Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، در خبرنامه‌ای که امروز از سوی این جبهه منتشرشد، آمده است: «چریک‌های شهری جبهه‌ی ملی آزادگان یک‌شنبه در ناحیه‌ی پانزدهم شهر کابل در نزدیکی هتل استقلال با یک حمله‌ انفجاری از قبل طراحی‌شده، شماری از سرکرده‌های طالبان را کشتند و شماری از هم‌دستان‌ شان را هم زخمی کردند.»

در این خبرنامه، آمده است که انفجار زمانی در مقابل هتل استقلال رخ داد که مراسم یادبود ششمین سالگرد کشته‌شدن ملااختر منصور، رهبر پیشین طالبان در این هتل برگزار شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

هرچند گروه تروریستی داعش مسؤولیت این انفجار را به عهده گرفته؛ اما جبهه‌ی ملی آزادگان، گفته است که چریک‌های شهری این جبهه‌ پیشاپیش مقدار زیادی از مواد انفجاری را در یک موتور متعلق به طالبان جاگذاری کرده بود که در نتیجه‌، تلفات سنگینی به این گروه وارد شده است.

این جبهه، تأکید کرد که تروریست های داعش و طالب هر دو یک گروه هستند و تنها در پرچم تفاوت دارند.

به باور جبهه‌ی ملی آزادگان، طالبان با بزرگ‌نمایی داعش، می‌خواهد کمک‌های جامعه‌ی جهانی را جلب کند و از سویی‌هم نشان دهد که دیگر جریان‌ سیاسی و نظامی علیه این گروه به جز داعش وجود ندارد.
 

برچسب‌ها گروه تروریستی داعش ایرنا استقلال طالبان

منبع: ایرنا

کلیدواژه: گروه تروریستی داعش ایرنا استقلال گروه تروریستی داعش ایرنا استقلال طالبان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۵۰۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن

رسانه‌های یمن از تجاوز نیروهای آمریکا یی و انگلیسی به مناطقی در غرب یمن خبر دادند.

به گزارش مشرق به نقل از پایگاه خبری «المسیرة»، هواپیماهای جنگی آمریکا و انگلیس منطقه «رأس عیسی» در بخش الصلیف واقع در استان الحدیده در غرب یمن را بمباران کردند.

هنوز جزییات این حمله مخابره نشده است اما روزنامه الاخبار لبنان امروز (سه‌شنبه) به نقل از منابع نظامی در صنعا گزارش داد که آمریکا در حال آماده شدن برای تجاوز هوایی گسترده به یمن به منظور پشتیبانی از حمله زمینی گروه‌های وابسته به امارات متحده عربی در چند جبهه است.

بر اساس این گزارش، تحرکات در جبهه‌های میدانی در استان‌هایی مانند تعز و لحج و تحرکات رصد شده آمریکایی‌ها در منطقه در ۴۸ ساعت گذشته، همگی نشان از آمادگی آمریکا برای تجاوز گسترده نظامی به خاک یمن با مشارکت کشورهای عربی دارد.

در همین ارتباط شورای عالی سیاسی یمن امروز (سه‌شنبه) بر موضع ثابت خود در خصوص ثبات و امنیت منطقه، دریای سرخ، دریای مکران، باب المندب و اقیانوس هند تأکید کرد و به آمریکا درباره هر گونه اقدام تنش‌آمیز علیه امنیت و ثبات یمن هشدار داد.

دیگر خبرها

  • مدارا با طالبان بدون خط قرمز! / معلمان و دغدغه معیشت/رویا فروشی برای کسب ثروت 
  • داعش مسئول حمله به نمازگزاران هرات
  • حمله جنگنده‌های آمریکایی و انگلیسی به مناطقی در یمن
  • حمله تروریستی به مسجد شیعیان در هرات و دو نکته مهم
  • هشدار احمد مسعود درباره احتمال حمله تروریستی از خاک افغانستان به آمریکا و اروپا
  • مطهری: مقابل استقلال برای حیثیت و آبروی خودمان بازی می‌کنیم
  • مطهری: یحیی نه؛ مسئولیت فنی تیم با من است | برای حیثیت خودمان بازی خواهیم کرد
  • هشدار حزب التحریر به طالبان
  • فوری | حمله خونین افراد مسلح به نمازگزاران در هرات افغانستان
  • بیانیه حزب التحریر درباره بازداشت‌های اعضایش توسط طالبان