Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-04-26@12:56:19 GMT

اخبار مهم کدال دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۱۱۵

به گزارش بورس تابناک، امروز دوشنبه ۲ خرداد ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌ها خواهیم پرداخت.

 

عملکرد ۱۲ ماهه دسبحان


شرکت دسبحان در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۷۴۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۵۴ درصد کاهش داشته است. سود ناخالص با کاهش ۱۰ درصدی با ۳,۰۱۵,۹۵۱ میلیون ریال همراه شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سود خالص این شرکت به ۱,۸۰۴,۴۵۶ میلیون ریال رسید.


تفاهم نامه هلدینگ برکت با بیوکوبا فارما


هلدینگ دارویی برکت با شرکت بیوکوبا فارما در خصوص انتقال دانش فنی ‏‎، توسعه نرم افزاری و اجرای پروژه‌های مشترک و ... تفاهم نامه همکاری امضا کردند.


پرداخت سود نقدی دتوزیع


برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت دتوزیع در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود اشخاص حقیقی سجامی در آذرماه ۱۴۰۱ به شماره حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز خواهد شد. سود اشخاص حقیقی غیرسجامی در آذرماه ۱۴۰۱ با در دست داشتن کارت ملی و مراجعه حضوری به کلیه شعب بانک صادرات در سراسر کشور پرداخت خواهد شد. سود سهام اشخاص حقوقی غیرسجامی در بهمن ماه ۱۴۰۱ به شماره حساب بانکی معرفی شده در آن سامانه واریز خواهد شد. سود سهام اشخاص حقوقی غیرسجامی در بهمن ماه ۱۴۰۱ با هماهنگی قبلی و درخواست کتبی به همراه اعلام شماره حساب، صورت خواهد پذیرفت.


پرداخت سود نقدی غسالم


برنامه زمانبندی پرداخت سود نقدی سهام شرکت غسالم در سال مالی منتهی به ۱۴۰۱.۱۲.۲۹ بدین صورت است که: سود سهام سهامداران سجامی از طریق شماره حساب اعلام شده در سامانه سجام پرداخت می‌گردد. سود سهام سهامداران حقیقی غیرسجامی پس از اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبای متعلقه نزد یکی از بانک‌های کشور به این شرکت و پس از واریز سود سهامداران سجامی، پرداخت می‌گردد. سود سهام سهامداران حقوقی پس از اعلام شماره حساب بانکی و شماره شبای متعلقه نزد یکی از بانک‌های کشور در دی و بهمن ماه سال جاری واریز می‌گردد.


نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده دفارا


پیرو افزایش سرمایه شرکت دفارا از مبلغ ۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال به مبلغ ۱,۶۰۰,۰۰۰,۰۰۰,۰۰۰ ریال از محل مطالبات حال شده سهامداران و آورده نقدی، نتایج حاصل از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده بدین صورت است که خالص وجوه ناشی از فروش حق تقدم‌های استفاده نشده ۲۵۳,۸۳۲,۲۹۰,۱۴۱ ریال و مبلغ متعلق به هر حق تقدم ۹۳۳۳ ریال می‌باشد.


عملکرد ۱۲ ماهه کرازی


شرکت کرازی در ۱۲ ماه منتهی به ۱۴۰۰.۱۲.۲۹ سود خالص هر سهم ۱۸۳ ریال که نسبت به مدت مشابه ۴۲ درصد افزایش داشته است. سود ناخالص با افزایش ۳۹ درصدی با ۳,۳۸۰,۲۵۱ میلیون ریال همراه شد. سود خالص این شرکت به ۳,۰۸۴,۷۴۲ میلیون ریال رسید.

منبع: نبض بورس

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر بورس کدال یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر شماره حساب بانکی پرداخت سود نقدی میلیون ریال سود سهام ماه ۱۴۰۱ سود خالص حق تقدم ۱۲ ماه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۱۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود

 فردا صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش برگزار می‌شود.

به گزارش ایلنا، روز گذشته در فرابورس ایران ۸۵ درصد از سهام باشگاه استقلال از سوی شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس و شرکت‌های تابعه آن شامل شرکت‌های پتروشیمی شهید تندگویان، بوعلی، پارس و بندرامام خمینی و همین مقدار از سهام باشگاه پرسپولیس نیز توسط بانک‌های شهر، ملت، تجارت، صادرات، رفاه و اقتصاد نوین انتقال پیدا کرد.

در همین راستا فردا ساعت ۱۰:۳۰ صبح آیین واگذاری دو شرکت استقلال و پرسپولیس به بخش خصوصی با حضور وزرای اقتصاد و ورزش و سرپرست سازمان خصوصی‌سازی برگزار می‌شود.

در بین تیم‌های فوتبال تنها همین دو باشگاه پرسپولیس و استقلال دولتی بودند که از مدت‌ها قبل با ملاحظاتی درخصوص مناسبات بین‌المللی مواجه شدند. لذا در دولت سیزدهم موضوع واگذاری این دو باشگاه به صورت جدی از سوی سازمان خصوصی‌سازی دنبال شد. شرکت‌هایی که این دو باشگاه را در اختیار گرفته‌اند دولتی نیستند و به گفته مدیرکل دفتر امور شرکت‌های دولتی وزارت اقتصاد، پس از این واگذاری اثر مدیریتی دو باشگاه مذکور به طور جدی تغییر می‌کند و سیاست‌گذاری نیز به طور کلی متفاوت می‌شود.

گفتنی است برای باشگاه استقلال قیمت هر سهم ۳۰۴۶ ریال با ارزش پایه کل تقریبا ۲۷۹۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شد. برای باشگاه پرسپولیس نیز قیمت هر سهم ۳۵۸۰  ریال تعیین شد که ارزش پایه کل سهام این باشگاه تقریبا ۳۲۰۰ میلیارد تومان بود.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • اگر سود سهام عدالت نگرفتید بخوانید!
  • خبر مهم درباره واریز سود سهام عدالت | جیب دارندگان سهام عدالت پرپول می‌شود
  • ۵۰۰۰میلیارد ریال نقدینگی به بورس انرژی تزریق شد
  • بیش از ۴۶ هزار میلیارد ریال به حساب سازندگان نهضت ملی مسکن استان پرداخت شد
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید
  • اگر سود سهام عدالت دریافت نمی‌کنید بخوانید | یک راه بسیار ساده برای دریافت سود سهام عدالت
  • با اصلاح اطلاعات حساب بانکی خود سود سهام عدالت را دریافت کنید
  • سهامداران عدالت بخوانند؛ تغییرات در واریز سود سهام؟
  • با حضور وزرای اقتصاد و ورزش؛ آیین رسمی واگذاری سرخابی ها فردا برگزار می شود
  • سهامداران عدالت بخوانند/ تغییرات در واریز سود سهام؟