Web Analytics Made Easy - Statcounter

مدیر روابط عمومی مرکز اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور مستقر در شیراز سه‌شنبه اعلام کرد: تعطیلی این نگارخانه به دلیل پایان قرارداد بهره‌بردار این مکان بوده است.
مهدی جعفرپور در گفت‌وگو با ایرنا افزود: قرارداد بهره‌برداری از این مکان ۳۱ اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۱ به پایان رسید و مرکز اسناد و کتابخانه ملی استان فارس به دنبال آن است که این مکان را با رعایت تشریفات قانونی و بر اساس عدالت و شفافیت به متقاضیان واگذار نماید و در این راستا، مقرر شده است پس از قیمت‌گذاری کارشناسی شده در خصوص واگذاری فضای مذکور با رعایت صرفه و صلاح بیت المال، مزایده جدید برگزار شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!


مدیر روابط عمومی سازمان اسناد و کتابخانه ملی منطقه جنوب کشور ادامه داد: به علاقمندان فرهنگ و هنر شیراز اطمینان داده می شود که کاربری این فضا بر اساس نیازمندیهای سرانه فضاهای فرهنگی و هنری شهر شیراز خواهد بود.
جعفرپور افزود: تأکید بر قانونمندی فرآیندها و شفافیت مالی و رعایت صرفه و صلاح سازمان اسناد و کتابخانه ملی ایران از مهم‌ترین شاخص‌های تصمیم‌گیری در این زمینه بوده است.

نگارخانه تاروپود از سوم مهرماه ۱۳۹۴ فعالیت‌های خود را آغاز کرد و بنا به گزارش دریافتی، از ابتدای شروع فعالیت‌های این نگارخانه تاکنون، ۱۱۲ نمایشگاه هنرهای تجسمی در تمامی رشته‌ها با حضور هنرمندانی از ایران، آلمان، فرانسه، ژاپن و آمریکا برگزار شده است که از این تعداد ۳۸ مورد آن نمایشگاه گروهی و مابقی نمایشگاه انفرادی بوده‌اند.
همچنین برنامه‌های مختلفی از قبیل رونمایی کتاب، شب‌های حافظ‌خوانی، اجرای پرفورمنس، نمایش و کارگاه‌های تخصصیِ هنری در این نگارخانه برگزار شده است.

برچسب‌ها سازمان اسناد و کتابخانه ملی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پرفورمنس شیراز فارس نگارخانه

منبع: ایرنا

کلیدواژه: سازمان اسناد و کتابخانه ملی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پرفورمنس سازمان اسناد و کتابخانه ملی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی فارس پرفورمنس شیراز فارس نگارخانه اسناد و کتابخانه ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۶۱۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی

محمدجواد مرادیان رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی فارس اظهار کرد: اعضای یک خانواده در روستای کوهمره سرخی بعد از مصرف قارچ دچار علائم تاری دید، لرز، تعریق، تهوع و استفراغ و سردرد شدند.

او ادامه داد: ۷ نفر از اعضای این خانواده به بیمارستان علی اصغر شیراز و یک کودک نیز به بیمارستان نمازی شیراز مراجعه و تحت درمان قرار گرفته اند.

سم موجود در قارچ‌های خود رو با هیچ یک از روش‌های طبخ شامل پختن، سرخ کردن و یا کباب کردن از بین نمی‌رود، بنابراین توصیه می‌شود شهروندان فقط از قارچ‌هایی که به صورت صنعتی و بهداشتی تولید و در فروشگاه‌های معتبر عرضه می‌شوند، استفاده کنند.

باشگاه خبرنگاران جوان فارس شیراز

دیگر خبرها

  • صدور اسناد تک برگی برای همه موقوفات تا پایان سال جاری
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر
  • بیش از ۲۰۰۰ پروژه در شهرداری شیراز فعال است
  • پای پیشکسوتان صنایع دستی به ارگ کریم‌خانی شیراز باز شد
  • حفظ فرهنگ وهویت هر ملت مستلزم نگهداری اسناد هویت دار
  • قارچ‌های خودرو هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • مسمومیت اعضای یک خانواده با قارچ در روستای کوهمره سرخی
  • بهاران پربارش فارس
  • نگهداری ۴۲هزار نسخه خطی در سازمان اسناد وکتابخانه ملی کشور
  • شهرستان مهر میزبان شاعران