Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام رضا نوری روز سه شنبه در صبحگاه مشترک نیروهای مسلح خراسان شمالی به مناسبت سوم خردادماه سالروز فتح خرمشهر در بجنورد اظهار داشت: عملیات پیروزمندانه بیت‌المقدس که منجر به آزادسازی خرمشهر از تصرف دشمن شد، نقطه عطفی در تاریخ انقلاب است.

وی با بیان اینکه عملیات آزادسازی خرمشهر با روحیه وحدت و ایمان به خدا انجام شد، تصریح کرد: ملتی که با این رویه در مسیر الهی حرکت کند، خداوند هم این مردم را در تمامی صحنه ها حفاظت و کمک می کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

امام جمعه بجنورد افزود: توکل و امید به خدا در فتح خرمشهر به خوبی در بین رزمندگان مشهود بود و مسوولان با آحاد مختلف مردم و نیروهای انتطامی و امنیتی در کنار همدیگر قرار گرفتند و توجهی به قدرت های دیگر نداشتند و وحشت به دل راه ندادند.

وی عنوان کرد: رزمندگان در عملیات بیت المقدس با قلب های مخلص به صحنه آمدند تا نظام را پاسداری و از خاک، دین و ناموس نظام دفاع کردند و خداوند نیز پیروزی را نصیب کرد.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی گفت: بر اساس قواعد ظاهری نباید در عملیات بیت المقدس پیروز می شدیم و راه های سیم خاردار، میدان های مین، خاکریز و خندق های پر از آب به همراه تجهیزات نظامی غربی ها، فتح خرمشهر را امری محال کرده بود که این معجزه رخ داد.

وی ادامه داد: زمانی که برای یاری دین خدا پا در میدان گذاشته و در راه اسلام تلاش شود، نیمه خالی و ضعف توسط خداوند پُر می شود که عملیات پیروزمندانه بیت المقدس گواه این مطلب است.

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی یادآور شد: معجزه آزادی خرمشهر کار مردم را سنگین می کند و باید در تمامی میادین حضوری فعال داشته باشیم.

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) در خراسان شمالی در ادامه این صبحگاه افزود: نیروهای خدوم، خدمتگذار و دلسوز انقلاب همواره در صحنه حضور دارند و همه خرمشهرها را آزاد خواهند کرد.

سردار اسماعیل فرجی افزود: امروز دشمنان به دنبال از بین بردن هویت نسل جوانان هستند و در مسیر انقلاب اسلامی سنگلاخ ایجاد کرده اند، ولی کشتی انقلاب با اتکا به خداوند و اطاعت از رهبری مسیر پیروزی را طی خواهد کرد.

وی تصریح کرد: ملت جمهوری اسلامی با تدابیر حکیمانه مقام معظم رهبری، حضور مردم و تولید قدرت توسط نیروهای مسلح همواره بر دشمنان غلبه کرده و پیروزمندانه راه شهدا را ادامه خواهد داد.

عملیات بیت‌المقدس یا 'الی بیت المقدس' ساعت ۳۰ دقیقه بامداد دهم اردیبهشت ۱۳۶۱ در محور اهواز، خرمشهر و دشت آزادگان و با هدف آزادسازی خرمشهر آغاز و سه هفته به طول انجامید و طی آن شهر خرمشهر از متجاوزان بعثی عراق پس گرفته شد.

این روز در تقویم ایران به عنوان روز ایثار، مقاومت و پیروزی ثبت شده است.

برچسب‌ها امام جمعه بجنورد سالروز فتح خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبحگاه مشترک

منبع: ایرنا

کلیدواژه: امام جمعه بجنورد سالروز فتح خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی امام جمعه بجنورد سالروز فتح خرمشهر سپاه پاسداران انقلاب اسلامی صبحگاه مشترک آزادسازی خرمشهر خراسان شمالی فتح خرمشهر بیت المقدس

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۹۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت

مهدی رشیدی در گفت‌وگو با مهر اعلام کرد: با پیگیری‌های انجام شده و در دیدار با رییس امور طرح‌های کلان سازمان برنامه و بودجه که مدیریت اعتبارات سفر رییس جمهور به استان‌ها را بر عهده دارد، ۷۰۰ میلیارد تومان از اعتبارات سفر رئیس جمهور به خراسان شمالی تخصیص یافت.

وی در ادامه افزود: از این میزان، ۴۵۰ میلیارد تومان اعتبارات سفر است که به صورت نقدی به خراسان شمالی تخصیص داده شد و ۲۵۰ میلیار تومان نیز از اعتبارات استانی تملک دارایی‌های سرمایه‌ای است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: ۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات تخصیصی، ویژه تکمیل طرح محور بجنورد به جنگل گلستان است.

رشیدی بیان کرد: علاوه بر اعتباری که برای محور بجنورد گلستان منظور شده است، برای محور بجنورد_سنخواست، محور جاجرم میامی، محور بجنورد اسفراین، سد گلمندره، تاسیسات فاضلاب بجنورد و دانشگاه علوم پزشکی (دانشکده داروسازی) از این اعتبارات بهره‌مند خواهند شد.

کد خبر 6092543

دیگر خبرها

  • ناخدا صمدی: امام خمینی(س) اردیبهشت 58 فرمودند «ارتش باید بماند»/ پیش از آن پرسنل ارتش در پادگان‌ها امیدی به فردای خود نداشتند/ ابراهیم متقی: خلیج فارس یکی از حوزه‌های اصلی تهدید بوده، هست و خواهد بود
  • ۷۰۰ میلیارد تومان به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • ۷۰۰ میلیارد به خراسان شمالی تخصیص یافت
  • دهم اردیبهشت، سالروز آغاز عملیات غرورآفرین بیت‌المقدس
  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • جایابی بیمارستان مادر و کودک خراسان شمالی اشتباه است
  • چالشی به نام بلاتکلیفی جاده سلامت در بجنورد
  • تجلیل از برگزیدگان عقیدتی در سپاه بیت المقدس کردستان
  • تقویت انسجام ملی در سایه انجام عملیات وعده صادق