Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «باشگاه خبرنگاران»
2024-05-07@23:03:30 GMT

به دشت بهشت گلستان هم سری بزنید + فیلم و تصاویر

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۳۰۴۱

به دشت بهشت گلستان هم سری بزنید + فیلم و تصاویر

‍‍‍‍‍‍

مینودشت در استان گلستان واقع شده است. جنگل‌های انبوه، مزارع سرسبز، چشمه‌ها و آبشار‌های خروشان و طبیعت بکر و زیبایی که دارد، موجب شده گردشگران در تمام فصول سال به این مکان سفر کنند. این شهر به دلیل آب و هوای مساعدی که دارد، در تمام فصول سال میزبان گردشگران است. مینو دشت به دلیل جاذبه‌های گردشگری فراوانی که دارد، به دشت سبز، دشت بهشت و دشت مینو شهرت دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

شهروند خبرنگار ما فیلم و تصاویری ارسال کرده است که مشاهده می‌کنید.

منبع: دانیال - گلستان

بیشتر بخوانید:

طبیعت یک روز بهاری در بیضا به روایت تصاویر

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی  برای آموزش اصول تصویربرداری خبری  اینجا کلیک کنید باشگاه خبرنگاران جوان شهروند خبرنگار شهروند خبرنگار

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طبیعت گردی طبیعت زیبا مناظر گردشگری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۰۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهرهای جدید دیگر بهشت محتکران نخواهد بود

تین نیوز

معاون وزیر راه و شهرسازی گفت: بر اساس قانون مالیات خانه های خالی تا کنون بالغ بر ۳۰ هزار واحد مسکونی بدون سکنه در شهرهای جدید شناسایی شده و به مالکان آنها جهت تعیین تکلیف و معرفی ساکن اخطار داده شده است.

به گزارش تین نیوز به نقل از ایسنا، سعید غفوری درباره روند شناسایی خانه های خالی در شهرهای جدید و ارائه آمار این واحدها به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات گفت: با تاکید وزیر راه و شهرسازی، شهرهای جدید با قوت جهت عرضه واحدهای مسکونی خالی وارد عمل شدند تا بتوان قیمت ها را دربازار مسکن تعدیل کرد.

وی افزود: با احتکار مسکن برخورد می کنیم و بر اساس قانون، خانه های خالی به سازمان امور مالیاتی برای اخذ مالیات معرفی خواهند شد.

مدیرعامل شرکت عمران شهرهای جدید درباره آخرین وضعیت شناسایی خانه های خالی در شهرهای جدید گفت: تاکنون بالغ بر ۳۰ هزار واحد مسکونی خالی در شهرهای جدید شناسایی شده است که به تمام مالکان آنها جهت تعیین تکلیف و معرفی ساکن، اخطار داده شده است. محتکران بدانند شهرهای جدید دیگر بهشت آنها نخواهد بود.

غفوری تاکید کرد: تعدادی از مالکان وارد سامانه ملی املاک و اسکان شده و نسبت به تکمیل، تایید و یا تصحیح اطلاعات مالکیت خود و همچنین ساکنان واحدهای شان اقدام کرده اند و برخی دیگر هیچ اقدامی انجام ندادند که پس از پالایش مجدد با داده های دستگاهها، طی دو هفته آینده نهایی شده و توسط وزارت راه و شهرسازی به سازمان امور مالیاتی معرفی می شوند.

وی با توصیه به دارندگان واحدهای خالی در شهرهای جدید به منظور تعیین تکلیف هرچه سریعتر واحدهای خالی و عرضه  آنها به بازار مسکن گفت: عرضه این واحدها به بازار می تواند قیمت مسکن و اجاره بها را تعدیل کند. همچنین مالکان مشمول مالیات نخواهند شد. اگر این واحدها برای سال بعد خالی بماند میزان مالیاتی که از این واحدها اخذ خواهد شد به دو برابر می رسد.

غفوری به مالکان و ساکنان شهرهای جدید توصیه کرد: هر چه سریع تر نسبت به خوداظهاری در سامانه ملی املاک و اسکان به نشانی amlak.mrud.ir اقدام کنند.

 

آخرین اخبار حمل و نقل را در پربیننده ترین شبکه خبری این حوزه بخوانید

دیگر خبرها

  • سنگ قبر ۴۵۰ میلیون تومانی در بهشت زهرا(س)!
  • شهرهای جدید دیگر بهشت محتکران نخواهد بود
  • فضای ورزشی اروپا از ایران بهتر است اما آنجا بهشت نیست! / فیلم
  • بهشت گمشده سیروان
  • این شهرها بهشت جیب‌بُرها است
  • مقام اول استان سمنان در اخذ ویزای تمتع/ اجرای طرح «خشت بهشت»
  • کارگر غسالخانه قم کارگر نمونه استان شد
  • بهسازی آسفالت آرامستان بهشت معصومه (س) قم
  • جای خانواده‌های این جانبازان در بهشت است
  • تصویر پوشش متفاوت دختران ایران در کنکور ۵۰ سال قبل | چند تست بزنید!