Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-04-30@08:17:56 GMT

مقابله با جریان تحریف از وظایف روابط عمومی‌ها است

تاریخ انتشار: ۳ خرداد ۱۴۰۱ | کد خبر: ۳۵۰۷۴۸۸۵

مقابله با جریان تحریف از وظایف روابط عمومی‌ها است

به گزارش خبرگزاری مهر، محمد اسلامی رئیس سازمان انرژی اتمی در مراسم نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی ضمن عرض تبریک و گرامیداشت هفته روابط عمومی با بیان اینکه کار روابط عمومی بسیار مهم و تأثیرگذار است، گفت: فعالیت‌های روابط عمومی باید کاملاً حرفه‌ای و مبتنی بر صداقت و واقعیت باشد. امروز شما عزیزان این جمع، وظیفه بسیار مهمی در روشنگری و بیان حقایق صنعت هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران بر دوش دارید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

انشاءالله با تلاش خستگی‌ناپذیر در مسیر اهداف کلان ارتباطی و رسانه‌ای سازمان گام بردارید.

وی خطاب به معاونین سازمان، مدیران و مسئولان روابط عمومی صنعت هسته‌ای،افزود: موضوع مهمی که باید در این رویداد مطرح شود توجه ماهوی به فعالیت‌های روابط عمومی در سازمان انرژی اتمی است که کار شما مسئولین روابط عمومی در صنعت هسته‌ای در این روزها با جهاد کبیر گره‌ خورده است.

رئیس سازمان انرژی اتمی در ادامه با اشاره به آیه‌های قرانی «یا اَیُّهَا النَّبِیُّ اتَّقِ اللّهَ وَ لا تُطِعِ الکافِرینَ وَ المُنافِقین"‌ و "فَلا تُطِعِ الکافِرینَ وَجاهِدهُم بِهِ جِهادًا کَبیرًا»،اظهار کرد: نگاه انقلاب اسلامی و ولی امر مسلمین، حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به جهاد کبیر ریشه قرانی دارد؛ جهاد کبیر در روابط عمومی می‌تواند با روشنگری و تنویر افکار آغاز ‌شود و در امتداد این موضوع جهاد تبیین را هم داریم که بیان حق و مختصات اصلی دستاوردهای انقلاب در مقابل جریان تحریف است. این بیان حق تکلیف همگانی است؛ ما باید محتوای لازم را با ویژگی‌هایی مهم و مبتنی بر واقعیت ارائه کنیم که کار روابط عمومی در این مسیر بسیار حائز اهمیت است.

اسلامی با بیان اینکه مقابله با جریان تحریف از وظایف روابط عمومی‌ها است، خاطرنشان کرد: ما باید اهداف، برنامه‌ها و اقدامات انجام‌شده را به‌صورت شفاف ارائه کرده و وظیفه اصلی شما عزیزان، مقابله با تحریف افتخارات انقلاب اسلامی از سوی دشمنان است.

وی تاکید کرد: روابط عمومی پردازشگری اهداف، برنامه‌ها، عملکرد، دستاوردها و هویت سازمان را بر عهده دارد تا بتواند تنویر افکار عمومی را به‌درستی انجام دهد و همچنین حرف عموم مردم را به گوش مسئولان سازمان برساند.

رئیس سازمان انرژی اتمی گفت : در این بازه زمانی هوشمندی و درک روابط عمومی بسیار مهم می‌باشد و کار روابط عمومی بسیار حساس و تأثیرگذار است. باید با نگاه جهادی با جریان مخرب که ذهن مردم ایران را هدف قرار داده است مقابله کنید و پاسخگوی آحاد مردم باشید.

گفتی است، مراسم نکوداشت روز جهانی ارتباطات و روابط عمومی با حضور محمد اسلامی، معاون رئیس‌جمهور و رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، تنی چند از معاونین سازمان، خسرو رفیعی، پیشکسوت و رئیس انجمن روابط عمومی ایران، اکبر نصرالهی، استاد علوم ارتباطات دانشگاه، سید قاسم بی‌نیاز، مدیرکل دیپلماسی عمومی و اطلاع‌رسانی و جمعی از مسئولان روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای کشور دیروز (دوشنبه) 2 خردادماه در سالن شهید شهریاری این سازمان برگزار شد.

در این مراسم از مدیران ارشد ارتباط‌گر و مسئولان و متخصصان روابط عمومی‌های صنعت هسته‌ای تقدیر شد.

کد خبر 5497987 محمد مهاجرانی

منبع: مهر

کلیدواژه: سازمان انرژی اتمی صنعت هسته ای سازمان انرژی اتمی ایران محمد اسلامی تحریف مجلس شورای اسلامی جمهوری اسلامی ایران ایران سیدابراهیم رئیسی تهران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی حجت الاسلام سید ابراهیم رئیسی عمان آزادسازی خرمشهر دولت سیزدهم رئیسی انقلاب اسلامی ایران هیئت دولت رئیس سازمان انرژی اتمی روابط عمومی ها صنعت هسته ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۸۸۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری علم و فناوری آنا، متن این حکم به شرح زیر است:

جناب آقای مجید احمدی

با سلام 

خدمتگزاری در نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران فرصتی مغتنم و نعمتی بزرگ است که خداوند متعال به بندگان خویش اعطاء فرموده و شکر نعمت است که از این فرصت گرانقدر در جهت خدمت به مردم شریف میهن اسلامی نهایت استفاده بعمل آید. در این راستا و با توجه به تعهد، تخصص و سوابق علمی و اجرائی ارزنده جنابعالی، بموجب این ابلاغ به عنوان "سرپرست مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی" منصوب می شوید تا با رعایت مقررات قانونی و شرعی انجام وظیفه نمائید. 

امید است با اتکال به خداوند متعال، حمایت و پشتیبانی دولت مردمی، فسادستیز و عدالت محور و با استفاده از نیروهای متخصص، متعهد و انقلابی در انجام این رسالت خطیر موفق و موید باشید. 

بهرام عین اللهی

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • روابط عمومی در اقناع افکار عمومی نقش کلیدی دارد
  • فرآورده‌های گیاهی غیر مجاز اعلام شد
  • این فرآورده‌های گیاهی غیرمجاز هستند
  • برکناری پاک آیین/احمدی سرپرست روابط عمومی وزارت بهداشت شد
  • برخورد با یک راننده تاکسی به دلیل حمل عجیب بار + عکس
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • اعلام اسامی تعدادی از فرآورده‌های سلامت فاقد مجوز
  • اعلام اسامی چند فرآورده سلامت فاقد مجوز از سوی سازمان غذا و دارو
  • اعلام اسامی فرآورده‌های سلامت غیر مجاز
  • سازمان غذا و دارو اعلام کرد؛ اسامی فرآورده‌های سلامت بدون مجوز