Web Analytics Made Easy - Statcounter

​دانلود سریال راز بقا قسمت 11 یازدهم، دانلود قسمت 11 سریال راز بقا، دانلود قسمت یازدهم راز بقا، برای دانلود قسمت 11 یازدهم سریال راز بقا در ادامه مطلب امکان پذیر hsj.

به گزارش ایمنا دانلود سریال راز بقا قسمت 11 یازدهم. سریال رازبقا به کارگردانی سعید آقاخانی اولین سریال آفاخانی در شبکه نمایش خانگی میباشد که روایت کمدی دارد این سریال یکی از پربازیگر ترین سریال های نمایش خانگی میباشد که بازیگرانی همچون بهرام افشاری, نیما شعبان نژاد, سعید آقاخانی و احسان روزبهانی به ایفای نقش میپردازند

***********************

برای دانلود سریال راز بقا قسمت 11 به لینک زیر مراجعه کنید

دانلود قسمت 11 سریال راز بقا

************************

بازیگران سریال راز بقا

بهرام افشاری, حسن معجونی, نیما شعبان نژاد, علیرضا زمانی نسب, سعید آقاخانی, فریبا جدیکار, هدیه بازوند, سیروس میمنت, یدالله شادمانی, صدرالدین حجازی, فرشید زارعی فرد, کاظم نوربخش, سید حسین موسوی, سیروس سپهری, صبا ایزدپناه, ریحانه حسینی, علی اخوان, نجلا نظریان, مریم ماهور, آوین نقویان, جعفر دهقان, با حضور احسان روزبهانی بازیگران این سریال هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درباره سریال راز بقا:

سریال راز بقا به کارگردانی سعید آقاخانی، تهیه کنندگی سید مصطفی احمدی و نویسندگی امیر وفایی از نوروز ۱۴۰۱ پخش می شود.

داستان سریال راز بقا

خاتون روایت داستانی تاریخی از خانواده‌ای است که از اول شهریور ۱۳۲۰ آغاز شده و در دوران اشغال ایران توسط متفقین دچار تحولاتی می‌شود

یکی از مشکلاتی که متاسفانه با ورود به برخی از سایت‎‌های دانلود فیلم جدید و سریال با آن روبرو می‌شویم عدم به روزرسانی فیلم‌‎ها و عدم ارائه جدیدترین محصولات تولید شده می‌‎باشد. از همین‌رو بهتر است از میان وبسایت‎‌های متفاوت گزینه‎‌ای را که برای نگاه مخاطب ارزش بیشتری قائل شده و همواره در به روزرسانی فیلم و سریال‌‎های خود می‌کوشد را انتخاب نمایید تا در دفعات بعدی به سراغ همان وبسایت رفته و وقت خود را در جست و جوی بین وبسایت‎‌های مختلف هدر ندهید.

با انتخاب یک وبسایت خوب می‌توان به راحتی به لینک دانلود فیلم دسترسی پیدا نموده و به جای باز کردن tab‎‌های متعدد و متفاوت بی‌محتوا که فاقد لینک هستند، تنها با باز نمودن یک یا دو تب خیلی سریع لینک مدنظر خود را پیدا نموده و فیلم ایرانی یا خارجی مورد علاقه‎‌ی خود را با کیفیت دلخواه تماشا نمایید.

دانلود قسمت دوازدهم سریال راز بقا

دانلود جوکر صل هفتم قسمت دوم

دانلود قسمت هفدهم سریال جیران

دانلود قسمت سوم سریال یاغی

در صورت تمایل به دانلود فیلم به شیوه‌‎ی سریع و راحت از یک سایت معتبر می‌توانید به آدرس filmino.meارائه دهنده‌‎ی انواع فیلم ایرانی و خارجی در تنوع بسیار بالا مراجعه نمایید. این وبسایت با ایجاد دسته بندی‌‎های مشخص منجر به سهولت دسترسی به کلیه‌‎ی فیلم‎‌ها شده و با ارائه اطلاعاتی در خصوص مشخصات هر فیلم و سریال امکان انتخاب صحیح یک فیلم را ایجاد می‌کند.

کد خبر 577182

منبع: ایمنا

کلیدواژه: بهرام افشاری نیما شعبان نژاد سعید آقاخانی دانلود فیلم دانلود سریال کمدی طنز حسن معجونی فیلم راز بقا شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق قسمت 11 یازدهم دانلود قسمت 11 سعید آقاخانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۷۰۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه

 با توجه به مطالب غیر واقع منتشر شده درباره بلیت فروشی بازی پرسپولیس و سپاهان از هفته بیست و پنجم لیگ برتر خلیج فارس، اطلاعیه‌ای از سوی باشگاه پرسپولیس منتشر شد. در این اطلاعیه آمده است:

به اطلاع هواداران عزیز می‌رساند؛ باشگاه پرسپولیس طبق روال همیشگی با انجام تکالیف خود، مقدمات آغاز بلیت‌فروشی بازی پیش‌رو را انجام داده است. به این ترتیب، به زودی بخش خرید بلیت این بازی در وبسایت اختصاصی فروش بلیت به نشانی footballeticket.ir برای هواداران فعال می‌شود.

همچنین مطلب منتشر شده در صفحه منتسب به وبسایت بلیت‌فروشی به هیچ‌ عنوان صحت ندارد. دست اندرکاران سامانه فروش بلیت نیز منتظر اخذ مجوزهای لازم از نهادهای ذیصلاح برای شروع بلیت‌فروشی هستند.

منبع:خبرورزشی 

 

دیگر خبرها

  • دانلود شب های مافیا زودیاک فصل ۲ قسمت ۱۲ دوازدهم (قسمت 12 فصل 2 زودیاک) با حجم نیمه رایگان
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • واکنش وحید شمسایی به شوخی سریال «نون خ ۵» +فیلم
  • ماجرای اظهار نظر سردار سلیمانی در سریال پایتخت ۵
  • کلاهبرداری از طریق پیام‌ها و لینک‌های جعلی
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • واکنش باشگاه پرسپولیس به یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره یک شایعه
  • اطلاعیه باشگاه پرسپولیس درباره بلیت فروشی
  • توضیحات پرسپولیس در مورد بلیت فروشی