Web Analytics Made Easy - Statcounter

سازنده ساختمان فروریخته آبادان، چهره ماندگار دولت روحانی و وزارت صمت است و افتتاح این ساختمان هم در زمان استاندار پرحاشیه خوزستان در دولت قبل یعنی غلامرضا شریعتی است. سپاه انتقام خون شهید صیاد خدایی را خواهد گرفت مدارس استان تهران در روز سه شنبه تعطیل شد تاکید رئیس جمهور بر رسیدگی فوری به سانحه ریزش ساختمان در آبادان رئیسی در جمع ایرانیان مقیم عمان: زمینه برای سرمایه‌گذاری امن در ایران فراهم است

.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

منبع: دانا

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.dana.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «دانا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۷۳۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان

امتداد - دکتر آیت‌اله ابراهیمی مدیرعامل بانک سپه برای اقدام برجسته این بانک در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور، لوح تقدیر جشنواره شهید رجایی را دریافت کرد.

 به گزارش پایگاه خبری امتداد ، دکتر سیداحسان خاندوزی وزیر امور اقتصادی و دارایی در جشنواره شهید رجایی سال ۱۴۰۲ که به منظور تقدیر از دستگاه‌های ملی و استانی زیرمجموعه وزارت اقتصاد (ارزیابی عملکرد سال ۱۴۰۱) با حضور معاونان وزیر و مدیران ارشد سازمان‌های تابعه در سالن جهاد این وزارتخانه برگزار شد، از اقدام برجسته بانک سپه در طرح ملی هوشمندسازی یارانه آرد و نان با اهدای لوح، تقدیر کرد.

در بخشی از لوح اهدایی دکتر خاندوزی به مدیرعامل بانک سپه آمده است:

«با عنایت به تصویب ستاد جشنواره شهید رجایی وزارتخانه، اقدام آن بانک در خصوص مشارکت در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان کشور به عنوان اقدام برجسته شناخته و معرفی شده است. از همت و تلاش والا و ارزنده جنابعالی و کارکنان محترم آن مجموعه، مراتب قدرانی و تشکر خود را اعلام می‌نمایم. امید است با استعانت از درگاه الهی در مسیر استمرار و ارتقاء خدمت خالصانه موفق و پایدار باشید.»

برچسب ها :

این مطلب بدون برچسب می باشد.

دیگر خبرها

  • تقدیر از اقدام برجسته بانک سپه در مدیریت یارانه پرداختی دولت در حوزه آرد و نان
  • ژاپن اظهارات بایدن درباره مهاجرهراسی را تاسف آور خواند
  • فروریختن یک ساختمان چند طبقه در آفریقای جنوبی/ ۳ نفر کشته شدند
  • عکس‌های تکان‌دهنده از سردر یک باشگاه لیگ برتری؛ بافت فرسوده یا ساختمان باشگاه صنعت نفت آبادان؟
  • قصه فاضلاب بندرعباس و تدبیر دولت ‌برای پایان بی‌تدبیری‌ها
  • کفتارهای سیاسی بر سر جنازه یک دختر نوجوان | بی‌اخلاقی رسانه‌های بیگانه درباره نیکا شاکرمی
  • قدرت رسانه‌ای اسرائیل نتوانست مانع دریافت حقیقت در جهان شود
  • رویکرد دوگانه رسانه‌های بیگانه
  • ۱۴۸ شعبه آماده دریافت آرای انتخاباتی آبادان
  • دولت روحانی چگونه سفره مردم را کوچک کرد؟