Web Analytics Made Easy - Statcounter

طاهر جباری روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در این مسابقات که با حضور ۱۸۶ بوکسور در سالن امام علی (ع) زاهدان برگزار شد، ورزشکاران استان در اوزان ۸۶ و به اضافه ۹۲ مدال نقره و در اوزان ۷۵ و ۹۲ مدال برنز را کسب کردند.

وی گفت: در وزن ۸۶ کیلوگرم «حسین دانشور» با شکست مقابل «امین مجنونی» از استان آذربایجان‌شرقی و در وزن به اضافه ۹۲ کیلوگرم «محمد عزیزی» با شکست مقابل «ایمان رمضان‌پور» از مازندران به مدال نقره رسیدند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس هیات بوکس ارومیه اضافه کرد: ۲ بوکسور دیگر استان «یاسر اکبر سلطانی» در وزن ۷۵ کیلوگرم و «سیامک قربانی» در وزن ۹۲ کیلوگرم به طور مشترک با بوکسورهای توابع تهران به مدال برنز دست یافتند.

جباری افزود: تیم بوکس استان با ۷ بوکسور در این رقابت‌ها حضور یافته بود که «شهرام جلالی»، «محمد رمضانی» و «محمد محمودی» با شکست از حریفان خود از کسب مدال بازماندند.

جباری گفت: «محمد آبی» به عنوان سوپروایزر و «محرم قربانی» و «امیر آق بلاغی» به عنوان داور از استان هم حضور دارند.

مسابقات بوکس قهرمانی کشور در زاهدان با قهرمانی تیم سیستان و بلوچستان به پایان رسید.

برچسب‌ها آذربایجان غربی ارومیه فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی کشور

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی ارومیه فدراسیون بوکس آذربایجان غربی ارومیه فدراسیون بوکس بوکس قهرمانی کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۵۰۷۶۰۸۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

فینال مسابقات بوکس برگزار شد

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان همدان؛ در بخش تیمی این مسابقات تیم استان همدان اول و تیم‌های استان‌های لرستان و تهران به ترتیب دوم و سوم شدند.

در بخش انفرادی هم مهدی روزبهانی از استان لرستان در وزن ۴۶ کیلو به مدال طلا رسید و در ۴۸ کیلو سهند نجفی از آذربایجان غربی اول شد و در وزن ۵۰ کیلوگرم هم امیر عباس محمدنیایی از همدان طلایی شد.


در ۵۲ کیلو محمد طا‌ها دهقانی از خراسان جنوبی اول شد و در ۵۴ کیلو سید علی ملکوتی از چهارمحال و بختیاری به طلای این مسابقات دست یافت.


در ۵۷ کیلو یاور سبز علی از همدان اول شد و در ۶۰ کیلو محمد صفر بیرالوند از لرستان به طلا رسید.


در ۶۳ کیلو هم سپهر رحیمی ازچهارمحال و بختیاری طلایی شد و در ۶۶ کیلو هم امیر محمد رستم پور هم از گلستان به مقام نخست رسید.


طلایی پوش وزن ۷۰ کیلو محمد صالح مصباحی از لرستان بود و مقام نخست وزن ۷۵ کیلو به ماهان ساجدی از مازندران رسید.


در وزن‌های ۸۰ و مثبت ۸۰ کیلوگرم هم نیما مختاری و ارشیا نورمحمدی هر دو از اصفهان طلایی شدند.

 

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

دیگر خبرها

  • روز ناکامی بوکسورهای جوان ایران در قهرمانی آسیا
  • محمد نخودی اردوی تیم ملی کشتی را ترک کرد
  • درخشش بوکسور مراغه‌ای در مسابقات آسیایی
  • برنز محشری در بوکس قطعی شد
  • همدان قهرمان مسابقات بوکس قهرمانی نوجوانان کشور شد
  • قطعی شدن مدال سلطانی و حذف شعبان در بوکس جوانان آسیا
  • فینال مسابقات بوکس برگزار شد
  • کسب دو مدال برنز توسط بوکسور‌های نوجوان قزوینی
  • رقابت های بوکس قهرمانی آسیا؛ نخستین مدال ایران قطعی شد
  • ۴ پیروزی ملی‌پوشان امید بوکس در مسابقات آسیایی