Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-26@12:26:35 GMT

صدای تق تق زانو هنگام راه رفتن را جدی بگیرید

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۷۹۶

صدای تق تق زانو هنگام راه رفتن را جدی بگیرید

به گزارش گروه اجتماعی ایسکانیوز، اگر صدا دادن و تق تق کردن زانو بدون درد باشد، معمولا به خاطر تشکیل حباب های گاز داخل مفصل و ترکیدن آن حباب هاست یا امکان دارد بر اثر کشیدگی رباط ها و تاندون روی مفصل ایجاد صدا شود اما اگر صدا دادن زانو با درد همراه باشد، این مساله می تواند نشانه آسیب به تاندون ها، لیگامنت ها یا بافت غضروفی زانو باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید:

محافظت از زانوها با چند راهکار ساده

بنابراین اگر مفصل شما صدا می دهد و باعث ایجاد درد نمی شود، جای نگرانی ندارد. این شرایط کاملا عادی است. در این حالت ممکن است بتوان با انجام حرکت های تمرینی تقویت عضلات پا، صدای ایجاد شده به خاطر حرکت های مفصل را کاهش دهیم یا حذف کنیم. البته تنها راه مطمئن برای تشخیص علت علائم مشاهده شده در مفصل زانو و درمان صدای زانو ملاقات با پزشک متخصص است.

منبع: سیناپرس

انتهای پیام/

زینب امینیان کد خبر: 1141542 برچسب‌ها دانستنی ها

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: دانستنی ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۷۹۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید

آیت‌الله محمدرضا ناصری  نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد در خطبه‌های این هفته نماز جمعه یزد،  بر نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید تاکید کرد و گفت‌: استفاده از شرکت‌های دانش‌بنیان، راه میان‌بر برای جهش تولید است.

 وی اعلام کرد: شرکت‌های دانش‌بنیان می‌توانند خیلی از مسائل و مشکلات ما را حل کنند و با وجود این شرکت‌ها، هیچ بن‌بستی در بخش تولید و صنعت نباید وجود داشته باشد.

در حال تکمیل...

باشگاه خبرنگاران جوان یزد یزد

دیگر خبرها

  • راه‌های تقویت اعتماد به نفس با افزایش سن
  • ایتالیا هم زانو زاد: والیبال ایران در جمع ۴ تیم برتر جهان
  • نقش آفرینی جوانان نخبه در توسعه جهش تولید/جلوی مونتاژ‌ها را بگیرید
  • علت اصلی سفت شدن و درد مفاصل کشف شد
  • دلایل بروز زانودرد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • دلایل بروز زانو درد و روش‌های درمانی آن را بشناسید
  • یادگیری زبان فرانسوی
  • تسکین زانو درد با روغن کرچک
  • ۱۰ دقیقه‌ای دوش بگیرید؛ مضرات حمام طولانی چیست؟
  • یک بار برای همیشه تفاوت گرگ، شغال و روباه را با رسم شکل یاد بگیرید