Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجیب حسنی به منظور بازدید و بررسی مشکلات مردم مناطق دور افتاده نیکشهر از برخی از روستا‌های حوزه هنزم و زیردان بازدید، و به صورت میدانی و بدون واسطه پای درد و دل مردم نشست.

او گفت: با توجه به سیاست‌های دولت سیزدهم و مردمی سازی آن، مشکلات مردم در تمامی مناطق نیکشهر به صورت میدانی بررسی خواهد شد و پاسخگویی به موقع به مردم بویژه روستائیان باید در اولویت کاری مدیران باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سرپرست فرمانداری شهرستان نیکشهر گفت: دیدار با مردم روستا‌های هنزم و زیردان، گوجگ، غلامک، گو، بازدید و بررسی پروژه راهسازی هنزم _ زیردان، بررسی وضعیت آب شرب روستا‌های بورک و زیردان و بازدید از پروژه‌های خیّرساز آموزشی از برنامه‌های سفر به مناطق دوره افتاده نیکشهر بود.

باشگاه خبرنگاران جوان سیستان و بلوچستان زاهدان

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فرمانداری نیکشهر مطالبه گری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۲۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان لرستان، بخش اشترینان بروجرد با ۳۸ روستا و جمعیتی بالغ بر ۴۰ هزار نفر تنها یک درمانگاه دارد که این امر موجب به وجود آمدن مشکلاتی برای مردم ساکن در این بخش شده است.
این در حالی است که اهالی روستا‌های اطراف نیز برای استفاده از خدمات درمانی به مرکز اشترینان مراجعه می‌کنند که به علت کمی امکانات این مرکز مجبور به عزیمت به سمت بروجرد می‌شوند.
مسئول مرکزجامع سلامت اشترینان با تائید مشکلات مردم اشترینان در زمینه خدمات درمانی گفت: یک درمانگاه مشکلات مردم این منطقه را رفع نمی‌کند و جوابگوی نیاز‌ها نیست.
سیاحی افزود: در روزه‌های تعطیل بیماران از روستاه‌های اطراف به این درمانگاه مراجعه می‌کنند که جمعیتی بالغ بر ۱۰ هزار نفر به شهر اشترینان اضافه می‌کند که ضرورت ساخت بیمارستان را دوچندان می‌کند.
جمعیت بخش اشترینان بدون احتساب ۳۸ روستای مجاورآن پنج هزار و ۵۷۸ نفر است.
همچنین به دلیل قرار گرفتن اشترینان در مسیر جاده اصلی غرب به شرق و حادثه خیز بودن این محور بخش اشترینان نیازمند یک بیمارستان برای حل مشکلات مردم است.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • بازدید مدیر امور عشایر تفتان از مناطق عشایری
  • ملاک انتخاب ها شایسته سالاری است/ لزوم سوق استان به سمت توسعه
  • برگزاری میزخدمت و بررسی مشکلات بخش گل تپه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های کبودراهنگ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی چهار باغ  
  • بررسی موانع و مشکلات تولید دو  واحد صنعتی و کشاورزی شهرستان چهار باغ  
  • دستورات رئیسی برای رفع مشکلات درمانی، آموزشی و بافت فرسوده در جنوب غرب تهران
  • تاکید استاندار اصفهان بر هم‌افزایی مدیران‌ اجرایی
  • دستور رییسی برای رفع مشکلات درمانی وآموزشی درجنوب غرب تهران
  • لزوم ارتقاء مرکز جامع سلامت اشترینان به بیمارستان