Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس سازمان امور دانشجویان از بررسی ویژه علت مسمومیت غذایی که در دو روز اخیر برای دانشجویان دانشگاه خوابگاه ایجاد شده خبر داد.

به گزارش خبرنگار دانشگاه خبرگزاری دانشجو، داداش پور، رئیس سازمان امور دانشجویان در حاشیه نشست اولین جشنواره ملی سلامت دانشجویان که امروز در این سازمان برگزار شد، در جمع خبرنگاران در خصوص علت مسمومیت غذایی خوابگاه دانشجویی که در دو روز اخیر در دانشگاه فرهنگیان و دانشگاه امام صادق رخ داده گفت: روز گذشته که مسمومیت غذایی برای دانشگاه فرهنگیان ایجاد شد موضوع را پیگیری کردیم که اورژانس علت را بیماری گوارشی اعلام کرده است؛ اما امروز هم این اتفاق در خوابگاه دانشگاه امام صادق رخ داده و به همین دلیل نشست بررسی این موضوع برگزار خواهد شد تا علت مسمومیت دانشجویان مشخص شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 

وی در پاسخ به اینکه ایا مواد غذایی علت مسمومیت دانشجویان بوده گفت: هنوز این موضوع مشخص نشده مواد غذایی نیز به طور متمرکز در دانشگاه ها توزیع نمی شود و هر دانشگاه متولی تامین غذای دانشجویی خود است.

 

داداش پور خاطر نشان کرد: فقط در دانشگاه علمی کاربردی و دانشگاه هایی که واحدهای دانشگاهی دارند غذاها را به طور متمرکز توزیع می کنند که البته بیشتر این دانشگاه ها مواد اولیه غذایی به واحدها ارسال می کنند.

 

وی در مورد دستور رسیدگی و درمان این دانشجویان گفت: روز گذشته پس از مسمومیت دانشجویان دانشگاه رئیس دانشگاه فرهنگیان شخصا حضور پیدا کرد و دو بیمارستان در درمان این دانشجویان فعال بودند امروز نیز سه بیمارستان دانشجویان امام صادق را پذیرش کردند که بلافاصله به درمان آنها رسیدگی شد.

 

 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: داداش پور مسمومیت غذایی خوابگاه مسمومیت دانشجویان علت مسمومیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۱۴۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا

دریافت 34 MB کد خبر 6090028

دیگر خبرها

  • حمایت دانشجویان دانشگاه تهران از خیزش دانشجویی ضدصهیونیستی آمریکا
  • بازداشت ها در جنبش دانشجویی حامی فلسطین در آمریکا به روایت آمار
  • تضمین امنیت سرمایه گذاری و غذایی از اثرات بارز رفع تداخلات است
  • محکومیت سرکوب اعتراضات دانشجویی در آمریکا از سوی نمایندگی ایران در سازمان ملل
  • دیدنی های امروز؛ توفان اعتراضات دانشجویی حامیان فلسطین از آمریکا تا اروپا
  • جنبش دانشجویی آمریکا خواب را از چشم قاتلان کودکان غزه ربوده است
  • مراکز برتر مشاوره و سبک زندگی دانشگاه‌های کشور در زاهدان معرفی شدند
  • هوشمندسازی خدمات حوزه مشاوره و سلامت دانشجویی با به‌کارگیری هوش مصنوعی
  • بررسی روابط دوجانبه در دیدار علی باقری با یک مقام روس
  • موافقت سازمان امور دانشجویان با راه‌اندازی و فعالیت مرکز آموزش زبان فارسـی به غیرفارسی زبانان دانشگاه شهرکرد