Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تقریب»
2024-04-26@11:36:34 GMT

انفجار مهیب در پایتخت امارات/ حداقل ۱۲۰ کشته و زخمی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۲۹۵۶

انفجار مهیب در پایتخت امارات/ حداقل ۱۲۰ کشته و زخمی

به گزارش حوزه بین الملل خبرگزاری تقریب، حداقل ۱۲۰ نفر بر اثر انفجار در پایتخت امارات کشته و زخمی شدند.

منابع اماراتی از جمله پایگاه «نشنال» با تائید این حادثه گفته اند که این انفجار در دو رستوران «کی‌اف‌سی» و «هاردیز» در خیابان «راشد بن سعید» روی داده است. این رستوران ها در منطقه‌ الخالدیه و در مجاورت یک مرکز خرید بزرگ واقع شده اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



در اولین واکنش ها به این انفجار مرگبار، یک مقام اماراتی گفته است که آتش‌ ناشی از این انفجار، به طبقه اول این مجتمع آسیب رسانده است و نیروهای آتش‌نشانی ابوظبی در ساعات اولیه نتوانسته‌ اند آتش را خاموش کنند، هرچند با گذشت چند ساعت از انفجار پلیس گفت که آتش نشانان آتش را مهار کرده‌اند، امنیت کامل برقرار شده است.

نیروهای امنیتی همچنین تمام ساختمان های اطراف را تخلیه کرده و عبور و مرور را کنترل و محدود کرده اند.

از سوی دیگر پایگاه خبری المیادین به نقل از پلیس ابوظبی کشته شدن حداقل 2 نفر و زخمی شدن 120 نفر دیگر را تائید کرده و گفته این انفجار بر اثر آتش گرفتن کپسول گاز صورت گرفته است. تصاویر منتشر شده در رسانه‌های محلی آوار را نشان می‌دهد که در پیاده رو پخش شده است.

گمانه زنی های متعددی درباره این انفجار وجود دارد و هنوز مشخص نیست که آیا عوامل دیگری نیز در این حادثه دخالت داشته اند یا خیر؟

انتهای پیام/

منبع: تقریب

کلیدواژه: انفجار امارات ابوظبی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.taghribnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تقریب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۲۹۵۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: آتش‌سوزی مهیب در یک کارگاه آهنگری در پامنار تهران (فیلم) وقوع آتش سوزی مهیب یک کارخانه در قم (فیلم) انفجار گاز و آتش‌سوزی در آساوله سنندج (فیلم)

دیگر خبرها

  • صدور حکم بمبگذار میدان تقسیم استانبول
  • وقوع انفجار گاز در نیشابور با یک کشته و یک مصدوم
  • ۲ کمین بزرگ حزب‌الله لبنان علیه نظامیان اسرائیلی
  • تغییر مدیریت در کار نیست؛ مدیران سرخابی حداقل تا پایان فصل در استقلال می‌مانند
  • آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهر ری (فیلم)
  • (ویدئو) آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • تصاویری از آتش سوزی مهیب اطراف بیمارستان هفت تیر شهرری
  • (ویدئو) ۶ زخمی بر اثر انفجار مهیب ده‌ها بادکنک
  • سومین درخواست وزارت ارتباطات برای رفع فیلترگوگل‌پلی/ رونمایی ماهواره‌های جدید تا یکی دو ماه دیگر
  • ۴ کشته و ۲ زخمی بر اثر ریزش ساختمان در چین