Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار شهر جدید مهستان(هشتگرد) با اشاره به کمبود سرانه درمانی در این‌شهر گفت: تلاش می کنیم با بهره گیری از ظرفیت خیران و در یک همکاری مشترک با شرکت عمران اولین بیمارستان شهر را احداث و در اختیار وزارت بهداشت قرار دهیم.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، محسن آسوبار اظهار کرد: درسال ۱۳۹۰ زمین‌ بیمارستان طی توافق نامه ای تحویل شهرداری شد، در ادامه شهرداری این فضای درمانی را با هدف ساخت و تکمیل کردن تحویل گرفت اما متاسفانه در دوره های بعد شهرداری وقت توافقی با بخش خصوصی انجام داد تا این بیمارستان را به صورت مشارکتی بسازد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: متاسفانه این سرمایه گذار در اخذ موافقت اصولی و احداث بنای بیمارستان‌ قصور کرده و این‌ پروژه تاکنون بر زمین‌مانده است.

آسوبار با بیان‌ اینکه در دوره کنونی تصمیم بر آن ‌شد قرارداد فسخ شود گفت: هم اکنون شرکت عمران‌ زمینی 1.7 هکتاری را برای ساخت بیمارستان‌اختصاص داده است گفت: تلاش می کنیم از ظرفیت خیران برای ساختمان این‌بیمارستان استفاده شود و در ادامه بخشی از هزینه ساخت بیمارستان را شرکت عمران و بخشی را شهرداری‌ کمک کند تا این ساختمان ساخته شده و تحویل وزارت بهداشت شود.

شهردار شهر جدید مهستان تصریح کرد: در حال حاضر بیمارستان خصوصی به درد مردم‌ نمی خورد و قراردادی که شهرداری با سرمایه گذار بسته بود به سمت ایجاد یک بیمارستان خصوصی بود که به نفع مردم‌ نبود و بیمارستان جدید سمت و سوی دولتی خواهد داشت.

وی در ادامه با بیان اینکه حدود۳۰ سال است از  احداث این شهر جدید می گذرد گفت:  این شهر با وسعت ۴ هزار و پانصد هکتار دومین شهر بزرگ استان البرز بعد از کرج محسوب می شود.

آسوبار گفت:  شهر جدید مهستان علیرغم قرار گرفتن در شاهراه مواصلاتی ۱۴ استان کشور و بهره مندی از زیرساختهای مهم صنعتی و کشاورزی موجود در شهرستان ساوجبلاغ آنچنان که باید پیشرفت نکرده است.

وی با بیان این که مشکلات زیادی در شهر وجود دارد که قطعا پرداختن به آن ضروری به نظر می رسد اظهار کرد: مهمترین نکته ای که در دوره ششم‌مدیریت شهری که در آن قرار داریم وجود دارد،حفظ انسجام‌میان شهرداری و شورا و شرکت عمران است و تلاش‌ می کنیم از‌ تجربیات تلخ گذشته دوری کنیم چرا که آسیب آن در نهایت متوجه مردم خواهد شد.

این مسئول شهری تصریح کرد: خوشبختانه وحدت و انسجام خوبی با مدیرعامل جدید شرکت عمران وجود دارد که سر منشا خدمات خیر برای مردم خواهد بود.

جمع آوری زباله از دیگر موضوعاتی بود که شهردار شهر جدید مهستان به آن اشاره کرده و تصریح کرد: شهر جدید مهستان دارای وسعت زیادی است . متاسفانه شهرداری با تعداد کم‌ نیرو و محدودیت ماشین آلات روبروست که در این زمینه در سال جدید با همراهی شورا تصمیم گرفته ایم پیمانکار نیروی انسانی در زمینه جمع آوری و رُفت و روب، فضای سبز و نگهبانی جذب کنیم.

آسوبار در پایان گفت: زمینی حدوداً ۷ هزار متری در فاز 7 وجود دارد که در دوره های قبل شهرداری‌ از شرکت عمران تحویل گرفته است. قرار شده با سازنده برج های مهم تجاری تهران گفتگویی برای مشارکت در ساخت داشته باشیم تا در نهایت خدمات خوبی به مردم ارائه شود.

انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان البرز شهرجدید هشتگرد شهر جدید مهستان شرکت عمران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۱۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، مرکز خراسان رضوی،مشاور معاونت پرستاری و نمایندۀ دفتر توسعۀ منابع فیزیکی و امور عمرانی وزارت بهداشت به‌همراه جمعی از مدیران دانشگاه از پانسیون‌های پرستاران در حال احداث بیمارستان امام حسین (ع) تربت حیدریه بازدید کردند.

رئیس ادارۀ پرستاری دانشگاه علوم پزشکی تربت حیدریه با اشاره به این‌که بازدید به‌منظور برآورد پیشرفت کاری طرح احداث، تکمیل و تجهیز پانسیون‌های پرستاری انجام شد، گفت: این طرح برای رفاه حال پرستاران به‌ویژه پرستاران غیر بومی که مشکلات عدیده‌ای برای اسکان در ایام ارائۀ شیفت در بیمارستان‌ها دارند، در حال اجرااست.

معصومه پاشایی افزود: امیدواریم با تخصیص اعتبارات لازم از سوی معاونت پرستاری وزارت بهداشت، تکمیل مراحل باقی‌ماندۀ این پروژه سرعت بیشتری بگیرد تا هر چه زودتر شاهد بهره‌برداری از این طرح باشیم.

مدیر بیمارستان آموزشی درمانی امام حسین (ع) نیز در حاشیۀ این بازدیدگفت: ساختمان بخش‌های اداری، MRI، انکولوژی، زیست پرستار و زیست پزشک در اولویت پروژه‌های عمرانی دانشگاه قرار دارد که امیدواریم با افتتاح و بهره‌برداری از این پروژه‌‎ها، گامی ارزشمند در جهت خدمت‌رسانی و پاسخ‌گویی هر چه جامع‌تر به مراجعین و ارتقای رضایت‌مندی کادر درمان به‌ویژه پرستاران عزیز برداشته شود.

فهیمه عطاریان با بیان این‌که تلاش کادر درمان و تیم مدیریتی و پشتیبانی این مرکز کسب رضایت‌مندی حداکثری مراجعین و پاسخ‌گویی جامع به نیاز‌های درمانی شهروندان محترم است، افزود: هم‌اکنون بیمارستان ۲۷۲ تخت‌خوابی امام حسین (ع)، پاسخ‌گوی خدمات درمانی مردم شهرستان تربت حیدریه و شهرستان‌های اطراف در بخش‌های ارتوپدی، جراحی عمومی و جراحی اعصاب، داخلی، بخش VIP، بخش چشم، گوش، حلق و بینی و بخش‌های مراقبت ویژه شامل اتاق عمل و ICU و همچنین خدمات پاراکلینیکی و تشخیصی و اورژانس است.

دیگر خبرها

  • پیشرفت ۶۰ درصدی طرح احداث محل های اسکان پرستاران بیمارستان امام حسین (ع)تربت حیدریه
  • تحقق شعار سال در دومین نمایشگاه حمل‌ونقل دانش‌بنیان اصفهان
  • ۱۷۶ پروژه عمران شهری طی ۲ سال گذشته در استان زنجان اجرا شد
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد/ اجرای20  هزار میلیارد ریال طرح عمرانی در آبادان و خرمشهر 
  • ارتقای شاخص‌های عمران شهری بجنورد نیازمند ۱۶۰ هزار میلیارد تومان اعتبار
  • ◄ احداث و بهره‌ برداری از ۲ جایگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان
  • تعدادی از واحد نهضت ملی مسکن در شهر جدید سهند تحویل می‌شود
  • انعقاد قرارداد ساخت ۳ هزار مسکن در شهر امیرکبیر
  • عملیات اجرایی احداث کمربندی شهر مهاباد آغاز شد
  • قرارداد احداث ۲ ایستگاه شارژ سریع خودروهای برقی در اصفهان با شرکت مپنا امضا شد