Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وزارت علوم، محمد علی زلفی گل وزیر علوم، تحقیقات و فناوری به مناسبت فرا رسیدن ۳ خرداد، سالروز آزادسازی خرمشهر، ضمن گرامیداشت روز ایثار و مقاومت، پیامی صادر کرد. متن پیام به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

تقویم این سرزمین هم‌چون آیینه‌ای زلال، گویای سربلندی و غرور ملتی بوده است که به میهن خویش عشق ورزیده‌اند و بنا به آموزه‌های دینی، همواره دل در گرو خاک و آئین خویش داشته‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

حماسه‌ی سوم‌خرداد از درخشان‌ترین جلوه‌های مقاومت است که دانش‌آموختگان مدرسه‌ی امام خمینی (ره) با تکیه بر غیرت و شرف خویش و با اتکال به آیه‌ی شریفه‌ی «اِنَّ اللّهَ یُحِبُّ الَّذِینَ یُقاتِلُونَ فِی سَبِیلِهِ صَفّاً کَاَنَّهُمْ بُنْیانٌ مَرْصُوصٌ» از تقدیم جان دریغ نکردند و امیدوار به وعده‌ی «بَلْ أَحْیاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ یُرْزَقُونَ» از هیمنه‌ی ابرهه‌ی زمان نهراسیدند و دست اهریمن اشغال‌گر را به ذلّت و زبونی از خاک خونین خرمشهر کوتاه کردند.

نکوداشت حماسه‌ی سوم خرداد، تعظیم فروتنانه به زنان، مردان و جوانانی است که تا همیشه نام ماندگارشان از ماذنه‌های مسجد جامع خرمشهر شنیده می‌شود.

وزارت علوم، تحقیقات و فناوری بیش از همیشه خود را مکلف می‌داند که در شناخت آن واقعه‌ عظیم، و درس‌آموزی از مجاهدت‌های پیروزمندانه و ترویج روحیه‌ی مقاومت الگوسازی نماید و با تأکید بر جهاد علمی در نظام آموزشی رویدادی متمایز بیافریند.

با شهیدان عملیات غرورآمیز بیت‌المقدس پیمان می‌بندیم که یک قدم از آرمان‌ها و آرزوهای مقدس انقلاب اسلامی عقب ننشینیم و در پرتو مهر ماندگار رهبر فرزانه‌ی خویش که همواره به عظمت دانشگاه و اعتزاز دانشگاهیان تاکید داشته‌اند، به سربلندی ایران اسلامی خواهیم اندیشید.

کد خبر 5497718 زهرا سیفی

منبع: مهر

کلیدواژه: وزارت علوم تحقیقات و فناوری آزادسازی خرمشهر دانشگاه تهران دانشگاه های علوم پزشکی وزارت علوم تحقیقات و فناوری وزارت علوم سازمان سنجش مصاحبه دکتری آزمون کارشناسی ارشد گروه پزشکی وزارت بهداشت درمان و آموزش پزشکی سازمان امور دانشجویان دانشگاه های ایران آزمون دکتری تخصصی اطلاعیه نقل و انتقال دانشجویان مرکز سنجش آموزش پزشکی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۳۷۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی

تعداد بازدید : 0 کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

ویدئو زن فلسطینی که اخیرا به خانه ویران شده‌اش بازگشته و علی رغم ویرانی، آن را تمیز و جارو می‌کند، توجه رسانه‌ها و افکار عمومی در شبکه‌های اجتماعی را جلب کرده است. کاربری در این باره نوشت : «زنان غزه, قویترین [زنان] روی زمین هستند.»

دیگر خبرها

  • پیام تبریک رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام تبریک دکتر رئیسی به مناسبت قهرمانی تیم ملی فوتسال در آسیا
  • پیام استاندار خراسان رضوی به مناسبت ۹ اردیبهشت «روز شوراها»
  • مجلس باید در قانون شوراها نسبت به احراز صلاحیت‌ها تجدید نظر کند
  • تسلیت دبیرکل مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی به مناسبت درگذشت ماموستا ملااحمد فخری
  • ببینید | پیام مقاومت به شیوه بانوی فلسطینی
  • پیام تبریك استاندار لرستان به مناسبت روز شوراها
  • پیام تسلیت مجمع روحانیون مبارز به مناسبت درگذشت همسر آیت الله شهید سید مصطفی خمینی
  • کنکوری های اروند در حال رقابت با یکدیگر
  • ۳۱ خرداد؛ آخرین فرصت ثبت درخواست نقل و انتقالات دانشجویان