Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش ایرنا، سرهنگ پاسدار غلامرضا درویش روز سه‌شنبه در مراسم صبحگاه مشترک نیروهای نظامی و انتظامی شهرستان پیشوا که به مناسبت سالروز آزادی خرمشهر برگزار شد، اظهار داشت: آزادسازی خرمشهر، مهمترین و تأثیرگذارترین عملیات در طول دوران هشت سال دفاع مقدس بود که در آن اوج مقاومت و ایثار مردم در دفاع از کیان ایران اسلامی به نمایش گذاشته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


وی اظهار داشت: آزادی خرمشهر یادآور حماسه‌ای باشکوه از تجلی قدرت و ایمان و اراده یک ملت در برابر تمام قدرت‌های جهان  است و رزمندگان اسلام با برخورداری از الطاف خداوند متعال موفق شدند که به پیروزی قاطعی دست یابند که حتی تحلیلگران نظامی جهان از آن متحیر ماندند.
این مسئول خاطرنشان کرد: آزادسازی خرمشهر نتیجه ولایت پذیری مطلق، ایثار، اخلاص و شهادت طلبی سربازان اسلام بود، رزمندگانی که با توکل به خداوند متعال در دو جبهه مقابله با شیطان درون و شیطان بیرون به پیروزی دست پیدا کرده و با نبرد دلیرانه خود، تمام معادلات جهان را بر هم زنند.
درویش با تأکید بر لزوم زنده نگاه داشتن ارزش‌های عملیات آزادسازی خرمشهر اظهار داشت: امروز زنده نگاه داشتن ارزش‌هایی که به آزادی خرمشهر منجر گردید، باعث می‌شود تا در مواجهه با خرمشهرهای پیش رو نیز با پیروزی همراه شویم و این همان نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب بارها بر زنده نگاه داشتن ارزش‌های حاکم بر دفاع مقدس و عملیات آزادسازی خرمشهر تأکید داشته اند.
وی ادامه داد: امروز ایران اسلامی در مواجهه با دشمنان قسم خورده نظام در عرصه های فرهنگی، اجتماعی، اقتصادی، علمی، رسانه ای و سایر عرصه‌ها در مقابله با استکبار جهانی قرار دارد که پیروزی در این جبهه‌ها به ورود جدی به عرصه جهاد تبیین مد نظر رهبر معظم انقلاب و بیان دستاوردهای نظام نیاز دارد.
در پایان این مراسم، از خانواده معظم شهدا و جانبازان عملیات آزادسازی خرمشهر شهرستان پیشوا قدردانی شد.
پیشوا با بیش از ۸۰ هزار نفر جمعیت در ۴۵ کیلومتری جنوب‌شرق تهران واقع شده است.
در سوم خرداد سال ۱۳۶۱ خرمشهر قهرمان از دست نیروهای رژیم بعث آزاد و در تقویم جمهوری اسلامی ایران، به عنوان روز مقاومت، ایثار و پیروزی نامگذاری شد.

برچسب‌ها خرمشهر آزادسازی خرمشهر پیشوا

منبع: ایرنا

کلیدواژه: خرمشهر آزادسازی خرمشهر پیشوا خرمشهر آزادسازی خرمشهر پیشوا آزادسازی خرمشهر آزادی خرمشهر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۴۹۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین

به گزارش سرویس بین الملل خبرگزاری صدا و سیما به نقل از وبگاه شبکه خبری قدس، گروه‌های فلسطینی حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین پس از دیدار رهبرانشان بیانیه مشترکی صادر و در آن مقاومت اسطوره‌ای و اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را ستودند.
در این بیانیه آمده است: ما مقاومت اسطوره‌ای، اراده پولادین و عزم قاطع ملت فلسطین را که به جهان ثابت کرد هرگز مقهور نمی‌شود، می‌ستاییم.
ما در نشست مشترک تلاش‌های صورت گرفته برای توقف تجاوز ارتش صهیونیستی به غزه و تحقق خروج فوری، کامل و جامع نظامیان صهیونیست از غزه و همچنین آزادی اسرا و راه‌های تضمینی کاهش درد و رنج ملت فلسطین را بررسی کردیم.
ما بر ضرورت توسعه و گسترش همکاری ملی و میدانی برای ناکام گذاشتن توطئه‌های رژیم اشغالگر و تحقق اهداف مردم فلسطین و امید آن به آزادی، استقلال و بازگشت (آوارگان) تاکید کردیم.
ما بر ضرورت رایزنی ملی در مسیر تقویت وحدت مردم فلسطین و استفاده از این مقاومت اسطوره‌ای با هدف انعکاس مثبت آن بر شاکله موسسه ملی فلسطین تاکید کردیم.
ما به مردم فلسطین در غزه، در قدس و در کرانه باختری رود اردن و در داخل اراضی اشغالی و همچنین فلسطینیان در سراسر جهان درود می‌فرستیم.
ما اوضاع اسرای فلسطینی در زندان‌های رژیم صهیونیستی را بررسی کردیم و بر تحقق مطالبات مردمی از جمله دستیابی به توافق جدی و شرافتمندانه تبادل اسرا تاکید داریم.
ما نقش مردم و امت عربی را در حمایت از مبارزه ملت فلسطین ونقش حمایتی ازادگان جهان در شهر‌ها و پایتخت‌ها و دانشگاه‌ها که در دفاع از مردم و آرمان فلسطین و دفاع از انسانیت در برابر نسل کشی‌های مجموع استکبار جهانی از هیچ تلاشی دریغ نورزیدند ارج می‌نهیم.
ما به وجود جبهه‌های حامی مقاومت در لبنان و یمن و سوریه و عراق و ایران و تلاش آن‌ها برای توقف تجاوز نظامی به ملت فلسطین افتخار می‌کنیم و به آن‌ها سلام و درود می‌فرستیم. ما همچنین بر ادامه و گسترش رایزنی‌ها با سایر گروه‌های فلسطینی در داخل و خارج به توافق رسیدیم.

 

دیگر خبرها

  • از عملیات بیت المقدس تا فتح خرمشهر
  • برگزاری نشست رویداد خلیج فارس در خرمشهر
  • علل موفقیت در فتح خرمشهر از زبان سرهنگ عراقی + ویدیو
  • مقابله با تغییر کاربری غیرمجاز به وسعت ۳۰۰ هکتار در چهارباغ
  • عملیات بیت المقدس نقطه عطف دفاع مقدس است
  • ماسک آزادی و حقوق بشر دولت‌های خارجی برای مردم جهان کنار رفته است
  • بیانیه حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • بیانیه مشترک حماس، جهاد اسلامی و جبهه مردمی برای آزادی فلسطین
  • اراده ملت ایران بود که عملیات «وعده صادق» را رقم زد
  • رادان : اقدام ما در مقابله با بی حجابی کاملاً قانونی است