Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه اجرای آب نبات با اجرای مفرح نمایش "بزرگترین دکتر دنیا" در بیمارستان امام حسین (ع) سعی در ایجاد امید برای کودکان بیمار داشتند.

به گزارش خبرگزاری برنا از اصفهان، بیمارستان امام حسین (ع) به عنوان بیمارستان تخصصی کودکان شناخته می‌شود، بیمارستانی آغشته به امید بازگشت برای کودکانی که به آینده امیدوار هستند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این بیمارستان در روزهای اول خردادماه میزبان گروه اجرای آب نبات بود، اجرایی زیر نظر اداره توسعه فرهنگ سلامت که به تلاش برای القا روحیه به کودکان تلاش می‌کرد. دو بازیگر این گروه با اهدای کتاب و اجرای نقش دلقک سعی در روحیه دادن به این کودکان داشتند، روحیه‌ای وام گرفته از کتاب شعر، تلاش برای آموزش شعر به نسلی امیدوار و آینده ساز.

محمد رضایی پدر یکی از کودکان حاضر در بیمارستان امام حسین (ع) در خصوص این اجرا اظهار داشت: ما به واسطه بیماری کودکان خود در شرایط روحی سختی هستیم و چنین اجراهایی به روحیه کودک و حتی ما کمک می‌کند.

وی افزود: ورود چنین گروه‌هایی یک شور جدید به بیمارستان می‌دهد، شوری که امیدواریم پایدار باشد زیرا روحیه ما نقش مهمی در شکل گیری روند درمان دارد به همین علت باید تعداد چنین برنامه‌هایی افزایش پیدا کند.

امیر هوشنگ نفری بازیگر گروه آب نبات در خصوص این اجرا اظهار داشت: تلاش کردیم با اجرای خود در این بیمارستان، خنده را حتی برای یک لحظه روی لب کودکان بیاوریم.

وی افزود: مادر خودم سرطان داشتند و جان خود را به دلیل همین بیماری از دست دادند و به همین دلیل شرایط خانواده‌های حاضر در این بیمارستان را درک می‌کنم که چه شرایط خاصی دارند و امیدواریم باعث خوشحالی بچه‌ها شده باشیم.

این هنرمند حوزه کودک ادامه داد: بچه‌ها از روپوش سفید دکتری می‌ترسند به همین دلیل اول برخورد خوبی نداشتند و شاید ترسیدند اما به مرور به آنها نزدیک شدیم و بازخوردهای خوبی از خانواده‌ها و بچه‌ها گرفتیم.

نفری با اشاره به اهدای کتاب به بچه ها خاطرنشان کرد: کتاب شعر هدیه ارزشمندی است که روی بحث فرهنگی بچه‌ها تاثیر می‌گذارد و از این جهت بسیار ارزشمند بوده و به شخصه از حضور در بین بچه‌ها خوشحال شدم و از بچه‌ها انرژی گرفتم.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: بیمارستان کودکان امام حسین ع اصفهان بیمارستان امام حسین ع اصفهان بیمارستان امام حسین آب نبات بچه ها

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۵۹۸۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان

حسین زاده گفت : پذیرش، بستری، اعمال جراحی، اقدامات تشخیصی – درمانی و ترخیص کودکان زیر هفت سال بیمه شده در این بیمارستان ها باید به صورت رایگان انجام شود .

بر اساس اعلام وزارت بهداشت ؛ موضوع رایگان شدن همه خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال در اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت که در هیأت دولت تصویب شده بود، به بیمه‌های پایه ابلاغ شده و همه سازمان‌های بیمه گر پایه مکلف به پرداخت ۱۰۰ درصد تعرفه دولتی برای خدمات سرپایی و بستری کودکان زیر ۷ سال از جمله معاینه، آزمایشگاه، تصویربرداری، توانبخشی و همچنین استفاده از کیت غربالگری نوزادان در مراکز دولتی دانشگاهی سراسر کشور هستند.

باشگاه خبرنگاران جوان سمنان سمنان

دیگر خبرها

  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان مفید
  • درمان رایگان هدیه به کودکان
  • ویدیو/ درمان رایگان زیر ۷ ساله‌ها روی پیشخوان بیمارستان‌ها
  • حذف «پول» از درمان زیر ۷ ساله‌ها
  • تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) شهرستان هشترود به دستگا‌های جدید
  • درمان رایگان کودکان زیر ۷ سال در بیمارستان های دولتی استان سمنان
  • (ویدیو) رئیسی: ما پای کار ایرانیم؛ کارگران ایران با روحیه جهادی پای کار ایران هستند
  • نماز خواندن مرد غزه‌ ای زیر آوار ساختمان
  • اجرای درمان رایگان کودکان در بیمارستان‌های علوم پزشکی تهران
  • اجرای نوبت اول طرح ایمن‌سازی تکمیلی فلج اطفال