Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-08@03:44:10 GMT

بایدن مشکلات اقتصاد آمریکا را به گردن روسیه انداخت

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۲۳۹

بایدن مشکلات اقتصاد آمریکا را به گردن روسیه انداخت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کنگره آمریکا «هیل»، «جو بایدن» رئیس جمهور آمریکا اذعان کرد کشورش با مشکلات اقتصادی دست به گریبان است.

رئیس جمهور آمریکا امروز دوشنبه در کنفرانس مطبوعاتی مشترک با همتای ژاپنی خود در توکیو، گفت آمریکا با قیمت بالای سوخت و مواد غذایی مواجه است، اما این نظریه که رکود اجتناب ناپذیر است را قبول نکرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بایدن، که درتور آسیایی خود به ژاپن رسیده، گفت تولید ناخالص داخلی آمریکا برای اولین بار طی ۴۰ سال گذشته رشدی سریع‌تر از چین را تجربه کرده و مدعی شد آیا این بدان معناست که ما مشکلی نداریم؟ ما مشکلاتی داریم که بقیه دنیا هم دارند، اما به دلیل رشد و قدرت درونی ما، تبعات کمتری نسبت به بقیه دنیا را تحمل می‌کنیم.

رئیس جمهور آمریکا گریزی هم به جنگ اوکراین داشت و گفت این جنگ بازارهای جهانی نفت را متلاطم کرده و بر کشورهای اروپایی که بیشتر به انرژی روسیه متکی هستند فشار وارد کرده است.

بایدن گفت: این (جنگ) بر بسیاری از خانواده‌ها تأثیر می‌گذارد. رئیس جمهور آمریکا به تصمیم خود برای آزادسازی میلیون‌ها بشکه نفت از ذخایر برای افزایش عرضه اشاره کرد و اذعان داشت که این تصمیم برای کاهش قیمت‌ها کافی نبوده است و قیمت سوخت در روزهای اخیر رکورد زده است.

بایدن همچنین حمله روسیه به اوکرین را عامل کمبود مواد غذایی در دنیا دانست و گفت میلیون‌ها تن غلات در اوکراین امکان ارسال به دیگر کشورها را ندارند.

کد خبر 5497580

منبع: مهر

کلیدواژه: جو بایدن ایالات متحده امریکا روسیه اوکراین رژیم صهیونیستی روسیه فلسطین ایالات متحده امریکا جو بایدن جنگ اوکراین حمله روسیه به اوکراین فنلاند عراق ناتو آخرین اخبار اوکراین مسکو لبنان رئیس جمهور آمریکا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۲۳۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت

رسانه‌های عبری زبان به نقل از مسئولان اسرائیلی خبر دادند، ایالات متحده هفته گذشته ارسال محموله کمک‌های تسلیحاتی شامل مهمات را به دلیل اختلاف نظر در رابطه با عملیات رفح را به تاخیر انداخته است. - اخبار بین الملل -

به گزارش گروه بین الملل خبرگزاری تسنیم،  به نوشته این رسانه‌ها این اولین باری است که بعد از 7 اکتبر دولت آمریکا اقدام به تعویق ارسال کمک‌های تسلیحاتی خود برای ارتش اسرائیل می‌کند.

محافل نظامی اسرائیل از عدم دسترسی به این مهمات ابراز نگرانی کرده و مسئولین اسرائیلی نیز در تلاش هستند تا علت دقیق این تاخیر را جویا شوند.

بایدن: دانشگاه‌ جای یهودی‌ستیزی نیستبایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیمبرنامه بایدن برای مقابله با جنبش دانشجویی حامی فلسطین چیست؟

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • گفتگوی نتانیاهو و بایدن همزمان با یورش به رفح
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟/ اوکراین: ترور زلنسکی توسط روسیه خنثی شد/ تهدید بلاروس به اقدام نظامی علیه لهستان
  • با سقوط اوکراین آمریکا وارد جنگ می شود؟
  • واکنش کاخ سفید به «گشتاپو» خواندن دولت بایدن از سوی ترامپ
  • لاوروف: نتایج انتخابات آمریکا بر تمایل برای تحمیل «شکست استراتژیک» به ما اثری ندارد
  • آکسیوس : آمریکا تحویل یک محموله مهمات به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • رسانه‌ عبری: بایدن ارسال سلاح به اسرائیل را به تعویق انداخت
  • پیش‌بینی مشاور بایدن: اوکراین سال آینده به روسیه ضد حمله می‌زند
  • ترامپ، دولت بایدن را با گشتاپو مقایسه کرد
  • حرف‌های جنجالی رابرت دنیرو درباره بازگشت ترامپ به قدرت