Web Analytics Made Easy - Statcounter

اردوی تیم ملی وزنه‌ برداری از امروز شروع شد

دومین اردوی تیم ملی وزنه برداری با نگاه ویژه به جوانان و تغییراتی نسبت به ترکیب اولیه از امروز تا روز ۲۰ خردادماه سال جاری برگزار می‌شود.

به گزارش طرفداری و به نقل از مهر، پس از تعطیلی اردوی نخست تیم ملی بزرگسالان در پی لغو برگزاری بازی‌های آسیایی، ادامه اردوهای آماده سازی تیم ملی با دعوت از شانزده وزنه بردار در کمپ تمرین فدراسیون وزنه برداری در آزادی پیگیری خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

«محمد حسین برخواه» سرمربی تیم ملی وزنه برداری در خصوص افراد دعوت شده به اردوی دوم گفت: «علاوه بر مصدومیت یا انصراف چند نفر از وزنه‌برداران خوب کشورمان، مسابقات کشورهای اسلامی در قونیه فرصت مناسبی برای نمایش توانایی و شایستگی وزنه برداران جوان‌تر خواهد بود. بنابراین بعد از این مسابقات، ترکیب نفرات دعوت شده به اردو مورد ارزیابی قرار گرفته و ممکن است افراد جدید یا قبلی با توجه به آمادگی و عملکردشان مجدداً دعوت شوند.

میرمصطفی جوادی، حسین سلطانی، حافظ قشقایی، محمدمهدی حیاتی، حسین نجفی، علی هاشمی، سیدایوب موسوی، رسول معتمدی، علیرضا یوسفی، مهدی کرمی، امیر حقوقی، امیر عزیزی، رضا حسن پور، علی داودی، رضا بیرالوند و پیمان‌جان ۱۶ وزنه‌بردار دعوت شده به دومین اردوی تیم ملی بزرگسالان هستند.

به گفته سرمربی تیم ملی، آیت شریفی به دلیل مصدومیت، سهراب مرادی به دلیل عدم حضور در اردوی نخست و مصدومیت، رضا دهدار به دلیل انصراف از حضور در مسابقات کشورهای اسلامی و علیرضا معینی به دلیل حضور در ترکیب تیم ملی جوانان، در لیست مدعوین قرار ندارند.

وی در خصوص کیانوش رستمی نیز گفت: از ظرفیت این وزنه بردار باتجربه ملی پوش نیز برای مسابقات جهانی در کلمبیا استفاده خواهد شد.

بنا بر اعلام سرمربی تیم ملی وزنه برداری، نفرات اصلی جهت اعزام به مسابقات همبستگی کشورهای اسلامی، بعد از رکوردگیری که تاریخ آن بزودی تعیین می‌شود، مشخص خواهد شد.

اخبار داغ 

استوری علی دایی در واکنش به ریزش برج متروپل عکس های ارسالی عجیب مدیر عامل تراکتور و ادعای تحریک تماشاگران توسط بازیکنان پرسپولیس / فیلم پیام اریک تن هاخ برای هواداران منچستریونایتد: میخوام با همشون بجنگم (با زیرنویس فارسی) / فیلم شعار هواداران میلان علیه هاکان چالهان اوعلو با رهبری تئو هرناندز در جشن قهرمانی / فیلم

 

منبع: طرفداری

کلیدواژه: تیم ملی وزنه برداری اردوی تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۱۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی فدراسیون کشتی، با درخواست کادر فنی تیم ملی کشتی فرنگی و موافقت فدراسیون کشتی محمدعلی گرایی در وزن ۸۲ کیلوگرم به اردوی این تیم دعوت شد.

کد خبر 6092474

دیگر خبرها

  • دعوت گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • دعوت از گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی
  • محمدعلی گرایی به اردوی تیم ملی کشتی فرنگی دعوت شد
  • تالاخادزه ایران کجاست؟
  • دعوت ۱۸ بازیکن به اردوی تیم ملی والیبال/ عبادی پور در لیست جایی ندارد
  • گلایه‌های مربی سقزی از کمبود امکانات وزنه‌برداری
  • دعوت ۴ کاراته کای کهنوجی به اردوی تیم ملی
  • همدان میزبان مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی کشور است
  • غیبت وزنه‌برداری ایران در قهرمانی نوجوانان جهان