Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار فارس، پرویز سروری رئیس شورای عالی استان‌ها در نشست رئیس قوه قضائیه با اعضای شورای اسلامی شهر تهران، شهردار پایتخت و مدیران شهری  با اشاره به ظرفیت عظیم مجموعه ۱۲۶ هزار نفری شوراهای اسلامی شهر و روستا در کشور، اظهار کرد: همه دستگاه‌ها می‌توانند از این ظرفیت عظیم به شکل مفیدی استفاده کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی رویکرد کنونی قوه قضاییه را رویکردی امیدوارکننده دانست و گفت: امروز مردم به صورت توأمان هم احساس می‌کنند که قوه قضاییه خانه امنی برای رسیدگی به مطالبات آنهاست و هم مشاهده می‌کنند که عدلیه نسبت به عملکرد خود پاسخگوست.

رئیس شورای عالی استان‌ها، اقدامات صورت‌گرفته در حوزه گمرک و سازمان اموال تملیکی و همچنین مبارزه با زمین‌خواران و کوه‌خواران را از جمله اقدامات امیدبخش دستگاه قضایی طی ماه‌های گذشته دانست.

سروری در ادامه، خواستار ورود جدی و قاطعانه دستگاه قضایی به مسائل و مشکلات مربوط به اسناد قولنامه‌ای شد.

وی همچنین خواستار تشکیل کارگروه‌های ویژه استانی متشکل از اعضای شوراهای اسلامی شهر و روستا و مسئولان قضایی جهت حل و فصل مسائل و مشکلات پیش از کشانده شدن آنها به مراجع و محاکم قضایی شد.

انتهای پیام/

منبع: فارس

کلیدواژه: رئیس شورای عالی استان ها پرویز سروری اسناد قولنامه ای

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۱۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد

نمایندگان مجلس شورای اسلامی با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است، مخالفت کردند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی امروز _دوشنبه دهم اردیبهشت _ با کلیات جدول هفتم بودجه که مربوط به حقوق و مزایا است مخالفت کردند.

در حال تکمیل است…

کد خبر 749017

دیگر خبرها

  • اقراریان، عضو شورای شهر تهران: خروج 7 عضو شورا از صحن به معنای قهر کردن نبود/ تعدادی از اعضای شورا معتقد بودند که مذاکرات درباره مسائل مربوط به قرارداد چین که باید همه ابهامات مربوط به آن شفاف شود، بهتر است در جلسه جداگانه‌ای ادامه پیدا کند
  • صدور حکم انسداد کد ملی افراد در موارد خاص می‌تواند صورت گیرد
  • بودجه مربوط به زنان و خانواده کافی نیست
  • جدول هفتم بودجه ۱۴۰۳ مربوط به حقوق و مزایا رد شد
  • دستگاه قضایی پیگیر حقوق مالباختگان شرکت‌های خودرویی در قزوین
  • ریسک ورود به پرونده شرکت های خودرویی را پذیرفتیم
  • واحدهای آلاینده سمنان زیر ذره‌بین دستگاه قضا
  • وصول عوارض و معوقات آلایندگی محیط زیستی در استان سمنان پیگیری شود
  • وصول عوارض آلایندگی محیط‌زیست در استان سمنان پیگیری شود
  • تجلیل از شورا‌های برتر شهر و روستا در قم