Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «عصر ایران»
2024-04-26@13:46:39 GMT

اعلام اسامی جان باختگان و مصدومان حادثه آبادان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۲۹۸

اورژانس آبادان اسامی مصدومان و جان باختگان حادثه ریزش ساختمان متروپل را منتشر کرد.   به گزارش روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی آبادان تاکنون امیر لفطوی، مهدی اسماعیلی، مهدی کشکی، علی نیک پور قنواتی و یک فردی که هویت وی مشخص نیست در این حادثه دلخراش جان خود را از دست داده اند.    همچنین تا به این لحظه ۲۸ مصدوم در بیمارستان‌های منطقه بستری هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

     اسامی مصدومان بستری شده شامل : بیمارستان ۱۷ شهریور   ۱. سید محبوبه پورشرف هاشمی ۲۵ ساله بستری ۲. عبدالرسول محجوب فر۴۲ساله   بیمارستان امام خمینی ۱. نگار درآباد ۲۸ساله ۲. سید مرتضی طهوری ۵۷ساله ۳. منصور توسلی ۶۱ساله ۴. نوید مزرعاوی۲۶ ساله ۵. عبدا... باوی پور ۶. حسین عسکراوی ۲۱ساله ۸. علیرضا اسدی سامانی۵۳ساله ۹. محمدعلی کرمزاده۳۶ ساله ۱۰. علی بحرامیان۲۴ ساله ترخیص ۱۱. میثم عرفی ۳۱ساله ۱۲ حدیث هاشم مطوری  ۱۳. دانیال دریس ۲۱ ساله ترخیص شد ۱۴-حسین رسولی ۴۴ ساله ۱۵. فاطمه آل ناصر۳۱ساله ۱۶. کامران سامانی نژاد۵۶ ساله با رضایت شخصی مرخص ۱۷. عباس بچاری ۳۴ساله ۱۸. مجید توسلی۴۲ ساله    بیمارستان شهید بهشتی ۱. طارق قیم ۳۵ سال  ۲. معصومه کوشیکی۵۶ ساله  ۳. عبدا... بحرانی پور ۲۴ ساله ۴. مسیح صادقی ۷ساله ۵. حمیدصادقی  ۶. علیرضافرحانیان ۳۲ ساله    ظهر امروز دوشنبه بخش‌هایی از ساختمان ۱۱طبقه اداری - تجاری در خیابان امیری آبادان ریزش کرد.   ۱۵ دستگاه آمبولانس و یک دستگاه اتوبوس آمبولانس برای امداد رسانی در محل حادثه مستقر بوده و در حال امدادرسانی به مصدومان این حادثه هستند. برای امداد رسانی به مصدومان این حادثه ۳۰ دستگاه آمبولانس از استان درخواست شده است.   در پی ریزش این ساختمان  ۹ تیم عملیاتی به محل حادثه اعزام شده و در حال ریزش برداری و عملیات جست و جو برای یافتن افراد احتمالی گرفتار در زیر آوار هستند. مجتمع در دست ساخت متروپل در مرکز شهر آبادان و در منطقه‌ای پر رفت و آمد قرار دارد.

منبع: عصر ایران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.asriran.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «عصر ایران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۲۹۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پادشاه عربستان بستری شد

 تلویزیون رسمی عربستان، امروز (چهارشنبه) اعلام کرد که «ملک سلمان بن عبدالعزیز» پادشاه این کشور در بیمارستان تخصصی «ملک فیصل» در شهر جده بستری شده است.

به گزارش ایرنا به نقل از «عربی ۲۱»، دیوان پادشاهی عربستان اعلام کرد که دلیل بستری ملک سلمان در بیمارستان، انجام معاینات دوره ای به مدت چند ساعت بوده است.

ملک سلمان بن عبدالعزیز در سال ۲۰۱۵ و پس از آنکه به مدت ۲ سال و نیم ولیعهد عربستان بود، به پادشاهی این کشور رسید.

ملک سلمان ۸۸ ساله، در ماه ژوئیه ۲۰۲۲ نیز برای انجام معاینات پزشکی در بیمارستان بستری شد و در سال ۲۰۲۰ نیز تحت عمل جراحی برداشتن طحال قرار گرفت.

کانال عصر ایران در تلگرام

دیگر خبرها

  • رفع نقاط حادثه خیز ارزان تر است یا هزینه درمان مصدومان؟
  • خطر از بغل گوش ستاره آرژانتینی گذشت
  • ملک سلمان، پادشاه عربستان بستری شد
  • پادشاه عربستان به بیمارستان رفت
  • کار پادشاه عربستان به بیمارستان کشید؟ | دلیل بستری شدن ملک سلمان
  • پادشاه عربستان بستری شد
  • کارلوس توز در بیمارستان بستری شد
  • ۶ کشته و مصدوم در حادثه رانندگی محور نی ریز
  • ۸ مصدوم در پی ۳ حادثه آتش‌سوزی در اهواز
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین