Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-05-01@23:34:18 GMT

۴۲ هزار گروه جهادی در سراسر کشور شکل گرفته است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۴۲۲۶

۴۲ هزار گروه جهادی در سراسر کشور شکل گرفته است

گروه استان‌ها ـ فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان گفت: ۴۲ هزار گروه جهادی در سراسر کشور برای خدمت به مردم تشکیل شده است. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز، سردار حسن شاهوارپور فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان در سومین اجلاسیه مجمع جهادگران کشور در خرمشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: چهلمین سالگرد آزاد سازی خرمشهر را به مردم شهید پرور استان خوزستان و ملت ایران تبریک و تهنیت عرض می کنم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در ادامه افزود: به همین مناسبت سومین اجلاسیه مجمع جهادگران در سراسر کشور در خرمشهر تشکیل شده و این مجمع در واقع با مدیریت 42 هزار گروه های جهادی در سراسر کشور در همه استانها شکل گرفته را بر عهده دارد. 

 شاهوارپور ادامه داد: به صورت یک حرکت انتخاباتی هیئت رئیسه گروه‌های جهادی انتخاب شد، که در هدایت و برنامه‌ریزی با حضور در مناطق بحرانی توسط این مجمع و مدیریتی که تعیین شده اقدامات این جهادگران را دنبال خواهند کرد.

فرمانده سپاه حضرت ولی‌عصر(عج) استان خوزستان بااشاره به خدمات گروه های جهادی در بحران های کشور بیان داشت: مردم ما استحضار دارند خدمات گروه های جهادی به صورت گسترده در مناطق محروم و بویژه مناطق بحرانی انجام می شود، در گذشته در سیل های استان های خوزستان، لرستان وگلستان و مناطقی که زلزله و بلا های طبیعی رخ می دهد این گروه های جهادی گمنام و با اخلاص حضور پیدا می کنند. 

فتح خرمشهر؛ «معجزه بزرگ»/بازخوانی عملیات آزادسازی خرمشهر به مناسبت چهلمین سالگرد حماسه ماندگارسرلشکر باقری: آزادسازی خرمشهر ‌‌نماد غیرت و حمیّت ملی ماست تا همیشه تاریخ‌/ اقتدار و عزت سرافرازانه ما از شهدای والامقام استامام جمعه قزوین: آزادسازی خرمشهر با محاسبات مادی قابل تحقق نبود

سردار شاهوارپور تصریح کرد: با این مجمع ای که امروز تشکیل شده میثاق نامه ای با شهدای عزیز ما در عملیات آزادسازی بیت المقدس که به شهادت رسیدند، عهد پیمان بسته می شود تا با روحیه جهادی با آن نگاهی که شهدا ما در آزاد سازی خرمشهر انجام دادند، که برای خدمت رسانی و مبارزه با محرومیت بود، این جهادگران هم عزم و اراده محکمی برای این کار بزرگ را دارند دنبال بکنند.

وی در پایان اظهار داشت:در ماه های آینده بهتر از سال های گذشته جهادگران ما خدمات خود را ادامه می دهند، مردم ما می دانند که در قضیه کرونا چقدر گروه های جهادی وظیفه خود، که خدمت به مردم بود را به خوبی انجام دادند.

انتهای پیام /331/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: گروه های جهادی استان خوزستان سراسر کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۲۲۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افت دما در آبادان و خرمشهر

محمد سبزه زاری مدیر سازمان هواشناسی خوزستان گفت: آسمان امروز آبادان و خرمشهر ابری است و دمای هوا در این شهر‌ها روی نقشه هواشناسی ۲۴ درجه را نشان می‌دهد که چهار درجه کمتر از دیروز است.

به گفته مدیر سازمان هواشناسی خوزستان در حال حاضر نم نسبی هوا ۶۴ درصد و دید افقی بیش از ۱۰ کیلومتر است.

او گفت: بیشترین دمای ثبت شده در آبادان و خرمشهر طی ۲۴ ساعت گذشته ۳۷ درجه و کمترین میزان دمای ثبت شده در این مدت زمانی ۲۵ درجه گزارش شده است.

این مسئول گفت: سرعت وزش باد در آبادان و خرمشهر ۹ متر بر ثانیه و ۳۲ کیلومتر بر ساعت است.

باشگاه خبرنگاران جوان آبادان آبادان

دیگر خبرها

  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم 
  • گروه‌های جهادی تحریم‌ها را بی‌اثر کرده‌اند
  • با مشارکت ۱۰هزار گروه جهادی بیش از ۲۰هزار پروژه در مناطق محروم اجرایی خواهد شد
  • ساخت ۱۲ هزار واحد مسکونی در کل کشور در سال گذشته
  • نقش‌آفرینی گروه‌های جهادی در جهش تولید با مشارکت مردم
  • جزئیات آلودگی‌ هوا در شهرهای خوزستان
  • حمل بیش از ۲۸۰ هزار تن گندم از خوزستان به سراسر کشور
  • مقام نخست طرح عهد خدمت از آن گروه‌های جهادی خوزستان
  • سردار زهرایی: بیش از ۲۰ هزار پروژه محرومیت‌زدایی اجرا کرده‌ایم
  • افت دما در آبادان و خرمشهر