Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی پیام  در نخستین جلسه شورای عشایر گفت: عشایر زحمتکش همیشه پای انقلاب بوده و در عرصه تولید محصولات دامی نقش برجسته‌ای دارند و با امکانات کم و در سخترین شرایط این مهم را بر دوش دارند.

او گفت:آنان با دوری از امکانات به‌همراه خانواده خود ماه‌ها از محل زندگی خود دور می‌شوند و بنابراین همه ما وظیفه داریم در جهت حل مشکل آنان گام برداریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: راه‌اندازی نمایشگاهی جهت عرضه محصولات تولیدی عشایر با هدف معرفی و درآمدزایی می‌تواند موثر واقع شود.

او گفت: انجام هر کاری برای این قشر زحمت‌کش که از هر گونه امکانات دور هستند، موجب دلگرمی و پشتیبانی آنان می‌شود.

فرماندار ویژه میاندوآب گفت: اختصاص سهمیه آرد و مدیریت آن صرفا برای تامین نان عشایر در فصل کوچ در دستور کار گیرد تا مشکل آنان از نظر نان حل شود.

او گفت: جهاد کشاورزی این مهم را در اولویت قرار دهد و نظارت دقیق بر توزیع کالاهای اساسی داشته باشد و البته باید مراکز توزیع در سطح شهرستان به ویژه روستاها افزایش یابد تا از حالت انحصاری خارج شود.

پیام گفت: در رابطه‌ با پایش بیماری و مایه‌کوبی ‌دام‌های عشایر قبل از کوچ شبکه دامپزشکی روند را سرعت بخشد و طی یک هفته آتی به اتمام رساند تا دام عشایر قبل از کوچ در برابر بیماری‌ها ایمن شود.

باشگاه خبرنگاران جوان آذربایجان غربی ارومیه

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: تولیدات عشایر محصولات تولیدی عشایر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۵۳۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب

به گزارش خبرگزاری مهر، کتاب «بحر المحبه فی اسرار الموده» یکی از تفاسیر عرفانی سوره مبارکه یوسف به‌تازگی توسط سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران منتشر شده و توسط این‌نهاد فرهنگی در سی و پنجمین نمایشگاه بین المللی کتاب تهران عرضه می‌شود.

محبوبه شمشیرگرها عضو هیات علمی سازمان اسناد و کتابخانه ملّی ایران در این کتاب، تصحیحی انتقادی از این اثر به همراه چکیده‏‬‌ای از دستاوردهای پژوهشی اخیر درباره آن، در کنار توضیحاتی به نگارش درآورده است.

در این تفسیر، که متن آن به زبان عربی نوشته شده، ماجرای زندگی حضرت یوسف (ع) از کودکی تا پایان عمر، در قالب «نکته»، «قصه»، «حکایت»، «اشاره» ‎ و «شعر»، با بیان انبوهی از احادیث پیامبر اسلام صلی الله علیه و آله و سلّم، اشارات و لطایف اخلاقی، حکایات صوفیانه و تاریخی، سروده‏های شاعران و همچنین اقوال و احوال بزرگان دین و عرفان روایت کرده است.

این‌کتاب با ۲۸۴ صفحه، شمارگان ۱۰۰ نسخه و قیمت ۲ میلیون ریال عرضه می‌شود.

کد خبر 6093382 فاطمه میرزا جعفری

دیگر خبرها

  • عرضه «بحر المحبه فی اسرار الموده» در نمایشگاه کتاب
  • درخواست نیرو‌های خدماتی آموزش و پرورش برای رسیدگی به امکانات و مزایا
  • الگوی حکمرانی فرهنگی و دانش بنیان صنایع و تولیدات، با مشارکت مردم تدوین و تصویب می‌شود
  • یک برگ دیگر از ناکارآمدی های دولت سیزدهم/ تولیدات خودروسازان داخلی کجاست؟
  • شیراز میزبان برگزاری اولین جشنواره رسانه‌ای اقوام و عشایر کشور می‌شود
  • ببینید | پیام ویژه سردار حاجی‌زاده خطاب به مردم
  • نمایشگاه تولیدات خوداتکایی مدارس شبانه‌روزی در سنندج برپا شد
  • رونمایی از مزدا EZ-۶ در نمایشگاه خودروی پکن ۲۰۲۴
  • عرضه ۳ اثر از سوره مهر یزد در نمایشگاه کتاب
  • اوقاف با افتخار خود را پیشرو در مسیر انقلاب می‌داند/ تولیدات جوانان ایرانی می‌تواند سود فراوانی برای صنعت و کشاورزی داشته باشد