Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری آریا- دیدار پرسپولیس و پدیده در حالی برگزار خواهد شد که این بازی آخرین دیدار خانگی سرخ ها محسوب می شود.
به گزارش آریا، پرسپولیس در حالی به این بازی می آید که این مسابقه برای این تیم در راه رسیدن به نایب قهرمانی مهم است. در آن سو تیم پدیده هم برای ماندن در لیگ برتر باید برابر پرسپولیس نتیجه خوبی بگیرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یحیی گل محمدی بعد از 5 بازی که نتوانست تیمش را همراهی کند، از این بازی می تواند کنار زمین قرار بگیرد.
با توجه به محرومیت حامد پاکدل، احتمالا مهدی عبدی در این بازی فیکس خواهد شد. پدیده با داوود سیدعباسی در نیم فصل دوم متوحل شده ولی هنوز برای ماندن در رقابت های لیگ برتر کار سختی در پیش دارد. با توجه به اینکه بعد از اشتباهات عجیب حامد لک باز هم او برابر تراکتور فیکس شد، بعید است در خط دروازه پرسپولیس تغییری ایجاد کند و به نظر می رسد باز هم حامد لک درون دروازه سرخ ها خواهد ایستاد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با تاکید بر این که جان سالم به در بردن از اتفاقات تبریز شبیه یک معجزه است، گفت: در دو بازی باقیمانده لیگ برتر باید بتوانیم از اعتبار پرسپولیس دفاع کنیم. یحیی گل محمدی در نشست خبری قبل از دیدار پرسپولیس و شهر خودرو مشهد در هفته بیست و نهم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال گفت: خوشحالم بعد از مدتها مقابل اصحاب رسانه حاضر هستم. اتفاقات زیادی در این فصل رخ داده که به هر حال الان در هفته های پایانی آن هستیم. دو بازی در پیش داریم و باید از نام پرسپولیس دفاع کنیم و هواداران خود را خوشحال کنیم.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که پس از چهار هفته محرومیت می تواند در دیدار فردا مقابل شهر خودرو روی نیمکت سرخپوشان بنشیند و تیمش را هدایت کند، تصریح کرد: آنها دوست نداشتند برای دومی بجنگیم. سال گذشته درس خوبی به ما داد که فوتبال بازی گروهی است و در همه ابعاد باید قوی باشید.
وی ادامه داد: این موضوع در آینده به ما کمک می‌کند. مقابل تیمی بازی داریم که آخرین امیدهایش برای بقا را دارد و با تمام توان بازی خواهد کرد. تقابل انگیزه‌ها باعث‌ می‌شود بازی خوبی انجام شود. او درباره محرومان این تیم در دیدار با شهرخودرو گفت: فردا سه بازیکن خود را در اختیار نداریم‌ اما برای پیروزی به میدان می رویم.
گل محمدی درباره حاشیه های دیدار نیمه تمام پرسپولیس و تراکتور در تبریز یادآور شد: شرایط برگزاری مسابقه مهیا نبود و دلیلش را هم نمی‌دانم. فقط سوال همه این است چرا این اتفاقات رخ داد که جوابی برایش ندارم. جای تاسف داشت که داور نتوانست بازی را ادامه بدهد. تصمیم درباره بازی هم با مسئولان است. مابرای بازی کردن رفته بودیم.
وی ادامه داد: قبل از هر چیز باید از مهدی کیانی و ساغلام تشکرکنم که تلاش کردند سالم به پایین برسم. از آن‌ها تشکر می‌کنم چون اتفاقات آنجا عجیب بود. هم‌ در شروع مسابقه و هم بین دو نیمه که نتوانستم به رختکن بروم. صحنه‌های آخرالزمانی را شاهد بودیم. خدا را شکر به کسی آسیب نرسید. خوشحال بودیم کسی آسیب ندید.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس خاطرنشان کرد: فکر می‌کنم این اتفاق شبیه معجزه بود. این موضوع باید واکاوی شود چون اولین بار نبوده و آخرین‌بار هم نخواهد بود. باید روی نظم و امنیت ورزشگاه و مباحث فرهنگی بیش‌تر کار کنیم. نقطه تاریکی در فوتبال ایران رقم خورد. مس و استقلال در هفته بیست و نهم به مصاف هم می روند.  استقلال در حالی پا به این بازی خواهد گذاشت که قهرمانی اش در رقابت های لیگ برتر قطعی شده است.
استقلال تا اینجای فصل موفق شده 64 امتیاز به دست بیاورد و فرصت ویژه ای برای رسیدن به مرز 70 امتیاز دارد. در آن سو تیم مس با محمد ربیعی دیگر امیدی برای حضور در رده های بالای جدول ندارد. مس رفسنجان با 44 امتیاز در رتبه ششم جدول قرار دارد. بعید است در چارچوب دروازه استقلال تغییری ایجاد شود و به نظر می رسد حسینی همچنان سنگربان اول آبی ها است. استقلال همچنان در این بازی رکورد شکست ناپذیری خود را حفظ کرده است و با حفظ این رکورد در این بازی می تواند تا حدود زیادی این رویا را محقق کند که فصل را بدون شکست تمام کند.

منبع: خبرگزاری آریا

کلیدواژه: پرسپولیس پدیده استقلال مس لیگ برتر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.aryanews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری آریا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال

به گزارش "ورزش سه"، یکی از حساس‌ترین دیدارهای هفته بیست و پنجم لیگ برتر در حالی میان تراکتور و استقلال برگزار می‌شود که در صورت پیروزی آبی‌ها، عملا شانس قهرمانی تراکتور روی کاغذ از بین می‌رود و با توجه به دیدار پرسپولیس و سپاهان در آزادی، ممکن است تکلیف قهرمانی در همین هفته تا حدودی مشخص شود.

این دیدار، پنجمین مصاف تاریخ دو تیم در اردیبشهت ماه است و جالب آنکه هر ۴ دیدار قبلی دو تیم در دومین ماه سال، بازی‌های جذاب و پرگلی از آب درآمده است.

اولین مصاف اردیبهشتی دو تیم در سال ۱۳۷۸ برگزار شد. دیداری که در پایان استقلال موفق به برتری پرگل ۳ بر ۲ مقابل مهمان خود در آزادی شد.

دومین مصاف دو تیم در ارديبهشت ماه ۱۶ سال بعد در سال ۱۳۹۴ و باز هم در ورزشگاه آزادی برگزار شد و این بار تراکتور بود که با نتیجه عجیب ۴ بر ۱ مقابل آبی‌ها به برتری رسید.

درست یک سال بعد از آن دیدار بود که باز هم دو تیم در اردیبشهت ماه به مصاف هم رفتند و این بار نیز تراکتوری‌ها بودند که با نتیجه ۳ بر ۲ تهران را با سه امتیاز ترک کردند.

و سرانجام ارديبهشت ماه سال قبل بود که آخرین مصاف دو تیم در این ماه برگزار شد و در پایان آبی‌ها با نتیجه غیرقابل پیش‌بینی ۷ بر ۱ تراکتور را در هم کوبیدند تا روند بازی‌های پرگل دو تیم در ارديبهشت متوقف نشود.

دیگر خبرها

  • پنجمین مصاف اردیبهشتی تراکتور - استقلال
  • تصمیم مهم انریکه در آستانه دیدار مهم چمپیونزلیگ
  • مکان بازی پیکان - استقلال تغییر می‌کند!
  • خاطرات تلخ اردیبهشتی آبی ها مقابل تراکتور!
  • چالش سازمان لیگ در هفته آخر لیگ/ استقلال و پیکان بدون تماشاگر در ورزشگاه پاس قوامین
  • فولاد جلوی جنجال بزرگ در خوزستان را گرفت (عکس)
  • پرسپولیسی ها ما را مسخره کردند | مشکل بازیکن استقلال بود که بی دلیل در زمین ایستاده بود
  • مدیرعامل آلومینیوم: سیدحسین باید زودتر می‌رفت
  • رجائیان: در جایگاه CIP پرسپولیس را تشویق می‌کردند!
  • رجاییان: عده‌ای در جایگاه ویژه پرسپولیس را تشویق کردند/ بردن استقلال و پرسپولیس خیلی کیف دارد+فیلم