Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ناطقان»
2024-05-06@12:33:29 GMT

آغاز مراسم تشییع شهید صیاد خدایی

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۳۴۷۸

مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسین صیاد خدایی از پاسداران نیروی قدس سپاه با حضور گسترده و آحاد مختلف مردم آغاز شد. ناطقان: مراسم بدرقه پیکر سردار شهید حسین صیاد خدایی که در یکی از کوچه‌های منتهی به خیابان مجاهدین اسلام در شرق تهران،هدف جنایت تروریستی ضد انقلاب و عوامل وابسته به استکبار جهانی قرار گرفت با حضور آحاد مختلف مردم، خانواده شهدا و مسئولین کشوری و لشکری همزمان با سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر آغاز شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!



تشییع کنندگان  با در دست داشتن بیرق‌های منقش به «یا ابا عبدالله (ع)»، «یا عباس (ع)»، «یا مهدی (عج)» و تصاویری از شهید صیاد خدایی با سردادن شعار مرگ بر آمریکا و اسراییل خشم خود را از عاملان این جنایت ابراز کردند.

شامگاه گذشته (دوشنبه۲ خرداد) هم مراسم وداع با پیکر شهید حسن صیاد خدایی در معراج‌الشهدای تهران برگزار شد. سرهنگ شهید «حسن صیاد خدایی» متولد سال ۱۳۵۱ و اهل میانه استان آذربایجان شرقی است. او سال ۱۳۶۶ به عضویت سپاه پاسداران درآمد و در نیروی قدس سپاه مشغول به کار شد. وی از مدافعان حرم و از پاسداران نیروی قدس سپاه از همرزمان شهید «حمیدرضا بیضایی» بود.

ضاربین با شلیک پنج گلوله وی را در مقابل منزل خود به شهادت رسانده و متواری شدند. وی در حالی ترور شد که داخل ماشین پراید سفید خود مقابل منزل قرار داشت و در حال ورود به ساختمان بود. همسرش نخستین کسی بود که با پیکر غرق به خون شهید رو به رو شد. از وی دو فرزند دختر و پسر یکی هفت و دیگری ۱۴ ساله به یادگار مانده است. منبع: ایسنا برچسب ها: مراسم تشییع ، پیکر ، شهید صیاد خدایی

منبع: ناطقان

کلیدواژه: مراسم تشییع پیکر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت nateghan.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ناطقان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۴۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام

دریافت 32 MB

فیلم: فرشاد نظری

کد خبر 6096860

دیگر خبرها

  • عکس/ مراسم تشییع پیکر شهید معلم
  • این ناو سپاه پاسداران وارد نیمکره جنوبی زمین شد /ناو اقیانوس پیما مجهز به موشک بالستیک است
  • تشییع پیکر مطهر یک معلم شهید پس از ۳۹ سال
  • مراسم باشکوه تشییع پیکر شهید«محمد شفیع فیضی زاده» در ایلام
  • آغاز مراسم تشییع پیکر زنده یاد مسعود اسکویی
  • همه آن چیزی که باید از ناو شهید مهدوی نیروی دریایی سپاه پاسداران بدانیم+ عکس
  • مراسم تشییع پیکر مطهر ۴ شهیدتازه تفحص شده - اصفهان
  • مراسم تشییع پیکر ۴ شهید در اصفهان آغاز شد
  • برگزاری مراسم تشییع پیکر شهید جهانگیر بیات در ماهدشت
  • مراسم تشییع و وداع با پیکر مطهر شهید مرتضی غلامی در دیلم