Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر باتأکید بر ترویج فرهنگ عفاف و حجاب در سطوح جامعه گفت: باید طرح صیانت و اعتلای فرهنگ جامعه در این حوزه افزایش یابد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمد محمدی‌زاده عصر امروز در دومین نشست قرارگاه عفاف و حجاب استان با بیان اینکه قبلاً شورای فرهنگ عمومی در مقوله عفاف و حجاب اقداماتی انجام داده اظهار داشت: عدم تخصیص اعتبارات لازم و برخورد و نگاه سیاسی و ابزاری مدیران سابق به این مقوله سبب مغفول ماندن موضوع عفاف و حجاب در این استان شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بیان کرد: سیاست و راهبردهای قرارگاه عفاف و حجاب استان اقناعی و اقدامات به‌صورت شناختی ، برخورد با بدحجاب و ناهنجاری‌های عرصه پوشش است.

استاندار بوشهر با بیان اینکه سرویس‌های جاسوسی دشمن قصد ورود اسلحه و ابزار ناهنجاری‌های اجتماعی به کشور دارند گفت: در این خصوص کشفیات افزایش یافته است.

محمدی‌زاده باتأکید بر افزایش طرح صیانت و اعتلای فرهنگ جامعه گفت: لازم است که اسناد بروزرسانی شوند و در بخش اجرایی ضعف‌ها که وجود دارد برطرف شود.

وی با اشاره به اینکه دولت سیزدهم به موضوع ترویج عفاف و حجاب به عنوان یک فرصت نگاه می‌کند افزود: اسناد بالادستی و شرح وظایف به کمیته‌ها و فرمانداری‌ها و دستگاه‌های اجرایی استان ابلاغ شود.

آرامش و صیانت از جامعه به عهده قرارگاه عفاف و حجاب است

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار بوشهر نیز با اشاره به ایجاد قرارگاه عفاف و حجاب تصریح کرد: آرامش و صیانت از جامعه به عهده قرارگاه عفاف و حجاب است.

محمد تقی ایرانی با بیان اینکه قرارگاه عفاف و حجاب استان بوشهر باید با دیگر استان‌ها متفاوت باشد خاطر نشان کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و استراتژیک استان بوشهر و مهاجرپذیر بودن آن به واسطه حضور صنایع مختلف و به تبع آن مهاجرت اقوام و قومیت‌های مختلف قرارگاه عفاف و حجاب این استان باید بسیار متفاوت از قرارگاه سایر استان‌ها باشد.

وی افزود: در این راستا لازم است که مسائل مربوط مسائل بومی و قومیت‌ها و نوع پوشش آن مورد نظر قرار گیرد و اصالت فرهنگی همه این اقشار را صیانت کنیم.

وضعیت عفاف و حجاب در دستگاه‌های اجرایی و اماکن عمومی سمنان پایش می‌شود41 درصد توبیخ‌شدگان حجاب و عفاف دولتی‌اند / برای مقابله با هنجارشکنی نباید قانون‌شکنی کردقرارگاه عفاف و حجاب در شهرستان‌های 10 گانه استان بوشهر راه‌اندازی شود

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی اضافه کرد: لازم است که از مقاطع ابتدایی تا مرحله بلوغ و جوانی استمرار فرهنگی جامعه و جوانان حفظ شود و گسست موجود بین جوانان و والدین اصلاح شود.

در این نشست مقرر شد قرارگاه عفاف و حجاب در سطح شهرستان‌ها به ریاست فرمانداران همچون کمیته‌های استانی تشکیل و مسئولان آن مشخص و احکام آنان صادر شود.

تشکیل کارگروه پشتیبانی و ارزیابی و نظارت از دیگر مصوبات این نشست شامل کارگروه پشتیبانی در 2 حوزه نرم شامل تبلیغات و فضای مجازی، سخت افزاری، بازار و اصناف و کارگروه مد و لباس اقدام است.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: قرارگاه عفاف و حجاب استاندار بوشهر عفاف و حجاب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۳۱۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان لرستان؛نمازگزاران خرم آبادیا در حمایت از  اجرای طرح نور فراجا پس از اقامه نماز سیاسی،عبادی جمعه نمازگزاران در مصلی الغدیر با راهپیمایی و سر دادن شعارهایی علیه بی حجابی و بدحجابی ضمن قدر دانی از فرماندهی نیروی انتظامی ،حمایت قاطع خود را از اجرای این طرح اعلام کردند.

شرکت کنندگان  در ابن تجمع خواستار  ترویج هر چه بيشتر  فرهنگ عفاف و حجاب و  تلاش همه دستگاه‌های اجرایی برای گسترش فرهنگ عفاف و حجاب در جامعه شدند.

دیگر خبرها

  • حمایت نمازگزاران خرم آبادی از اجرای طرح نورفراجا
  • تأکید بر حفظ فرهنگ ایرانی اسلامی و ترویج  فرهنگ حجاب و عفاف در مهاباد
  • سردار رادان: در طرح نور به‌دنبال حجاب و عفاف و صیانت از دختران و خواهران خودمان هستیم/ شهادت می‌دهم که رئیس قوه قضائیه در حمایت از طرح حجاب و عفاف مردانه کنار ما بوده/ شهادت می‌دهم رئیس‌جمهور از ما حمایت کرده است
  • طرح نور طرحی برای صیانت از عفاف و حجاب دختران ایران
  • اصناف یکی از کانون‌های اصلی حفظ و ارتقاء امنیت جامعه هستند
  • تجمع بانوان قمی در حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • تجمع بانوان قمی حمایت از طرح نور عفاف و حجاب
  • خدشه‌ دار شدن عرصه فرهنگ‌ منجر به خرابی سایر بخش‌ها خواهد شد
  • لزوم تحلیل استراتژیک مسئله حجاب و عفاف برای مقابله با بدحجابی/استاد قانون‌گریز راه به‌جایی نمی‌برد
  • زمینه‌های فرهنگ‌سازی حجاب؛ گرایش ذاتی به حیا و خانواده‌دوستی