Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایمنا»
2024-05-03@16:10:43 GMT

سقوط مرکبار یک زن از کوه صفه اصفهان

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۷۷۲

سقوط مرکبار یک زن از کوه صفه اصفهان

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان از مرگ یک زن حدود ۵۰ ساله در پی سقوط از کوه صفه اصفهان خبر داد.

فرهاد کاوه‌آهنگران در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا، اظهار کرد: ساعت ۱۸:۴۳ امروز _دوشنبه دوم خردادماه_ حادثه سقوط از کوه صفه به سازمان آتش‌نشانی اصفهان، گزارش شد.

وی با بیان اینکه در پی حادثه سقوط از کوه صفه، یک زن حدود ۵۰ ساله جان باخت، افزود: جنازه این فرد در قسمت زیرین و محدوده آبشار کوه صفه روئیت شده بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سخنگوی آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری اصفهان با بیان اینکه اکیپ امداد و نجات از ایستگاه‌های شماره سه و ۱۲ به همراه مسئول اکیپ در محل حادثه حضور دارند و در حال انتقال جسد هستند، خاطرنشان کرد: اعلام علت حادثه برعهده عوامل انتظامی و قضائی است.

کد خبر 577184

منبع: ایمنا

کلیدواژه: سخنگوی آتش نشانی اصفهان فرهاد کاوه آهنگران سقوط از کوه سقوط از کوه صفه کوه صفه اصفهان کوهنوردی در کوه صفه حوادث کوه صفه اصفهان حادثه اخبار حوادث وضعیت اخبار حوادث در ایران شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق کوه صفه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۷۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید

به گزارش قدس خراسان به نقل از روابط عمومی آتش نشانی مشهد، آتشیار محمدرضا زهانی اظهار کرد: عصر امروز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت، حادثه برخورد سه دستگاه خودروی سواری در شهید اصلانی ۹۲ به مرکز فرماندهی اعلام شد.

افسر نگهبان آتش نشانی مشهد افزود: این تصادف منجر به محبوسی راننده داخل خودروی پراید شده بود که با عملیات نجات ایستگاه ۹ شهداء فرد مذکور رها سازی و تحویل عوامل اورژانس حاضر در محل شد.

وی از انجام عملیات پیشگیری توسط آتش نشانان ایستگاه ۹ شهداء خبر داد و گفت: علت این حادثه توسط پلیس راهور در دست بررسی است.
 

دیگر خبرها

  • رهاسازی ۳۵ خودروی گرفتار در آب طی ۲۴ ساعت گذشته/ سقوط ۲ خودرو در کانال‌های آب و فوت یک نفر
  • آتش سوزی در کارخانه ایزوگام در جاده کلات
  • غرق‌شدگی یک جوان در کانال آب محدوده حیدرآباد
  • مهار آتش سوزی انبار قطعات خودرو در کرج
  • آتش سوزی در مغازه صافکاری در بوکان
  • نجات نصاب آسانسور با سقوط از ارتفاع ۱۵متری
  • دو مصدوم در انفجار گاز در اهواز
  • برخورد ۳ دستگاه خودرو حادثه آفرید
  • واژگونی پراید در آزادراه قزوین- تهران ۳ فوتی برجای گذاشت
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس