدادی هلال احمر و پلیس راهور اشاره کرد و اظهار داشت: در اثر ترکیدگی لوله اصلی و به دنبال آن آب به زیرزمین برخی از ساختمان‌های مجاور وارد شد که بلافاصله عملیات تخلیه آب از سوی پرسنل آبفا با همکاری آتش نشانی و خدمات ایمنی آغاز شد.

او با بیان اینکه در اثر نفوذ آب به ساختمان‌های مجاور یک باب منزل و دو باب مغازه دچار آبگرفتگی و تخریب شدند، گفت: هماهنگی‌های لازم در خصوص اسکان موقت شهروندانی که ساختمان‌های آنها دچار آسیب شده است، انجام شد.

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • محور بندر امام به آبادان بازگشایی شد
  • ریزش ساختمان مسکونی در اهواز در پی گودبرداری غیراصولی
  • حادثه در کرمانشاه جان یک نصاب آسانسور را گرفت
  • مهار حادثه ترکیدگی لوله آب خیابان مهدی (عج) شهر یزد
  • مسدود شدن محور سربندر - آبادان
  • محور سر بندر به آبادان مسدود شد/ دکل‌های برق فشارقوی سقوط کردند
  • مسدود شدن محور سربندر به آبادان
  • زشت است جمعیتی در یک صنف مقدس(پزشکان) با عادی انگاری، دسته جمعی مجلس گناه برپا کنند | باید با عاملان عادی انگاری مجالس گناه قاطعانه برخورد شود
  • برخورد قاطع با مداخله‌گر طب سنتی در نیشابور
  • یک کشته و زخمی در برخورد مرگبار کامیون با پژو پارس در نزدیکی مشهد