Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-06@15:19:19 GMT

فتح خرمشهر درس پیروزی در جبهه اقتصادی است

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۶۲۵

فتح خرمشهر درس پیروزی در جبهه اقتصادی است

به گزارش خبرنگار مهر، سردار غلامحسین محمدی اصل عصر دوشنبه در نشست تبیین‌گری فتح خرمشهر در اردبیل اظهار کرد: بعد از گذشت ۴۰ سال باید این فتح‌الفتوح در ابعاد مختلف مورد بررسی و کنکاش قرار گیرد تا ما نقاط قوت و تهدید خود را در این جنگ نابرابر دشمنان علیه جمهوری اسلامی ایران به درستی بشناسیم.

وی تصریح کرد: امروز کشور ما در غلبه بر نظام سلطه به فتح خرمشهرهای دیگری نیاز دارد که یکی از این جبهه‌ها، جبهه اقتصادی است که اگر با تکیه بر توانمندی داخلی در این عرصه موفق شویم، دشمن را به خاک ذلت نشانده‌ایم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: در این آزمون حساس که آیندگان ما را به درستی و سختی قضاوت می‌کنند باید با همت جمعی و تدبیری درست به نحوی بیندیشیم تا نه تنها اسباب غرور نسل امروز و آینده باشیم بلکه آثار سودمندی را از تعامل با دنیا بگیریم.

محمدی اصل افزود: دشمن امروز با وارونه نشان دادن واقعیت‌ها و تحریف بسیاری از مسائل تاریخی سعی دارد تا نسل نوجوان و جوان ما را نسبت به هشت سال جنگ تحمیلی و شایستگی‌های رزمندگان اسلام به زیر سوال ببرد در حالی که واقعیت‌ها همچون روز روشن برای همه ملت‌ها و آزادی‌خواهان جهان گویا است.

فرمانده سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با گرامیداشت چهلمین سالگرد فتح خرمشهر خاطرنشان کرد: در بالاترین سطح پیروزی رزمندگان اسلام بر استکبار جهانی در این میدان دشوار نتیجه مجاهدتی است که هیچ وقت رنگ انزوا، دروغ و انحراف به خود نمی‌گیرد.

کد خبر 5497572

منبع: مهر

کلیدواژه: سوم خرداد فتح خرمشهر آزادسازی خرمشهر جمهوری اسلامی ایران نظام سلطه نسل جوان هشت سال دفاع مقدس آزادی خواه استکبار جهانی رزمندگان اسلام بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار ویروس کرونا گرد و خاک آمار کرونا خراسان رضوی آلودگی هوا اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۶۲۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد

علی رحیمی‌آذر گفت: بر اساس گزارش ماموران نیروی انتظامی مبنی بر کشف و ضبط ۵۰۰ بوکس سیگار خارجی قاچاق به ارزش ۲ میلیارد و ۱۴۷ میلیون ریال از یک اتوبوس بین شهری، پرونده‌ای در این خصوص در شعبه دوم بدوی تعزیرات حکومتی اردبیل تشکیل شد.

او افزود: با توجه به محتویات پرونده و انجام تحقیقات لازم توسط شعبه و اخذ آخرین دفاع، اتهام انتسابی محرز و فرد متخلف علاوه بر ضبط کالا به پرداخت چهار میلیارد و ۳۰۰ میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت محکوم شد.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان اردبیل اظهار کرد: خرید و فروش و حمل یا نگهداری کالا خارج از ضوابط تعیینی دولت تخلف محسوب می‌شود و با متخلفان برخورد قانونی خواهد شد.

رحیمی آذر بیان کرد: تمامی واحد‌های تولیدی، خدماتی و توزیعی و اصناف در استان زیر ذره‌بین تعزیرات هستند و به صورت مداوم بر نحوه عملکرد آنها نظارت می‌شود.

او پدیده قاچاق و هرگونه فعالیت‌های اقتصادی غیرقانونی را موجب اخلال در نظام اقتصادی کشور دانست و ادامه داد: برخورد با قاچاقچیان، فرصت‌طلبان، سوء‌استفاده‌کنندگان و مفسدان اقتصادی از اولویت‌های دستگاه قضایی است.

رحیمی آذر اضافه کرد: هموطنان می‌توانند گزارش‌های خود در رابطه با احتکار، قاچاق کالا، گرانفروشی و کم‌فروشی و عرضه کالا خارج از شبکه توزیع را از طریق سامانه ارتباطی ۱۲۴ سازمان صنعت، معدن و تجارت اطلاع دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • استفاده از ظرفیت‌های مردمی در برنامه‌های ۳ خرداد استان مرکزی
  • اوقات شرعی هفدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله لبنان | رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • حملات جدید حزب الله به شتولا و آویویم
  • دستگاه های اجرایی تنگستان در برگزاری مراسم سوم خرداد همکاری کنند
  • تداوم حملات انتقام جویانه حزب الله/رامیا و زاعوره به آتش کشیده شد
  • اوقات شرعی شانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • قاچاقچی سیگار در اردبیل جریمه شد
  • اوقات شرعی پانزدهم اردیبهشت ماه به افق آبادان و خرمشهر
  • رضایی: جبهه انقلاب اختلافات جزئی را کنار بگذارد