Web Analytics Made Easy - Statcounter

 احمد آذریار می‌گوید: در پی دریافت خبرهایی مبنی بر دیده شدن لکه نفتی در آب‌های ساحلی بندر سیراف، با اداره ایمنی و حفاظت دریایی اداره کل بنادر و دریانوردی استان بوشهر تماس گرفته شد و کارشناسان اداره حفاظت محیط زیست به منطقه رفتند و از محل آلودگی بازدید کردند.

او گفت: این لکه نفتی با منشاء نامعلوم و به طول تقریبی ۲ کیلومتر و عرض حدود ۵۰ متر قابل دیدن بود که نمونه‌برداری صورت گرفت و گزارش مربوط به اداره کل حفاظت محیط زیست استان، فرمانداری شهرستان کنگان و بخشداری سیراف فرستاده شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گفته رئیس اداره حفاظت محیط زیست کنگان، هماهنگی‌های لازم با اداره بنادر و دریانوردی استان برای اعزام تیم مقابله با آلودگی‌های دریایی به منظور مهار و پاکسازی مواد نفتی از آب دریا و اراضی محدوده جزر و مدی دریا صورت گرفته است.

باشگاه خبرنگاران جوان بوشهر بوشهر

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: آلودگی نفتی محیط زیست

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۲۱۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیما مرکز بوشهر، عقیل امینی در نشست کمیته فنی آبزی پروری استان بوشهر اظهار داشت: موضوع استفاده از مولدین پژوهشکده میگو در مراکز تکثیر استان، در کمیته فنی اداره کل دامپزشکی بررسی شده و پس از بررسی در صورت موافقت اداره کل دامپزشکی، پایش‌های لازم انجام می‌شود.

وی افزود: در صورت داشتن تاییده‌های لازم از مراجع مذکور و بر اساس پروتکل‌ها و دستورالعمل‌های دامپزشکی در مراکز تکثیر میگوی استان از این مولدین استفاده و وارد فاز تولید شود.

مدیرکل شیلات استان بوشهر گفت: رعایت دستورالعمل‌های فنی و بهداشتی در آماده سازی مزارع پرورش میگو به دقت بررسی و مجوز‌های لازم برای ذخیره سازی صادر شود.

امینی ادامه داد: اتحادیه‌های سایتی نظارت و دقت کامل در خصوص آماده سازی مزارع داشته باشند و در صورت آماده سازی مناسب مزرعه، جهت صدور مجوز ذخیره سازی به اداره کل شیلات دامپزشکی معرفی شوند.

ناپلی یکی از منابع تغذیه لارو ماهی و میگو به شمار می‌رود.

دیگر خبرها

  • ورود  ناپلی به بوشهر ممنوع شد
  • برگزاری تور رسانه ای بازدید از تالاب های اقماری پارک ملی دریاچه ارومیه
  • رفع تصرف اراضی ملی در گشت رودخان
  • آشنایی دانش آموزان مهابادی با آموزه های زیست محیطی
  • از گرانی پاکت کاغذی تا سطل آشغال‌هایی به نام رودخانه
  • دستگیری صیادان غیر مجاز ماهی در باغملک
  • مشاهده پلنگ در حاشیه محدوده آب چمن روستای مشهد/جای نگرانی نیست
  • اجرای طرح پاکسازی کیسه های پلاستیکی حاشیه سایت زباله شهری آواجیق چالدران
  • آغاز طرح جایگزینی کیسه‌های پارچه‌ای در نانوایی‌های بروجرد
  • دستگیری شکارچیان کبک وحشی و تیهو در پلدختر