Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-28@06:08:04 GMT

سیستم اطفای حریق اسکله‌های بندر بوشهر تقویت شود

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۴۹۶

سیستم اطفای حریق اسکله‌های بندر بوشهر تقویت شود

به گزارش خبرنگار مهر، صالح رحیمی دوشنبه شب در جلسه ستاد مدیریت بحران شهرستان بوشهر ضمن محکوم نمودن ترور و به شهادت رساندن شهید صیاد خدایی از مدافعان سرافراز حرم و تشکر از اقدامات دستگاه‌ها و سازمان‌های عضو ستاد هماهنگی مدیریت بحران شهرستان گفت: در بحث مدیریت بحران، پیشگیری از بحران و آمادگی برای مقابله با بحران از اهمیت خاصی برخوردار است و همه دستگاه‌های اجرایی باید از قبل برای مقابله با حوادث احتمالی برنامه ریزی کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار شهرستان بوشهر به خطر احتمالی آتش سوزی در اسکله‌های بندر بوشهر اشاره کرد و متذکر شد: علیرغم اقدامات صورت گرفته، اسکله‌های بندر بوشهر نیاز مند تقویت در زمینه سیستم اطفا حریق برای پیشگیری و مقابله با خطر احتمالی آتش سوزی است.

رحیمی همچنین با تاکید بر انجام برنامه ریزی به منظور کسب آمادگی‌های لازم جهت پیشگیری از وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها، مراتع و مزارع شهرستان، خواستار اجرای مانورهای عملی در این زمینه توسط، ادارات هلال احمر، منابع طبیعی، جهاد کشاورزی، با هماهنگی بخشداری‌های تابعه و دهیاران منطقه شد.

کد خبر 5497712

منبع: مهر

کلیدواژه: بوشهر فرماندار بوشهر صالح رحیمی بوشهر کرمانشاه خطبه های نماز جمعه گرد و غبار گرد و خاک ویروس کرونا آلودگی هوا آمار کرونا خراسان رضوی اردبیل سوم خرداد فتح خرمشهر سیدابراهیم رئیسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۴۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • ضرورت به‌روزسانی تجهیزات اطفای حریق در کرمانشاه
  • اجرای طرح‌های آبخیزداری در کشور راه مقابله با سیلاب است
  • لزوم حضور به موقع در بحران‌های طبیعی/وقوع۳۰ آتش‌سوزی در مراتع سقز
  • پیشگیری از حریق در مراتع ایلام اولویت کار دستگاه‌های اجرایی باشد
  • تصویب ۱۰ هزار میلیارد ریال برای استان ایلام
  • ضرورت تقویت ماشین‌آلات و تجهیزات اطفای حریق در ایلام
  • (ویدئو) آتش سوزی عظیم در اسکله تاریخی کالیفرنیا
  • عملیات تیم مدیریت بحران تهران در امدادرسانی به سیل‌زدگان سیستان و بلوچستان
  • استفاده از درس آموخته‌های سیل ۱۴۰۳ در بحران‌های احتمالی ناشی از آب در پایتخت
  • بررسی علل وقوع حوادث غیرمترقبه ایلام