Web Analytics Made Easy - Statcounter

عکس آرشیوی است.

به گزارش «تابناک»، دکتر عباس شاهسونی در گفت‌وگو با ایسنا، با اشاره به آلودگی هوای امروز پایتخت، گفت: درحال حاضر شاخص کیفیت هوای پایتخت در محدوده بسیار ناسالم است و با توجه به اینکه پیش‌بینی می‌شود این شرایط در بعد از ظهر تشدید شده و به محدوده خطرناک وارد شویم و درعین حال شهرستان‌های استان تهران هم عمدتا در مناطق غربی شامل اسلامشهر، باقرشهر و.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

.. در وضعیت خطرناک هستند و بر همین اساس هم سلامت افراد در این مناطق در خطر است، وزارت بهداشت پیشنهاد می‌کند امروز (سه‌شنبه ۳ خرداد) ساعت کار ادارات تقلیل یافته و زودتر تعطیل شوند تا در بدو ورود به شرایط خطرناک مواجهه مردم و کارکنان با این شرایط کاهش یابد.

وی افزود: در این شرایط توصیه ما این است که گروه‌های حساس مانند بیماران قلبی و عروقی، بیماران تنفسی، زنان باردار، سالمندان و کودکان در فضای شهر تردد نداشته و سایر افراد هم در صورت لزوم به تردد، از ماسک استفاده کنند و ساعت حضور خود در فضای آزاد را کاهش دهند.

شاهسونی تاکید کرد: تاکید دیگر ما عدم انجام فعالیت‌های ورزشی در فضای باز است. مردم در خانه بمانند و درب‌ها و پنجره‌ها را ببندند تا مواجهه با آلودگی کاهش یابد. در صورتی که علائمی مانند تنگی نفس و خس‌خس سینه مشاهده کردند به مراکز درمانی مراجعه کنند.

منبع: تابناک

کلیدواژه: یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر هوای تهران آلودگی هوا وزارت بهداشت تعطیلی ادارات یارانه ارز 4200 تومانی فتح خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tabnak.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تابناک» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۹۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از رویترز، وزارت دفاع تایوان مدعی شد که پس از خروج آنتونی بلینکن، وزیر خارجه آمریکا از چین و بازگشت به واشنگتن، پکن تحرکات نظامی خود را حوالی جزیره تایوان از سر گرفته است.

وزارت دفاع تایوان مدعی شد که چین امروز با ۲۲ هواپیمای نظامی از جمله جنگنده‌های سوخو-۳۰ حوالی تنگه تایوان تردد داشته و ۱۲ فروند از این جنگنده‌ها نیز از «خط میانه» عبور کرده‌اند.

این خط فرضی زمانی مرز غیررسمی بین چین و تایوان محسوب می‌شد که هیچکدام از طرفین حق عبور از آن را نداشتند اما نیروی هوایی چین با اشاره به اقدامات تحریک‌آمیز جدایی‌طلبان تایوان، تردد نظامی از این منطقه را تشدید کرده است. چین تاکید کرده است که این خط فرضی را به رسمیت نمی‌شناسد.

آمریکا به‌رغم اینکه با جزیره تایوان روابط دیپلماتیک رسمی ندارد اما بزرگ‌ترین و مهم‌ترین حامی بین‌المللی این جزیره محسوب می‌شود. بلینکن در سفر به چین بدون اشاره به تبادل تسلیحاتی بین واشنگتن و تایوان، مدعی شد که حفظ صلح و ثبات در سراسر تنگه تایوان، «اهمیت حیاتی» دارد!

چین جزیره تایوان را بخشی از قلمرو خود می‌داند و هرگونه روابط سیاسی سطح بالای سایر کشورها با این جزیره خودمختار به ویژه فروش سلاح از واشنگتن به آن را نقض اصل «چین واحد» تلقی می‌کند. «لای چینگ‌ته» رییس تازه‌منتخب جزیره تایوان، ۲۰ ماه مه در انتخابات پیروز شد. پکن این فرد را عنصری جدایی‌طلب و خطرناک توصیف کرده است.

کد خبر 6089788

دیگر خبرها

  • آموزش‌های فنی و حرفه‌ای مقدمه‌ای برای ایجاد اشتغال جوانان است
  • انتقاد از اطلاع رسانی تعطیلی مدارس وادارات خوزستان/همه سرکار بودند
  • آیا خوردن جوش شیرین خطرناک است؟
  • طرح عجیب و خطرناک شهرداری تهران +فیلم
  • رانندگی بعد از قلیان اکسیژن ممنوع!/ بیش از ۱۵ سال روی قلیان اکسیژن مطالعه شده است
  • خوب و بد قلیان‌ اکسیژن
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • اجرای طرح برخورد با فروش سلاح و مهمات در فضای مجازی
  • تایوان: چین بعد از بازگشت بلینکن تحرکات نظامی خود را از سر گرفت
  • کارمندان ادارات کل اجرایی وزارت کار اجازه دریافت حق مشاوره ندارند