Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم ملی ایتالیا، درمورد غیبت این تیم در جام جهانی به بیان نکاتی پرداخته است. ‌

این روزها شایعه‌ بازگشت ایتالیا به جام جهانی با کنار گذاشته شدن اکوادور یا ایران بر سر زبان‌ها افتاده است؛ باید دید نهایتاً چه اتفاقی رخ خواهد. در همین راستا روبرتو مانچینی در خصوص مهم‌ترین موضوعات فوتبال روز ایتالیا، اظهار نظر کرده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

طرفداری| روبرتو مانچینی سرمربی 57 ساله تیم ملی ایتالیا که کارنامه‌ درخشانی در مربیگری دارد، اذعان کرده است که همچنان بار حذف در مقدماتی جام جهانی 2022 بر شانه‌اش سنگینی می‌کند.

او درمورد احتمال اینکه شاید ایتالیا به نحوی مجدداً شانس حضور در این تورنمنت را پیدا کند، گفت:

ما در حال حاضر در جام جهانی نیستیم، اما اگر تیمی کنار رفت، سهمیه‌ای اضافه خواهد شد.

وی در مورد تغییرات ترکیب آتزوری و لیست نفرات این تیم گفت:

برای بازی‌های بعدی، بازیکنانی که در جام ملتهای اروپا با ما بودند و آن جوان‌تر هایی که همیشه جزئی از گروه بودند، فرصت انجام بازی های مهم را پیدا خواهند کرد؛ ما در لیگ ملت ها مقابل آلمان، انگلیس و مجارستان به میدان خواهیم رفت. این دیدارها، بازی های مهمی هستند.

در مورد ناکامی آتزوری در راهیابی به مسابقات جام جهانی:

 فکر می کنم بازیکنانم، کار و تلاش خود را به خوبی انجام دادند. اما شرایطی برای حضور در جام جهانی وجود داشت و ما نتوانستیم به آن الزامات مورد نظر دست پیدا کنیم و این کمی بر ما سنگینی می کند.

 بالوتلی؟ وقتی ماریو بازی می‌کند و گل می‌زند، خوشحالم. من رابطه‌ خاصی با ماریو دارم. لحظه ای بود که او می توانست به تیم ملی بازگردد، اما او این کار را نکرد. ما در این خصوص واقعاً متأسفیم.

درمورد جورجو کیه لینی:

 من وقت کافی را دارم تا کنار او باشم و با هم صحبت کنیم. نمی دانم او برای آینده چه تصمیمی می‌گیرد، به نظر من می خواهد یک فصل دیگر به فوتبال ادامه دهد اما در خارج از ایتالیا.

شایان ذکر است که کاپیتان لاجوردی‌پوشان، جورجو کیه‌ لینی، در تاریخ 1 ژوئن در بازی ایتالیا-آرژانتین در ومبلی، آخرین بازی خود در سطح ملی را تجربه خواهد کرد.

اخبار داغ 

اتهام جادوگری به سرمربی مس کرمان / فیلم گل دوم مهدی طارمی به توندلا (پورتو 3-1 توندلا) هواداران رئال مادرید خواهان بازگشت کریستیانو رونالدو زلاتان ابراهیموویچ و رهبری هواداران میلان پس از قهرمانی در سری آ / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: جام جهانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۵۵۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد

باشگاه بارسلونا به زودی تمدید قرارداد کاپیتان کهنه‌کار خود را اعلام خواهد کرد. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از نشریه اسپورت؛ تصمیم باشگاه بارسلونا برای حفظ کاپیتان سرخیو روبرتو قطعی شده است و قرارداد او به مدت یک سال دیگر تمدید خواهد شد.

طبق ادعای نشریه کاتالان این احتمال وجود دارد که خبر تمدید قرارداد روبرتو حتی پیش از پایان فصل جاری اعلام شود. مهمترین دلیل بارسلونا برای انجام این کار، رضایت کادر فنی و همین‌طور دکو مدیر ورزشی باشگاه، از عملکرد بازیکن 32 ساله اسپانیایی در ماه‌های اخیر و تأثیر مثبت او روی رختکن تیم به عنوان یک رهبر بوده است. در همین حال تصمیم ژاوی هرناندس برای ماندن در کادر فنی بارسلونا برای یک فصل دیگر هم روبرتو را بیش از پیش برای ادامه دادن به کارش در کاتالونیا متقاعد کرده است.

پیروزی بارسلونا برابر والنسیا با هت‌تریک لواندوفسکی

او در این خصوص به اسپورت گفت: همه ما تا پای جای حامی کادر فنی هستیم. رابطه میان بازیکنان و اعضای کادر فنی در رختکن بسیار خوب است. همگی داریم خوب کار می‌کنیم و به نظرم ماندن ژاوی بهترین گزینه بود. متأسفانه امسال جام نبردیم اما فکر می‌کنم با ادامه کار ژاوی و تیمی که داریم، فصل آینده بتوانیم برای بردن همه جام‌ها تلاش کنیم.

در تمدید قرارداد سرخی روبرتو مسئله پول مطرح نبوده است - مانند دیگر قراردادهایی که اخیراً تمدید شد - و یکی از دلایل اصلی که روبرتو را به ماندن متقاعد کرد، بازی در ورزشگاه تازه بازسازی شده نوکمپ است که سال آینده به بهره‌برداری می‌رسد. او پیش از این برای بازی در MLS ابراز علاقه کرده و به نظر می‌رسد که صرفنظر از اتفاقی غیرمنتظره، او در پایان فصل آینده راهی لیگ حرفه‌ای فوتبال آمریکا شود.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • ضربات ایستگاهی مهارنشدنی روبرتو کارلوس / فیلم
  • دو فرصت جهانی برای تیراندازان و امیدواری به افزایش سهمیه المپیک
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل / حمایت میلانی‌ها از فلسطین در هوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/ حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • تداوم خیزش جهانی ضداسرائیل/حمایت میلانی‌ها ازفلسطین درهوای بارانی
  • کشتی‌گیر ۳۲ ساله آذربایجانی؛ آزادکار ماه UWW
  • در رئال باور داریم تیمی بهتر از ما وجود ندارد
  • رئال مادرید، الگویی برای استقلال و پرسپولیس که جام می‌خواهند 
  • تمدید قرارداد سرخی روبرتو با بارسلونا قطعی شد
  • اعتماد دوباره به‌ یوشیدا و بازگشت چامیزو