Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-01@15:33:06 GMT

واکنش ذبیح‌الله خدائیان به ریزش ساختمان متروپل

تاریخ انتشار: ۲ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۱۸۲۹

واکنش ذبیح‌الله خدائیان به ریزش ساختمان متروپل

آفتاب‌‌نیوز :

در پی ریزش ساختمان 10 طبقه متروپل در آبادان و فوت، مصدومیت و گرفتار شدن تعدادی از هموطنان در زیر آوار، ذبیح‌الله خدائیان رئیس سازمان بازرسی کل کشور ضمن تسلیت به خانواده جانباختگان و آرزوی سلامتی برای مصدومین، با صدور دستوری به محمد آقاجری بازرس کل ویژه استان خوزستان، به وی ماموریت داد با حضور در صحنه و نظارت بر نحوه امدادرسانی، آواربرداری و رسیدگی به وضعیت مصدومان، ابعاد مختلف حادثه را از حیث ایمنی ساختمان، رعایت اصول شهرسازی و معماری و صدور مجوزهای ساخت و ساز بررسی و نسبت به معرفی متخلفین احتمالی به مراجع قضایی و اداری اقدامات لازم را انجام دهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: سازمان بازرسی کل کشور ذبیح الله خدائیان حادثه آبادان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۸۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المنار، حزب الله لبنان با صدور بیانیه‌ای از حمله موشکی به یک پادگان ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر داد.

در بیانیه حزب الله آمده است: برای حمایت از ملت استوار فلسطین در نوار غزه و پشتیبانی از مقاومت دلاور و شریف آن، مجاهدان مقاومت اسلامی ساعت ۸:۱۵ صبح امروز چهارشنبه (به وقت محلی) محل تجمع نظامیان رژیم صهیونیستی را در اطراف پادگان «برانیت» با سلاح موشکی و گلوله‌های توپخانه هدف قرار دادند.

این خبر در حالی است که رسانه‌های رژیم صهیونیستی پیش از صدور بیانیه حزب الله از به صدا درآمدن آژیر خطر در شهرک‌های نطوعا،‌ متات، الکوش و حرفیش در منطقه الجلیل غربی در شمال فلسطین اشغالی در پی حمله موشکی از جنوب لبنان خبر داده بودند.

کد خبر 6093793

دیگر خبرها

  • لحظه حمله موشکی حزب الله به دو ساختمان محل حضور سربازان اسرائیلی
  • کاهش فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان در شیراز
  • ریزش آوار ساختمان قدیمی ۳ طبقه روی ۲ کارگر + عکس
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان نظامی «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • حمله موشکی حزب الله به پادگان «برانیت» رژیم صهیونیستی
  • فرآیند صدور گواهی پایان کار ساختمان تسریع شد
  • معترضان جنگ غزه ساختمان هامیلتون دانشگاه کلمبیا را تصرف کردند/ خاطره جنگ ویتنام زنده شد
  • رونمایی ازکتاب شعر پشت پنجره سکوت درگناباد
  • حمله حزب‌الله لبنان به ساختمان محل استقرار نظامیان صهیونیست
  • تمام مدیران باید سایه سازمان بازرسی را بالای سر خود احساس کنند