Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط عمومی ورزش و جوانان استان سمنان، سعید نوروزی عجم روز سه شنبه بیان کرد: از ابتدای سال تاکنون غزل سلطانی و سعیده نصیری با کسب رتبه نخست در مسابقات انتخابی تیم ملی تکواندو بزرگسالان به اردوی تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی دعوت شدند.

وی افزود: احمد اخلاقی به عنوان سرمربی تیم ملی پومسه مردان در مسابقات جهانی کره جنوبی حضور داشت و تیم ملی پومسه را برای حضور در مسابقات آسیایی همراهی می‌کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رئیس هیئت تکواندو استان سمنان ادامه داد: راضیه آقاجان پور نیز به عنوان سرمربی تیم ملی نوجوانان برای شرکت در مسابقات آسیایی مغولستان انتخاب شده است حضور نوجوانان پسر و دختر در انتخابی تیم ملی نیز به زودی اعلام رسمی خواهد شد.

نوروزی عجم با بیان اینکه داوران خانم و آقا استان سمنان در مسابقات کشوری و لیگ حضور فعال دارند، گفت: مهمترین رویداد آسیایی در هانگژو چین لغو شد و یک سال عقب افتاد اما سایر رویدادهای آسیایی و جهانی برگزار خواهد شد

کد خبر 5498033

منبع: مهر

کلیدواژه: تیم ملی بزرگسالان تیم ملی تکواندو تیم ملی نوجوانان تکواندو ورزش و جوانان استان سمنان بوشهر کرمانشاه گرد و غبار آلودگی هوا خطبه های نماز جمعه گرد و خاک ویروس کرونا آمار کرونا سوم خرداد فتح خرمشهر خراسان رضوی اردبیل مسابقات آسیایی استان سمنان تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۳۷۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد

مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان "جام صفوی" تحت عنوان گرامیداشت "رحیم علی آبادی" کشتی گیر نامی اردبیلی، عضو اسبق تیم ملی کشورمان و قهرمان المپیک و جهان در اردبیل آغاز شد.

این مسابقات روز پنجشنبه و جمعه ۶ و هفتم اردیبهشت ماه به مدت ۲ روز در ورزشگاه ۶ هزار نفری جهان پهلوان حسین رضازاده اردبیل برگزار می شود.

در این رقابت های بین المللی که یکی از مراحل انتخابی تیم ملی کشورمان است، علاوه بر ۳۳ کشتی گیر سه کشور ارمنستان، قزاقستان و عراق، ۱۹۲ کشتی‌ گیر از سراسر کشور در اوزان ۴۵، ۴۸، ۵۱، ۵۵، ۶۰، ۶۵، ۷۱، ۸۰، ۹۲ و ۱۱۰ کیلوگرم حضور دارند.

استان اردبیل با جمعیت افزون بر یک میلیون و ۳۰۰ هزار نفر در شمال غربی ایران و همجوار با استان‌های آذربایجان شرقی، زنجان و کشور جمهوری آذربایجان واقع شده است.

حدود ۶۰ هزار ورزشکار سازماندهی شده در قالب بیش از ۴۰۰ هیات و ۴۵۳ باشگاه ورزشی در نقاط مختلف استان اردبیل در حال فعالیت هستند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

دیگر خبرها

  • آغاز مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • میزبانی انتخابی تیم‌ملی برای مسابقات آسیایی پرس‌سینه به مهاباد رسید
  • مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل آغاز شد
  • آعاز مسابقات بین المللی کشتی فرنگی نوجوانان در اردبیل
  • حضور ۲۳۰ ورزشکار در مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور در ملایر
  • رسولی: به اندازه فوتسالیست‌ها به ورزش‌های دیگر که پرچم ایران را بالا می‌برند توجه شود +فیلم
  • حضور کشتی‌گیران سه کشور خارجی در جام صفوی قطعی شد
  • ترکیب الهلال به امید کسب پنجمین ستاره آسیایی
  • برگزاری لیگ کشتی نوجوانان با جوایز نقدی
  • بانوان هاکی سالنی با مربی خارجی به آسیا می‌روند