Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-30@10:28:42 GMT

واکنش آملی لاریجانی به ترور شهید حسن صیاد خدایی

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۵۹۷

واکنش آملی لاریجانی به ترور شهید حسن صیاد خدایی

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:‌ ترورهای کور و به شهادت‌رساندن فرزندان رشید این مرز و بوم هیچ خللی در مسیر تحقق اهداف عالیه نظام و انقلاب بوجود نخواهد آورد. - اخبار سیاسی -

به گزارش گروه سیاسی خبرگزاری تسنیم، آیت‌الله آملی لاریجانی در ابتدای درس خارج فقه خود با اشاره به شهادت سرهنگ پاسدار حسن صیاد خدایی که روز گذشته هدف حمله‌ای تروریستی در پایتخت قرار گرفت، این حادثه را به محضر حضرت صاحب الامر (عج)، مقام معظم رهبری (مدظله‌العالی)، خانواده آن شهید عزیز و ملت شریف ایران تسلیت گفت و عزت، رفعت و تعالی را برای روح این شهید بزرگوار و ملت بزرگ ایران و صبر و بردباری را برای خانواده این شهید از درگاه خداوند متعال مسآلت کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در ادامه با بیان اینکه اربابان جنایتکار این تروریست‌ها یقین داشته باشند که ملت بزرگ ما با این حرکات مذبوحانه و کور از اهداف بلند اسلام و انقلاب عقب نخواهند نشست، تصریح کرد: در طول چهار دهه گذشته آشکار شده که با وجود همه فشارها بر ملت بزرگ ایران و ترورهای کوری که خصوصا از ناحیه منافقین کوردل در همه این سال‌ها رخ داده و امروز هم از ناحیه اربابان پشت‌پرده هدایت می‌شود، این ملت بزرگ با چنین حرکات سخیفی هرگز از مسیر اصلی خود منحرف نشده‌اند و هیچ توقفی در سیر به سوی اهداف بلند و ترسیم‌شده خود از ناحیه اسلام و انقلاب و حضرت امام (قدس‌الله نفسه الزکیه) نداشته و نخواهند داشت.

 آملی لاریجانی افزود: کشورهایی که گمان می‌کنند می‌توانند با این قبیل حرکات ایذایی، سدی مقابل حرکت نظام و مردم خصوصا سپاه پاسداران سرافراز ایجاد کنند، سخت در اشتباهند. گرچه این حوادث، قطعا موجب ناراحتی و تاسف همه دوستداران انقلاب می‌شود اما خللی در حرکت متعالی ملت ایران ایجاد نخواهد کرد.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام همچنین با تاکید بر لزوم تشدید عزم دستگاه‌های امنیتی در کشور خاطرنشان کرد: از مسئولان امنیتی توقع و انتظار می‌رود همانگونه که تاکنون برای حفظ امنیت در کشور تلاش کرده‌اند، بر این تلاش‌ها بیفزایند و راه را بر این حرکات شیطنت‌آمیز ببندند تا دشمنان در مخیله خود هم نتوانند نسبت به امنیت این آب و خاک و از بین‌بردن افراد موثر در حرکات انقلابی ملت، طمعی بورزند.

آملی لاریجانی ابراز امیدواری کرد که با تشدید تدابیر امنیتی و شناسایی و دستگیری عوامل این ترور ناجوانمردانه، چنین حوادث تلخی تکرار نشود و همه عناصر امنیتی و انتظامی کشور، دست در دست هم سدی قوی مقابل این قبیل تحرکات ایجاد کنند.

رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام در پایان، این حادثه را به مجموعه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی نیز تسلیت گفت و یادآور شد: سپاه عزیز در همه صحنه‌ها برای دفاع از اسلام و انقلاب پیش‌قدم بوده و شهادت را پله‌ای بلند برای ارتقای معنوی، امنیتی و اقتدار خود می‌داند. امیدواریم خداوند به همه همکاران و همسنگران این شهید و همچنین خانواده ایشان صبر عطا کند و بر عزت و افتخار ملت بزرگ ایران که چنین فرزندانی را در دامان خود پرورش داده است، بیفزاید.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مجمع تشخیص مصلحت نظام صادق لاریجانی مجمع تشخیص مصلحت نظام صادق لاریجانی رئیس مجمع تشخیص مصلحت نظام آملی لاریجانی ملت بزرگ

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۵۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان گفت: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از سمنان، فرج‌الله شوشتری امروز_ یکشنبه نهم اردیبهشت_ در آئین تکریم و معارفه معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار سمنان اظهار کرد: ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم و شعار زیبای استاندار سمنان مبنی بر انسجام، صمیمیت، رفاقت و همدلی را مدنظر کاری خود قرار خواهیم داد.

وی افزود: مسیر روشنی را که با استاندار سمنان در خصوص استان اعلام و مورد تأیید رئیس‌جمهور قرار گرفت، با نگاهی نو و متفاوت و با مشورت‌های ایشان، پر قدرت‌تر ادامه خواهیم داد.

سرپرست معاونت سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری سمنان خاطرنشان کرد: هر کجا که ما بر مبنای توانمندی‌های مردم حرکت کردیم و اقدامات با محوریت مردم پایه صورت گرفت، شاهد موفقیت‌های بسیار مطلوبی بودیم.

شوشتری تصریح کرد: در مسیر خدمت به مردم بر شبکه‌های مردمی و با تکیه بر توانمندی و پتانسیل‌های مردمی به پیش خواهیم رفت.

کد خبر 748718

دیگر خبرها

  • درگیری بزرگ در لیگ یونان: نتوانستند مربی را کنترل کنند!
  • ادای احترام جانشین رئیس گروه مشاورین نظامی فرمانده معظم کل قوا به شهدای هویزه
  • واکنش ایلان ماسک به توافق بلندمدت آمریکا با اوکراین
  • نعیمه نظام‌دوست: دوست دارم با مهران مدیری ازدواج کنم؛ واکنش مدیری را ببینید | ویدئو
  • شوراها در خدمت‌رسانی به مردم روستاها در تراز انقلاب عمل کنند
  • برنامه ریزی برای برگزاری یادواره ملی شهدای ترور خراسان رضوی
  • مروری بر جنایات گروهک منافقین؛ترور یک نوجوان پیش چشمان مادر
  • نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • ما نیاز به یک انقلاب اداری و دولتی داریم
  • طرح های بزرگ اقتصادی اشتغال محور در ایلام تکمیل می شوند