Web Analytics Made Easy - Statcounter

طوفان گرد و غباری که امروز (دوشنبه)  از عراق شروع شد مناطق وسیعی از کویت را تحت تاثیر قرار داده و دید را به شدت کاهش داده است. به همین دلیل پرواز‌ها از کویت و همچنین به مقصد این کشور تعلیق شد. مرکز هواشناسی کویت نیز از وقوع طوفان گرد و غبار همراه با باد‌های شدید با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر در ساعت خبر داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش نشریه تایمز کویت، شرایط بد جوی که در هشدار هواشناسی «شدید» توصیف شده، قرار است تا ساعات اولیه صبح سه‌شنبه ادامه یابد. عماد الجلاوی، معاون مدیر کل خدمات ناوبری هوایی در اداره کل هوانوردی گفت: پرواز‌های تعلیق شده مجدداً برنامه ریزی شده اند و پس از بهبود دید از سر گرفته خواهند شد.

در همین حال، وزارت کشور کویت به رانندگان هشدار داد که به خاطر کاهش دید به ۱۰۰ متر، تا جای ممکن رانندگی خودداری کرده و هنگام تردد در جاده‌ها احتیاط کنند. وزارت بهداشت همچنین به افرادی که مشکلات تنفسی دارند هشدار داد که احتیاط بیشتری به خرج دهند.

گفته می‌شود شرایط جوی ممکن است از عصر روز سه شنبه بهبود یافته و دمای هوا به ۴۳ درجه سانتیگراد برسد.

کویت امسال خیلی زودتر از فصل معمول خود دچار طوفان‌های گرد و غبار مکرر شده است. بیشتر گرد و غبار از عراق به کویت توسط باد‌های موسمی هند منتقل می‌شود. دیروز یک طوفان گرد و غبار عظیم دیگر عراق را درنوردید. این هشتمین طوفان از اواسط آوریل است. عراق به خاطر تخریب خاک، خشکسالی شدید، بارندگی ناشی از تغییرات اقلیمی و سدسازی ترکیه بر روی سرچشمه‌های دجله و فرات آسیب دیده است.

باشگاه خبرنگاران جوان بین‌الملل خاورمیانه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: گرد و غبار طوفان شن تغییرات اقلیمی طوفان گرد و غبار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۸۸۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)

 

 

 

 

منبع: چندثانیه

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: لحظه هولناک تخریب یک خانه در اصفهان بر اثر بارندگی شدید (فیلم) خسارت‌های ناشی از سیل در جاده‌های استان یزد (فیلم) تصاویری از وقوع سیل و بارندگی شدید در کرمان (فیلم)

دیگر خبرها

  • مشارکت 240 اثر در جشنواره طوفان القوافی/ اختتامیه در بصره برگزار می شود
  • ارسال ۲۴۰ اثر به جشنواره طوفان القوافی
  • تخریب وحشتناک خانه‌های زاهدان بر اثر طوفان باد و شن (فیلم)
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر «طوفان القوافی»/ اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان القوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • مشارکت ۲۴۰ اثر در جشنواره شعر«طوفان االقوافی»/اختتامیه در بصره برگزار می‌شود
  • بیانیه مشترک امیر کویت و پادشاه اردن با تاکید بر کاهش تنش‌ها
  • پایتخت یونان در میانه طوفان گرد و غبار به رنگ نارنجی درآمد + تصاویر
  • (تصاویر) طوفان نارنجی آتن را بلعید!
  • طوفان نارنجی آتن را بلعید + عکس