Web Analytics Made Easy - Statcounter

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران گفت که بر اساس گفته‌های مقامات وزارت کشور تاکنون برای بیش از یک میلیون نفر از اتباع افغانستان کارت اقامت موقت صادر شده است. - اخبار بین الملل -

به گزارش دفتر منطقه‌‌ای خبرگزاری تسنیم، «جواد کریمی قدوسی» عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران اظهار داشت که به گفته مقامات وزارت کشور، از آغاز طرح سرشماری اتباع خارجی تاکنون برای بیش از یک میلیون نفر از اتباع افغانستان کارت اقامت موقت صادر شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس ایران در این خصوص گفت: مقامات وزارت کشور اعلام کردند که تاکنون برای بیش از یک میلیون نفر از اتباع افغانستان کارت اقامت موقت صادر شده است.

وی افزود: در حال حاضر برای اتباع خارجی کارت شناسایی صادر شده و در خصوص اعطای کارت بانکی، حساب بانکی برای حفظ درآمد و سرمایه گذاری و سیمکارت و برخی خدمات دیگر به مهاجران اقدامی در حال انجام است.

رسیدگی به طرح افزایش تعداد نمایندگان و تشکیل سازمان مهاجران اتباع خارجی در کمیسیون‌های مجلسیادداشت| «سازمان مهاجرین» رئیسی؛ گامی امید آفرین برای نگاه اسلامی و انسانی به مهاجرین

قدوسی از ارتقاء معاونت امور اتباع وزارت کشور ایران به یک سازمان خبر داد و گفت: این اقدام باعث افزایش امکانات و ارائه خدمات به مهاجران را فراهم خواهد کرد.

ایران مدتی قبل اعلام کرد که تمام اتباع خارجی باید در طرح سرشماری مشارکت کرده و در صورت عدم تمکین با اخراج از کشور مواجه خواهند شد.

طرح سرشماری اتباع غیرمجاز تا 17 خرداد ادامه خواهد داشت و پس از آن تمدید نخواهد شد.

انتهای پیام/.

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مهاجرین افغانستانی اخبار افغانستان مهاجرین افغانستانی اخبار افغانستان کارت اقامت موقت اتباع خارجی وزارت کشور یک میلیون صادر شده

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۰۴۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث

اختتامیه بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآنی و حدیثی در نمایندگی جامعةالمصطفی العالمیه تانزانیا برگزار می‌شود.

این آئین با حضور بزرگان، علما، شخصیت‌های قرآنی، مراکز علمی آکادمیک و دینی، دانشجویان، طلاب، علاقمندان از مذاهب مختلف توسط نمایندگی جامعه المصطفی در مرکز همایش‌های بین المللی جولیوس نیرره شهر دارالسلام برگزار خواهد شد.

این جشنواره به صورت حضوری و مجازی با حضور قاریان استاد قاسم مقدمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، سعید رحیمی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد عیدی شعبان از کشور تانزانیا، استاد جلال معصومی از کشور افغانستان، استاد رجا ایوب از کشور تانزانیا، قاری نوجوان آقای یاسین غلامی از کشور جمهوری اسلامی ایران، استاد حسین بوکی از کشور تانزانیا، استاد رضا دوسا از کشور تانزانیا و استاد علی عبدالله از کشور تانزانیا برپا خواهد شد.

تاریخ برپایی اختتامیه جشنواره روز یکشنبه نهم اردیبهشت سال جاری مطابق با ۲۰۲۴/۴/۲۸ از ساعت ۱۴ در محل Julius Nyerere International Convention Centre است.

علاقه مندان می‌توانند از نشانی زیر شاهد پخش زنده این اختتامیه باشند.

یوتیوب:

https://www.youtube.com/live/pV8I9X0IWQE?si=aAMNlL6Cce6_oMKS

یوتیوب:

https://youtu.be/8H2s342gMf4?si=4jjwBD7ZShu0QJcy

باشگاه خبرنگاران جوان افغانستان افغانستان

دیگر خبرها

  • ۳۵۶ مورد کارت بازرگانی جدید در کردستان صادر شده است
  • قرارداد رهن و اجاره برای افغانستانی‌ها در این استان سفت و سخت می‌شود
  • روسیه محل اقامت مزدوران ارتش اوکراین را بمباران کرد
  • حضور قاری افغانستانی در بیست و نهمین جشنواره بین المللی قرآن و حدیث
  • دیدار رئیسی با بیماران اتباع
  • دیدار رئیس جمهور ایران با بیماران اتباع
  • صدور حکم موقت علیه ضاربان داور دیدار لیگ ۲ تهران
  • سرمایه‌های خُرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی ساماندهی می‌شود
  • آغاز طرح تحویل دفترچه‌های اقامت طرح سپرده گذاری و ساماندهی سرمایه‌های خرد اتباع خارجی در خراسان جنوبی
  • تمدید کارت ویژه مهاجرین افغانستانی