Web Analytics Made Easy - Statcounter

علی اصغر کرد می گوید در نمایشگاه حضوری و مجازی استقبال بسیار خوبی از کتاب های انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری) وجود داشت اما در این زمینه مشکلاتی نیز داشتیم.

 

علی اصغر کرد، مدیر اجرایی انتشارات صدرا در گفت و گو با خبرنگار گروه فرهنگ و هنر برنا گفت:

در نمایشگاه حضوری و مجازی استقبال بسیار خوبی از کتاب های انتشارات صدرا (مرکز نشر آثار استاد شهید مطهری) وجود داشت و مخصوصا جوانان و دانشجویان و بانوان از قشرهای مختلف به ما مراجعه داشتند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مدیر اجرایی انتشارات صدرا افزود؛کتاب های جاذبه و دافعه علی علیه السلام، داستان راستان، خانواده و اخلاق جنسی، اقتصاد تطبیقی، هدف زندگی، حاشیه های استاد مطهری بر آثار دکتر شریعتی، انسان کامل و خدمات متقابل اسلام و ایران پرفروش ترین کتاب های ما بودند. 

وی افزود: در مجموع، مردم کتاب های استاد مطهری را کتاب های روز می دانند چون موضوعات آنها مورد نیاز همه زمان هاست و بیان روان و روشن استاد و متون متقن و مستدل این کتابها جاذبه آثار آن متفکر شهید را زیاد کرده و اقبال مردم به آثار ایشان نه تنها کم نشده بلکه رو به افزایش است و نسل جدید نیز طالب این آثار است. 

علی اصغر کرد اما در ادامه گفت:اتفاق بدی که در این نمایشگاه افتاد این بود که موسسه غیر مسئولی دست به کتاب سازی از آثار استاد مطهری زده بود و با تقطیع و مُثله کردن آثار ایشان از هر چند کتاب قسمت هایی را به هم چسبانده و کتاب هایی با نام جعلی به نام استاد منتشر کرده بود و متاسفانه وزارت ارشاد غافلگیر شده و به این موسسه غرفه داده بود. 

البته مسئولان ارشاد قبول داشتند که کار این موسسه نقض حقوق معنوی استاد مطهری و در واقع جرم است ، ضمن اینکه باعث بی نظمی در آثار استاد و سردرگمی مردم می شود که این موضوع در دست پیگیری است.

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: مطهری انتشارات صدرا انتشارات صدرا علی اصغر استاد مطهری آثار استاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۵۷۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود

طی مراسمی با حضور مدیران عامل ۳ شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد. - اخبار اقتصادی -

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، طی مراسمی با حضور مدیران عامل 3 شرکت کشتی‌سازی داخلی تفاهمنامه ایجاد کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی امضا شد.

بر این اساس قرار است با مشارکت کشتی‌سازی صدرا، ایزو ایکو و دریابندر و هولدینگ لجستیک غدیر، کنسرسیوم ساخت کشتی‌های تمام ایرانی ایجاد شود.

مدیر عامل صدرا در حاشیه امضای این تفاهمنامه در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری تسنیم، اظهار کرد: با تشکیل کنسرسیوم زیرساخت‌های کشور در حوزه نرم‌افزار و سخت‌افزار ساخت کشتی به صورت حداکثری مورد استفاده قرار خواهد گرفت. یکی از برکات تشکیل این کنسرسیوم این است که با تجمیع ظرفیت‌ها، نیازمندی‌های کشور را برطرف خواهیم کرد.

علیپور افزود: بر این اساس از بهره‌برداران انتظار داریم از ظرفیت کنسرسیوم مذکور حداکثر استفاده را داشته باشند.

وی در پاسخ به سوال تسنیم مبنی بر اینکه صدرا با کشتیرانی و شرکت ملی نفتکش قراردادی دارد گفت: در حال حاضر با کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران قراردادی برای ساخت 4 کشتی با ظرفیت 3500 و 5000 تن را داریم.

مدیر عامل کشتی‌سازی صدرا ادامه داد: کشتی‌های 5 هزار تنی از نوع شناورهای رورو هستند که تلاش می‌کنیم تا پایان امسال دو فروند را به آنها تحویل بدهیم.

علیپور یادآور شد: شرکت کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران و مدیرعامل آن به ما قول دادند که در صورت تحویل اولین کشتی بلافاصله قرارداد سفارش دو فروند کشتی دیگر را امضا کنیم.

وی در خصوص شرکت ملی نفتکش نیز گفت: تاکنون موفق نشده‌ایم با این شرکت قراردادی امضا کنیم.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • کنسرسیوم ساخت کشتی تمام ایرانی تشکیل می‌شود
  • «اخلاق و درام» راهی بازار نشر شد
  • اندیشه‌های استاد شهید مطهری ماندگار و جاودانه است
  • همایش حکمت مطهر ۱۱ اردیبهشت برگزار می‌شود/رونمایی از ۵ کتاب و برپایی بیش از ۱۲۰ برنامه ملی
  • تکریم چهره ماندگار فلسفه و عرفان در شیراز
  • انتشار کتاب ماهی جان در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با ۶۰ عنوان جدید به نمایشگاه کتاب می‌آید
  • انتشار کتاب «ماهی جان» در قزوین
  • انتشارات شهید کاظمی با دست پر به نمایشگاه می‌­آید
  • برگزاری جشن تولد برای مجموعه کتاب‌های پیامبران اولوالعزم در نمایشگاه کتاب