Web Analytics Made Easy - Statcounter

جاسم مدنی روز دوشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا افزود: شهروندان آبادانی بعد از حادثه تاسف بار برج متروپل از ظهر امروز با مراجعه به مراکز انتقال خون، اقدام به اهدای خون کردند.

وی اظهار داشت: شهروندان خونگرم آبادانی در راستای کمک به مصدومان حادثه ساختمان متروپل اقدام به اهدای خون کردند ولی اکنون ظرفیت کامل است و نیازی به اهدای خون نیست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدنی گفت: با توجه به ازدحام جمعیتی که اکنون در پایگاه انتقال خون آبادان شده از مردم درخواست داریم تا اطلاع ثانوی به این پایگاه مراجعه نکنند.

وی بیان کرد: ما در روزهای آینده نیاز مبرم به اهدای خون داریم و شهروندان برای اهدای خون در روزهای دیگر به پایگاه مراجعه کنند.

یکی از اهدا کنندگان خون نیز گفت: «با توجه به اینکه گروه خونی o- دارم از گروه های کمیاب به شمار می رود و شاید این خون جان یک همشهری را نجات دهد اقدام به اهدای خون کردم.»

وی افزود: همه ما جز این شهر هستیم و باید در چنین اتفاقات ناگواری کنار هم باشیم و به یکدیگر کمک کنیم.

دیگر شهروندی که برای اهدای خون به پایگاه انتقال خون مراجعه کرده بود نیز گفت‌: این اتفاق قلب هر آبادانی را به درد آورده و برای تسکین حادثه دیدگان هر کمکی از جمله اهدای خون جز وظایف شهروندان است.

وی بیان کرد: این اتفاق ممکن بود برای برادر یا پدر هر شخصی بیفتد و اهدای خون تنها کمکی است که از دست ما شهروندان برمی آید.

برچسب‌ها سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران خوزستان آبادان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران خوزستان سازمان انتقال خون ايران سازمان انتقال خون ایران خوزستان آبادان اهدای خون انتقال خون

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۵۰۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند

حامد رستمی در حاشیه یکی از بازدید‌های روستایی خود با اعلام این مطلب گفت: عزم دولت سیزدهم در راستای محرومیت‌زدایی راسخ است و تمامی دستگاه‌ها باید در این زمینه به میدان عمل بیایند. 

او از اتخاذ سیاست‌های راهبردی به منظور ارتقا کیفیت زندگی هموطنان در روستا‌ها خبر داد و افزود: تا اجرای کامل مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس، پیگیر حقوق روستاییان شریف استان هستیم. 

رستمی بیان کرد: با اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی می‌توان امیدوار بود که رنگ و بوی محرومیت از نقاط کم برخوردار رخت بربسته و شاهد مهاجرت معکوس، کاهش حاشیه‌نشینی، رشد تولید و پدیده‌های مثبتی نظیر اینها باشیم. 

مدیرکل دفتر امور روستایی و شورا‌های استانداری فارس در بخش دیگری از سخنانش از برنامه‌ریزی مدون به منظور اجرای مصوبات سفر‌های شهرستانی خبر داد و از دهیاری‌ها خواست همکاری لازم را با دستگاه‌های خدمات‌رسان داشته باشند.

به گفته رستمی، مصوبات سفر‌های شهرستانی استاندار فارس با نگاهی کارشناسی تدوین شده و نقش موثری در محرومیت‌زدایی و ارتقای کیفیت زندگی روستاییان خواهد داشت.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • معاون استاندار قم بر افزایش مبادلات تجاری با روسیه تاکید کرد
  • کمبود آمبولانس بزرگترین چالش اورژانس کشور است
  • رشد ۱۶ درصدی اهدای خون در خراسان شمالی
  • ۵۳ درصد از داوطلبان اهدای خون خراسان رضوی «مستمر» هستند
  • معاون شهردار تهران‌: زیرگذر پروژه بزرگراه تندگویان تا دو هفته آینده باز می شود
  • رشد هفت درصدی اهدای خون در خراسان رضوی
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفر‌های شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • تقدیر پلیس از بانوان آبادانی
  • دستگاه‌ها در اجرای مصوبات روستایی سفرهای شهرستانی استاندار فارس کوتاهی نکنند
  • آشنایی معاونان و معلمان پرورشی مدارس یزد با فرهنگ اهدای خون