Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تابناک»
2024-05-06@03:54:04 GMT

تور ارزان استانبول تابستان 1401

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۴۶۷۲

تور ارزان استانبول تابستان 1401

تور ارزان استانبول:  اساتانبول سال‌های زیادی می‌باشد که به عنوان قلب و روح ترکیه شناخته شده است،  یکی از دلایل  آن این است که بزرگترین شهر ترکیه به حساب می آید. به همین منظور سالانه چندین هزار گردشگر به کشور ترکیه و به استانبول زیبا هم برای سیاحت و هم تجارت می آیند به خصوص که اکثر برندهای بزرگ دنیا در استانبول حضور دارند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از طرفی شرایط شغلی و سرمایه گذاری در این شهر بسیار مناسب است.

اگر قصد سفر دارید پیشنهاد میکنیم سری به تورهای ارزان ترکیه نیز بزنید

امروه از تورارزان استانبول از استقبال بسیار زیادی برخوردار می‌باشد و به همین منظور افراد از سراسر نقاط کشور برای دیدن این شهر زیبا  به دفعات در تورهای آن ثبت نام می‌کنند. نحوه خرید این تور به روش‌های مختلف صورت می‌گیرد که هر کدام از این روش‌ها با توجه به موقعیت خود فرد صورت می‌گیرد در نتیجه راه دسترسی را برای همه بسیار آسان نموده است.یکی از این روش‌ها که بسیار شناخته شده می‌باشد  مراجعه حضوری به آژانس های مسافرتی معتبر می‌باشد که به صورت اختصاصی به فروش این نوع تورها می‌پردازند. در نتیجه شما با مراجعه به این مکان‌ها می‌توانید تورلحظه آخری خود را با بهترین قیمت خریداری کنید و همچنین از سایر ویژگی‌های این تور نیز به خوبی با خبر شوید.. نحوه‌ی دیگر خرید تور ارزان استانبول، استفاده از سایت‌های مختلف می‌باشد که از یکی از مجریان تور ارزان استانبول آژانس مسافرتی روشنی گشت می باشد.. همچنین شما می‌توانی به تماسسوالات خود را از پشتیبانان و کارشناسن ما گرفته و راهنمایی‌های کامل رادریافت نمایید این روش مناسب‌ترین روشی  است برای  کسانی که دسترسی به مکان‌های حضوری ندارند و یا نگران ویروس  اپیدمی کرونا هستند

قیمت تور استانبول به چه مواردی بستگی دارد‍‍؟

بسیاری از افرادی که به استانبول سفر می‌کنند قیمت تور ارزان استانبول  برای آن‌ها بسیار مهم می‌باشد و در نتیجه ما در اینجا به این افراد توصیه می‌کنیم که قبل از سفر به مواردی که بر روی قیمت تور استانبول تاثیر می‌گذارند بسیار دقت نمایند.

عوامل مختلفی وجود دارند که بر روی قیمت این تور تاثیر گذار می‌باشد  که از جمله آن می‌توان به مدت زمان ماندن در این مکان اشاره نمود که قطعاهر چقدر شما بخواهید بیشتر در این شهر بمانید باید هزینه بالاتری را پرداخت کنید. به همین منظور حتما هنگام تهیه تور به این نکته توجه کنید.

موارد دیگری که بر روی قیمت این تور تاثیر می‌گذارد شرایط آب و هوایی و فصلی که در آن قرار دارید است.  به همین منظور هر فصل دارای قیمت جداگانه‌ای می‌باشد که قطعا هر فصلی که دارای آب و هوای بهتر و معتدل تری باشد قیمت بیشتری نیز خواهد داشت. سفرافراد به صورت هوایی و زمینی نیز یکی دیگر از عواملی می‌باشد که بر روی قیمت این تور تاثیر گذار بوده زیرا سفرهای هوایی دارای قیمت بالاتری می‌باشند به همین منظور افرادی که قیمت برای آن‌ها بسیار مهم می‌باشد بهتر است سفر زمینی را برای خود انتخاب نمایند. انتخاب نوع هتل و استفاده نمودن از وسایل حمل و نقل عمومی و شخصی نیز مواردی می‌باشند که بر روی قیمت‌های این تور بسیار موثر خواهند بود.

اگر به دنبال دریافت لیست قیمت هستید سری به تورهای ارزان استانبول بزنید

بازارهای معروف استانبول

با توجه به اینکه استانبول قدمت تاریخی بسیار بالایی دارد در نتیجه در امر تجارت و خرید و فروش نیز سابقه طولانی داشته به همین منظور بازارهای معروف استانبول بسیار زیاد هستند و ما در اینجا به چند مورد از آنها اشاره می‌کنیم تا شما وقتی به این کشور سفر کردید بتوانید به راحتی به خرید خود بپردازید.

بازار فاتح در استانبول در قدیمی‌ترین منطقه جهان قرار دارد که به عنوان بزرگترین بازار محلی این شهرشناخته شده می‌باشد. بیشتر افراد برای تهیه نیازهای روزمره خود به این بازار مراجعه می‌کنند و از دست فروش‌های آن خرید می‌کنند زیرا قیمت‌های آن بسیار مناسب‌تر هستند و همچنین شما در این بازار می‌توانید انواع سبزی‌ها، میوه و لوازم‌های خانگی را نیز پیدا کنید.

بازار اولوس از جمله بازارهای دیگر کشور استانبول می‌باشد که شما می‌توانید در این بازار اجناس مارک دار را با قیمت بسیار ارزان‌تر خریداری نمایید. شما با مراجعه به این بازار می‌توانید انواع کت تک چرم، لوازم آرایشی، انواع لباس و ژاکت و خیلی از موارد دیگر را با بهترین برندها در سفر با تور ارزان استانبول به راحتی خریداری کنید.

بهترین هتل‌های استانبول

شاید وقتی صحبت از هتل‌های معروف استانبول می‌شود در ذهن هر فرد هتل‌های لوکس و مجلل پدیدار می‌شود به همین منظور ما در اینجا شما را با هتل‌های معروف استانبول و همچنین و خصوصیات آن آشنا می‌نماییم.

هتل رافلز

یکی از هتل‌های معروف استانبول هتل رافلز بوده که یک هتل پنج ستاره می‌باشد و این هتل به خاطر سطح بالا و امکانات خوب و همچنین ارائه خدمات بسیار مناسب بسیار شناخته شده می‌باشد که دارای معیارهای بسیار سختگیرانه نیز می‌باشد.

هتل رافلز در ۸ کیلومتری میدان استانبول قرار دارد و در مسیر بسیار پر تردد قرار گرفته که با این وجود شما به راحتی و بدون هیچ مشکلی می‌توانید از وسایل نقلیه عمومی برای گردش استفاده کنید. با توجه به اینکه این هتل دارای ارتفاع بسیار زیادی می‌باشد، شما می‌توانید از روی تراس کل شهر را به خوبی مشاهده کنید و از چشم اندازهای زیبای آن لذت ببرید. این هتل دارای اتاق‌های بسیار زیادی می‌باشد که همگی آن‌ها دارای آشپزخانه و حمام و همچنین سیستم‌های تهویه هستند. همچنین این هتل دارای گاوصندوق، یخچال، قهوه ساز و خیلی از امکانات دیگر می‎باشد.

علاوه بر این امکانات، امکانات عمومی نیز در اختیار مهمان‌ها قرار می‌گیرد که از جمله آن‌ها می‌توان به ورزش و سرگرمی و همچنین استخرهای روباز و سرپوشیده اشاره نمود.

هتل ماریوت

از دیگر هتل‌های معروف این شهر در هنگام  سفر با تورارزان استانبول می‌توان به هتل ماریوت اشاره نمود که به عنوان هتل‌های ۵ ستاره شناخته شده و این هتل اوج مهمان نوازی را به خود اختصاص داده است. این هتل نیز دارای امکاناتی مانند تخت خواب، مبل، اتو، تلفن و خیلی از موارد دیگر می‌باشد و دیوارهای آن نیز کاملاً شیشه بوده تا مهمان‌ها بتوانند به خوبی از منظره اطراف آن لذت ببرند.

هتل‌های استانبول بسیار زیاد می‌باشند در نتیجه اگر شما به این کشور سفر کردید نگرانی در زمینه اقامت نداشته باشید زیرا شما به راحتی می‌توانید بهترین هتل‌های استانبول را پیدا کنید که هر کدام خدمات بسیار خوبی را به مشتریان خود ارائه می‌دهند و همچنین بسیار به روز و مدرن هستند.

هتل دیوان یکی دیگر از بهترین هتل‌های این کشور می‌باشد که در مرکز آن قرار دارد و در نزدیک میدان بوده و دیوارهای هتل بسیار مجللی دارد که نما و جلوه خاصی را دارا است. در داخل این هتل معماری‌های مدرن به کار برده شده است که وقتی شما وارد آن می‌شوید شاهد معماری زیبای آن خواهید بود که دکوراسیون آن تلفیقی از معماری مدرن و عناصر فرهنگی و سنتی ترکیه می‌باشد که در کنار هم یک فضای بسیار زیبایی را به وجود آورده 

در این هتل رستوران خاصی وجود دارد که غذاهای ترکی و بین المللی در آن سرو می‌شود و همچنین شما می‌توانید غذاهای ژاپنی را نیز در آنجا امتحان نمایید. با توجه به اینکه این کشور به پختن انواع شیرینی و دسرها معروف می‌باشد شما در این هتل نیز می‌توانید انواع مختلفی از شیرینی را  پیدا کنید.

هتل لوکس شانگری از دیگر هتل‌های معروف این کشور می‌باشد که به عنوان یک هتل لوکس شناخته شده است. این هتل دارای تعداد سالن‌های بزرگ و مجلل به صورت رسمی و غیررسمی بوده در نتیجه در آنجا همایش و یا جشن‌های بسیار زیادی برگزار می‌شود.

استانبول دارای مکان های بسیار زیبا، صاحب موزه های تاریخی و قصرهایی مجلل به همچنین مراکز و بازارهای خرید بسیار زیبای است که هر ساله مقصد گردش بسیاری از مردمان جهان است زیرا این شهر زیبا تلفیقی از سنت و مدرنیته می باشد. اگر قصد سفر با تور ارزان استانبول را دارید با آژانس مسافرتی روشنی گشت مجری تورهای ترکیه تماس بگیرید. اگر از علاقه مندان سفر به ترکیه هستید حتما سری به تورهای لحظه آخری آنتالیا نیز بزنید.

 

انتهای رپرتاژ آگهی/

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر سفر قیمت تور استانبول تور استانبول رپرتاژ آگهی یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر تور ارزان استانبول معروف استانبول بر روی قیمت هتل دارای هتل های معروف همین منظور بسیار زیادی شناخته شده روش ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۶۷۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است

دریافت 3 MB

به گزارش همشهری آنلاین پلیس استانبول گفته با تمام توان دنبال سارقی هست که با خشونت کیف یک خانم را به سرقت برد.

کد خبر 849223 برچسب‌ها ترکیه خبر مهم سارق - سرقت

دیگر خبرها

  • دانشمندان به کمک نمک، سوپر باتری ارزان قیمت ساختند
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شوند؟
  • خانه‌دار شدن کارگران واجد شرایط استان یزد با تسهیلات ارزان قیمت
  • قیمت سکه و طلا امروز ۱۶ اردیبهشت؛ سکه ۴۰۰ هزار تومان ارزان شد
  • کیف قاپی خشن در استانبول + فیلم | مقاومت زن را در برابر مشت‌های سنگین سارق ببینید | پلیس با تمام توان دنبال دستگیری سارق است
  • پیروزی آدانا دمیراسپور با محمدی در استانبول
  • میوه‌های نوبرانه ارزان می‌شود
  • جدیدترین قیمت انواع شاهین +جدول قیمتی
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند
  • این مناطق تهران خانه‌های ارزان‌قیمت دارند + جدول