Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال زنان فولاد مبارکه سپاهان در روزی که خوب نبودیم بر اثر اشتباهات فردی گل خوردیم و شانس قهرمانی را از دست دادیم، اما هنوز فرصت برای دوم شدن داریم.

به گزارش خبرنگار خبرگزاری برنا از اصفهان، بیان محمودی امروز ( دوشنبه ۲ خرداد ماه) در نشست خبری پس از شکست ۳ برصفر تیمش در مقابل خاتون بم اظهار داشت: می‌دانستیم که این بازی بسیار حساس است به ویژه برای بم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
وی افزود: سه گل  که دریافت کردیم بیشتر به دلیل اشتباهات فردی بود، اما در کل مجموعه بازیکنانم آنقدر که می‌توانستند خوب  بازی نکردند.وی  با بیان اینکه اول فصل که به سپاهان آمدم گفتم که ما جزو سه تیم اول  خواهیم شد، افزود: سپاهان این فصل نسبت به  سال های قبل بهتر بود و اختلافی که با تیم چهارم و همچنین رقابتی که با تیمهای اول و دوم جدول داریم این مسأله را تایید می کند.سرمربی تیم فوتبال زنان سپاهان در خصوص بازی گفت: برنامه ما این بود که نیمه اول از یک سوم میانی دفاع پرس داشته باشیم، سیستم بازی را ۳-۳- ۴ تغییر دادیم و توانستیم بازی بهتری داشته باشیم.محمودی با تقدیر از مدیر عامل و مسئولان باشگاه سپاهان اضافه کرد: امروز باشگاه سپاهان نشان داد که به بانوان اهمیت می‌دهد و امسال این بت شکسته شد و به نقش جهان آمدیم یعنی پیشرفت داشتیم و امیدوارم  این اتفاق تکرار شود.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: تیم فوتبال بانوان سپاهان تیم فوتبال خاتون بم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۱۹۶۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات

به گزارش همشهری آنلاین به نقل از ایسنا ژوزه مورایس در نشست خبری بعد از بازی با استقلال ملاثانی که همراه با صعود تیم مرحله بعدی جام حذفی بود، اظهار کرد: بازی حذفی هیچ وقت ساده نیست. به بازیکنان پرتلاشم تبریک می گویم. به ملاثانی هم تبریک می گویم که تیم با نظمی بود و باعث افتخار جام حذفی بودند.

به گزارش ایسنا، وی در پاسخ به این سوال که گفته می شود به اسلام روی آوردید؟ ادامه داد: من مشکلی ندارم جواب بدهم اما مساله شخصی من از حرفه ای جداست. ولی چون کنجکاوید بله به دین اسلام روی آوردم و عضو شما و یکی از خانواده های ایرانی هستم. بله حقیقت دارد.

مواریس در ادامه، گفت: حریف را آنالیز کرده بودیم. تیم سازماندهی شده و با کیفیت است. ملاثانی ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه است و گفته بودم بازی ساده ای نداریم.

وی درباره افت سپاهان و آیا تاثیر ازدواج شما در ایران روی روند تیم تان تاثیر داشته است؟ خاطر نشان کرد: بازهم وارد زندگی شخصی من شدید. من مربی حرفه ای هستم و اتفاقا وقتی کسی که تشکیل خانواده می دهد و حرفه ای است، مسئولیتش بیشتر می شود. این موضوع تاثیری نداشته است.

کد خبر 847321 برچسب‌ها خبر مهم چهره‌های مشهور باشگاه سپاهان

دیگر خبرها

  • کارشناس فوتبال: پرسپولیس با تعویض های اوسمار بازنده شد
  • شوک سنگین رضا اسدی به سپاهان در آستانه بازی با پرسپولیس
  • مورایس سرمربی پرتغالی سپاهان مسلمان شد
  • بزرگان پرسپولیس برابر آلومینیوم بزرگی نکردند/ خط دفاع هماهنگ نیست
  • اتفاقی که مورایس را به اسلام مشرف کرد
  • سرمربی سرشناس و پرتغالی سپاهان زن ایرانی گرفت و مسلمان شد | من الان یکی از خانواده های ایرانی هستم + جزئیات
  • اوسمار: دریافت چهار گل اصلا خوب نیست/اصلا به بازی سپاهان فکر نمی‌کردم
  • اوزونیدیس: به بازیکنانم گفته بودم صبر داشته باشند
  • همه باید همدل و متحد به دنبال موفقیت تراکتور باشیم
  • اشتباه عجیب اوسمار در آستانه ال‌کلاسیکو/ سرمربی پرسپولیس به سپاهان پاس گل داد؟