Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، « خداداد کاشفی » روز دوشنبه در آیین گشایش ساختمان جدید اداره بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان فردیس افزود:  ترویج فرهنگ ایثار و شهادت، هدف اصلی بنیاد شهید و امور ایثارگران است، با توجه به

اهمیت این موضوع، ترویج فرهنگ ایثار و شهادت باید در دستور کار دستگاه‎‌های فرهنگی قرار گیرد.

وی با بیان اینکه خدمت به خانواده های معظم شهدا با ارزشمند است ، افزود: پدران و مادران شهدا یادگاران ارزش‌های معنوی نظام هستند که نباید به فراموشی سپرده شود باید از این خانواده بهره لازم و کافی برد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاشفی گفت:خانواده شهدا ولی نعمتان کشور ایران هستند ما به عنوان سربازان نظام مقدس جمهوری اسلامی تمام تلاشمان را برای اعتلای منویات شهدا و نیز خدمت به مردم شریف این مرز وبوم و خانواده شهدا خواهیم کرد.

وی ضمن تبریک گرامیداشت سالروز فتح خرمشهر گفت: سالروز فتح خرمشهر روز تاریخی و به یاد ماندنی در جمهوری اسلامی ایران و روز مقاومت، ایثار و از خود گذشتگی رزمندگان در برابر ارتش متجاوز رژیم بعث عراق است. 

« سلیمان رستمیان » مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز هم گفت:  شهرستان فردیس ۳۸۰ شهید،۶۸۵ جانباز زیر ۲۵ درصد ، ۲۵ جانباز ۷۰ درصد ، ۱۱۵ آزاده  تقدیم انقلاب اسلامی و آرمانها امام و شهداء کرده است و

یک هزار و ۷۰۰ مهمان زیر پوشش بنیاد شهید و امور ایثارگران این شهرستان هستند.

وی افزود: سوم خرداد سالروز فتح خرمشهر روز مقاومت پیروزی ملت ایران و رزمندگان اسلام در برابر ارتش صدام بود این عملیات سرنوشت جنگ را عوض کرد و در تاریخ اسلام ماندگار شد.

رستمیان بیان داشت: دشمنان با تمام تجهیزات و مهمات نظامی  برای نابودی ایران در برنامه ریزی کردند و رزمندگان اسلام عاشقانه گوش به فرمان حضرت امام راحل حماسه فتح خرمشهر را خلق کردند.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان البرز گفت: حماسه آزاد سازی خرمشهر یکی از برگ‌های زرین تاریخ انقلاب و مردم ایران اسلامی در هشت سال دفاع مقدس است که باعث پیروزی‌های بعدی رزمندگان اسلام در

جنگ تحمیلی شد.

رستمیان افزود: همکارانم در بنیاد شهید شهرستان فردیس مکانی را  برای خدمات بهتر و دسترسی آسان خانواده شهدا و جانبازان در نظر گرفتند ماموریت اصلی بنیاد شهید زمانی که حضرت امام دستور تاسیس بنیاد را صادر کردند

۶۰ درصد اساسنامه به فعالیت های فرهنگی و مابقی اساسنامه مربوط به مراجعات و خدمات به خانواده های شهیدا ، ایثارگران در نظر گرفتند.

وی افزود: امیدوارم این مکان با حمایت فرماندار فردیس و همکاری دیگر دستگاههای فرهنگی نقطه ای برای اجرای فعالیت‌های اثرگذار ایثار و شهادت  که از مامویت اصلی بنیاد شهید قرار بگیرد.

برچسب‌ها بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران البرز فردیس

منبع: ایرنا

کلیدواژه: بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران البرز فردیس بنیاد شهید و امور ایثارگران جمهوری اسلامی ایران البرز فردیس بنیاد شهید و امور ایثارگران فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۰۹۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما؛ مرکز قم، رئیس جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در دیدار با مدیر کل و اعضای شورای معاونان بنیاد شهید امور ایثارگران قم با بیان اینکه خانواده معظم شهدا در ادامه راه شهدا سنگربان انقلاب اسلامی هستند، صیانت از این عزیزان صیانت از خون شهداست گفت: دشمن برای همه آحاد جامعه در بعد فرهنگی به ویژه برای نسل ایثارگر برنامه دارد، وقتی دشمن نتوانست رزمندگان را از حضور در جبهه‌های حق باز دارد، امروز به دنبال این است تا نسل ایثارگر را از مسیر شهدا دور سازد.

وی افزود: در فضای غبار آلود امواج هجمه‌های دشمن باید از این الگو‌های عزت و پایداری مراقبت کرد، خانواده‌های معظم شهدا مایه عزت جامعه اسلامی هستند، کلام این عزیزان نافذ و اثرگذار است.

آیت الله حسینی بوشهری با بیان اینکه جنگ امروز هویت ملی، مذهبی و فکر‌ها را نشانه گرفته است گفت: باید هیاتی باشد تا آگاه سازی و اطلاع رسانی را در جبهه فرهنگی در بین نسل امروز پیگیری نماید و توطئه‌های دشمنان را نمایان سازد.

وی افزود: از دیگر اقدامات بنیاد تکریم و احترام به خانواده معظم شهدا در کنار خدمت رسانی است. با توجه به اینکه این خانواده‌ها از عزت نفس بالا و مناعت طبع برخوردارند از طریق دیدار با این عزیزان و ارتباطات غیر رسمی مسائل بازماندگان شهدا مورد پیگیری قرار گیرد.

مدیر کل بنیاد شهید امور ایثارگران استان قم نیز در این دیدار گفت: بنیاد شهید دو رسالت مهم خدمت رسانی همراه با تکریم و ترویج فرهنگ ایثار و شهادت را عهده‌دار است، دیدار از خانواده معظم شهدا، ملاقات با این عزیزان با حضور مدیرکل معاونان و مدیران بنیاد، اجرای برنامه‌های اردویی و ورزشی که سال گذشته ۶ هزار اعزام بوده، برگزاری ۱۱۰۰ یادواره شهدا تنها در مدارس استان، پیگیری حل مشکلات مسکن ایثارگران تا شهریور ماه، احراز جانبازی بیش از ۱۰۰۰ نفر از ایثارگران، به روز رسانی کمیسیون پزشکی، بخشی از خدمات بنیاد به این عزیزان بوده است.

حسن هنرمند افزود این عزیزان با قطع تعلقات از دنیا راه شهادت را برگزیدند و اگرچه امروز به ظاهر در بین ما نیستند، اما زنده جاویدان هستند.

وی تاکید کرد: هرگونه خدمتی به بازماندگان شهدا با مقام صبر، ایثار و پایداری این عزیزان قابل مقایسه نیست.

دیگر خبرها

  • ایثارگران اسوه عزت و پایداری انقلاب هستند
  • شهدا سرمایه اصلی نظام هستند
  • خانواده‌های شهدا سنگربان انقلاب هستند
  • غفلت از سرکشی به والدین شهدا پذیرفتنی نیست
  • پیگیری حل مشکلات جامعه ایثارگران استان در سطح ملی
  • عملکرد اداره کل بنیاد شهید و امور ایثارگران ایلام قابل تقدیر است
  • غفلت از سرکشی به خانواده‌های شهدا پذیرفتنی نیست
  • نیاز ۲۹۰ همتی برای حل مشکلات خانواده ایثارگران
  • اجرای ۱۰۰ درصدی مصوبات سفر رئیس‌جمهور در حوزه بنیاد شهید ایلام
  • قوانین مصوب با اعتبارات بنیاد شهید همخوانی ندارد