Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرنگار مهر، فضل الله باقرزاده با اشاره به حکمی که وزارت ورزش برای او به عنوان سرپرست فدراسیون صادر کرده است گفت: فعلا ابلاغ سرپرستی دادند تا خدشه ای در کار فدراسیون ایجاد نشود. این کار ارزنده ای بود که وزارت ورزش انجام داد اما هنوز زمان برگزاری انتخابات مشخص نیست.

وی در مورد شرایط فدراسیون شمشیربازی نیز گفت: دیروز مجوز اعزام شمشیربازان به قهرمانی آسیا را گرفتیم همچنین مسابقات قهرمانی جهان در اپه و قهرمانی جهان را در اپه در گرجستان داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بازی‌های کشورهای اسلامی در قونیه قبل از بازی های آسیایی در چشم نبود ولی الان کشورها و ایران در قونیه با بهترین نفرات اعزام می‌شوند. پاداش هم نسبت به دوره های گذشته در بازی‌های کشورهای اسلامی قابل توجه است.

باقرزاده در مورد مسابقات کشورهای اسلامی و حضور تیم ملی نیز گفت: سطح بازی‌های کشورهای اسلامی بالا است. الجزایر، تونس و نیجریه در این مسابقات هستند. همه کشورها هم با قدرت شرکت می‌کنند. چون بازی‌های آسیایی لغو شد همه با بهترین نفرات حاضر می‌شوند.

وی در مورد حضور مجدد در انتخابات فدراسیون شمشیربازی پس از سه دوره، گفت: تابع وزارت ورزش هستم الان هم دکتر سجادی لطف کرد و من را سرپرست معرفی کرد تا بعدا در مورد این قضایا صحبت کنیم. اساسنامه را مطالعه کنید کجا نوشته سرپرست می تواند یا نمی تواند در انتخابات باشد؟ اگر ۶ ماه از زمان ثبت نام بگذرد امکان دارد ثبت نام مجدد انجام شود. در مورد حضور من هم در نهایت تصمیم با وزارت ورزش است.

باقرزاده در خصوص نتایج ضعیف رهبری در مسابقات ایتالیا گفت: ورزش قهرمانی همین است یک روز در اوج است و یک بار روی زمین می افتد. شمشیربازی مثل برخی رشته ها نیست که با دو بازی فینال برسید باید بازی‌های زیادی انجام شود.

وی در پاسخ به این سوال که آیا ریاست شما در ۵ زون آسیا می تواند معادل پست در کنفدراسیون آسیا وحضور مجدد در انتخابات فدراسیون شمشیربازی باشد،افزود: یکی از کرسی‌های مهم آسیا را دارم ممکن است هم تراز شود ممکن است نشود. بستگی به تفسیر ها دارد. سه نفر برای انتخابات ثبت نام کردند و همه از یک خانواده هستیم. من چند دوره است تک‌ کاندیدا هستم چون کار در این رشته سخت است. من الان دنبال تامین ارز برای اعزام هستم‌ .

رئیس فدراسیون شمشیربازی در پایان گفت: اعزام به مسابقات جهانی مصر منوط به نتیجه قهرمانی آسیا است به جز سابر مردان که قطعا اعزام می شوند. دختران هم اگر ۸ تای آسیا بیایند اعزام می شوند.

کد خبر 5498051

منبع: مهر

کلیدواژه: فضل الله باقرزاده فدراسیون شمشیربازی حمید سجادی تیم فوتبال پرسپولیس لیگ برتر فوتبال ایران فوتبال تیم فوتبال استقلال تهران تیم ملی فوتبال ایران تیم فوتبال تراکتور مهدی طارمی فوتسال کمیته ملی المپیک تیم فوتبال آلومینیوم اراک تیم ملی فوتبال کانادا فرهاد مجیدی کشتی فرنگی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال فدراسیون شمشیربازی وزارت ورزش

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۵۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا

محمد شروین اسبقیان معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان امروز جمعه ۱۴ اردیبهشت با حضور در آخرین اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان که در سالن تمرینی دانشگاه آزاد اسلامی علوم و تحقیقات در حال برگزاری است در جریان روند تمرینات آنها قرار گرفت.

در این بازدید اسبقیان با اشاره به روند پیشرفت چشمگیر رشته هاکی در کشور گفت: حضور قدیمی برای جامعه ورزش کشور و به ویژه فدراسیون هاکی باعث افتخار و مباهات است، از زمان حضور وی شاهد اتفاقات بسیار خوبی در فدراسیون هاکی بودیم. نگاه وزیر ورزش به تمام رشته‌های ورزشی نگاه یکسانی است و در صورت کسب سکو توسط تیم ملی هاکی بانوان، پاداش درنظر گرفته خواهد شد.

وی تمرینات تیم ملی را بسیار جدی و با کیفیت ارزیابی کرد و برای تیم ملی هاکی بانوان در قهرمانی آسیا آرزوی موفقیت کرد.

در این بازدید همچنین بهرام قدیمی رییس فدراسیون هاکی نیز ضمن تشکر از حضور معاون وزیر ورزش در این اردو افزود: اسبقیان از جنس ورزش هستند و سابقه درخشانی در ورزش کشور دارند.

قدیمی اظهار کرد: امیدواریم تیم ملی هاکی سالنی بانوان با بهره گیری از سرمربی چینی- آمریکایی (جون کنت ول) و تلاش بی وقفه بازیکنان و کادر فنی تیم بتواند برای نخستین بار در مسابقات آسیایی تایلند روی سکو برود.

رقابت‌های هاکی سالنی قهرمانی آسیا انتخابی جام جهانی بانوان از ۲۴ تا ۲۷ اردیبهشت در تایلند برگزار می‌شود و تیم ملی بانوان ایران ۲۰ اردیبهشت راهی این رقابت‌ها خواهد شد.

تیم هاکی سالنی بانوان ایران در حال حاضر جایگاه پنجم آسیا را دارد.

در این رقابت‌ها تیمی که بتواند عنوان قهرمانی را به خود اختصاص دهد مجوز جام جهانی را کسب خواهد کرد.

باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی سایر حوزه ها

دیگر خبرها

  • حضور میرشاد ماجدی در جلسه ای اف سی
  • ورزش و کاهش وزن نخستین اقدام برای درمان کبد چرب
  • پاداش برای تیم هاکی بانوان در صورت کسب سکو قهرمانی آسیا
  • حضور معاون وزیر ورزش و جوانان در اردوی تیم ملی هاکی سالنی بانوان
  • آتیلا حجازی: امیدوارم نام استقلال تغییر نکند/ بی‌درنگ پیشنهاد سرپرستی را قبول کردم
  • ۱۰ از ۱۸: این بخش از والیبال آسیا در تصرف ایران
  • حجازی: امیدوارم نام استقلال همان استقلال بماند/ به خاطر پیشنهاد سرپرستی بی درنگ به تهران آمدم+ فیلم
  • سیل دوبی یا تنش ایران - اسرائیل؛ کدام یک میزبانی را از ایران گرفت؟
  • تقویت زیرساخت‌های ورزشی شهر صدرا
  • شرایط برای حضور دانشجویان در مسابقات آسیایی و جهانی فراهم می‌شود