Web Analytics Made Easy - Statcounter

سیاوش محمدی گفت: بررسی آخرین نقشه‌های هواشناسی نشان دهنده تداوم فعالیت سامانه ناپایدار تا عصر پنجشنبه (۵ خرداد) در استان است و در طی این مدت شاهد افزایش ابرناکی، رشد ابر‌های همرفتی، رخداد تندباد موقتی و رگبار باران و رعد و برق خواهیم بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: امروز (سه شنبه ۳ خرداد) جریانات جنوبی همچنان تداوم داشته و وزش باد‌های جنوبی تند تا نسبتاً شدید محتمل خواهد بود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

محمدی می‌گوید: رخداد پدیده فرا منطقه‌ای گرد و خاک در نواحی مرکزی و جنوبی استان اردبیل طی امروز همچنان ادامه خواهد داشت.

او گفت: با توجه به احتمال تشدید ناپایداری‌ها ناشی از شرایط فصلی و محلی، در برخی نقاط کوهپایه‌ای مستعد استان اردبیل اصابت صاعقه دور از انتظار نخواهد بود.

مدیر کل هواشناسی استان اردبیل گفت: از امشب با نفوذ جریانات سرد شمالی که با رطوبت خزری نیز همراه است، ضمن کاهش محسوس دمای هوا و رخداد مه، ناپایداری‌ها در نواحی شمالی و نوار شرقی استان اردبیل شدت می‌یابد.

محمدی می‌گوید: بارش‌های چهارشنبه در شهرستان‌های شمالی استان می‌تواند موجب آبگرفتگی معابر عمومی و سیلابی شدن مسیل‌ها شود؛ لذا به هم استانی‌ها توصیه می‌شود هشدار هواشناسی سطح نارنجی شماره ۱۷ استان اردبیل را مورد توجه قرار دهند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان اردبیل اردبیل

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: سامانه ناپایدار هواشناسی اردبیل وضعیت آب و هوا گرد و خاک استان اردبیل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۶۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان

علی نعمتی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: بر اساس الگوهای هواشناسی، تا عصر امروز با تداوم فعالیت سامانه بارشی، آسمان استان ابری همراه با کاهش دما و به تناوب بارش باران و در برخی نقاط پدیده مه مورد انتظار است.

وی با بیان اینکه بارش برف در قلل مرتفع استان پیش بینی می‌شود، افزود: از ظهر امروز چهارشنبه فعالیت سامانه کاسته می‌شود و به تدریج از عصر کاهش ابر و پدیده مورد انتظار است.

کارشناس هوا شناسی استان گلستان گفت: تا اواسط هفته آینده جو استان پایدار و روند دما افزایشی خواهد بود.

وی دمای حداقل صبح امروز گرگان را ۱۵ درجه اعلام کرد و افزود: پیش بینی می‌شود حداکثر دمای امروز گرگان به ۱۸ درجه برسد.

کد خبر 6087266

دیگر خبرها

  • ورود سامانه‌ ناپایدار به کرمانشاه
  • ورود سامانه ناپایدار به استان کرمانشاه
  • تداوم روند افزایشی دمای هوا در اردبیل/هفته‌ای بدون بارش داریم
  • تداوم بارندگی در نیمه شرقی و ورود سامانه بارشی جدید از غرب کشور
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی و ناپایدار‎ی‌های محلی در اصفهان/ هوا گرم‌تر می‌شود
  • تداوم بارندگی‌ها در استان خراسان جنوبی
  • تداوم بارش باران در استان یزد/ خودداری از تردد‌های غیر ضرور
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در قم
  • ادامه فعالیت سامانه بارشی در خراسان جنوبی
  • تداوم فعالیت سامانه بارشی تا عصر امروز در آسمان گلستان