Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-26@10:33:20 GMT

پرچم گنبد حضرت ابوالفضل (ع) در شهرکرد به اهتزاز در آمد

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۰۰۱

‍‍‍‍‍‍

دریافت 83 MB

به گزارش خبرنگار مهر، ظهر دوشنبه با حضور پرشور مردم ولایتمدار شهرکرد پرچم متبرک حضرت ابوالفضل (ع) در میدان قمر بنی هاشم (ع) شهرکرد به اهتزاز در آمد.

کد خبر 5497552.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: مهر

کلیدواژه: پرچم شهرکرد عتبات عالیات بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک خراسان رضوی آمار کرونا آلودگی هوا احتکار اردبیل سیدابراهیم رئیسی سیستان و بلوچستان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۰۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)

به گزارش "ورزش سه"، پیکان امروز در شرایطی که با ترکیبی کاملا جوان مقابل مس رفسنجان در جان حذفی به میدان رفت، توانست بازی را به 120 دقیقه بکشاند و در نهایت ضربات پنالتی این تیم را بازنده کرد.

یکی از بازیکنان جوان پیکان که چند هفته‌ای است در لیگ برتر هم در ترکیب تیمش بازی می‌کند، توانسته خوش بدرخشد، ابوالفضل زمانی است. بازیکنی که یکی از جوان‌ترین بازیکنان لیگ برتر هم محسوب می‌شود.

زمانی امروز در ترکیب پیکان مقابل مس به میدان رفت و توانست نمایش خوبی داشته باشد. او تک گل تیمش را در مصاف حساس جام حذفی به ثمر رساند، اما مهم‌تر از این مساله رکوردی است که این بازیکن در دوندگی به جا گذاشته است.

بر اساس آمار GPS باشگاه پیکان، ابوالفضل زمانی بیشتر از 17 کیلومتر در طول 120 دقیقه دوندگی داشته تا یک رکورد ویژه را ثبت کند. رکوردی که می‌تواند در جهان هم قابل قبول باشد و اتفاق خوبی برای او و کادرفنی پیکان محسوب می‌شود.

دیگر خبرها

  • فرنگی کاران راه یافته به مرحله نیمه نهایی مشخص شدند
  • کانون خدمت رضوی شهرستان تهران آغاز به کار کرد/بزرگترین پرچم رضوی در پایتخت به اهتزاز درمی‌آید
  • جوان اول پیکان رکورد جهانی ثبت کرد!(عکس)
  • تیم دانشجویان ایران در راه مسابقات جهانی
  • اشتغال‌زایی ۳۵۰ میلیاردی بسیج سازندگی در لرستان
  • ابوالفضل و خاص‌ترین گل لیگ ایران!
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد
  • تعویض پرچم حرم حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) + فیلم
  • (تصاویر) مراسم تعویض پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی(ع)
  • پرچم گنبد حضرت عبدالعظیم حسنی (ع) تعویض شد + فیلم و تصویر